כך ייבוא תכולת הבית מסין יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים

אביה פרי5 דקות קריאה
ייבוא תכולת הבית מסין - האם זה נכון לכם?
שתף:

עלויות הייצור בסין הן מן הנמוכות בעולם. מפעלים בסין יודעים לייצר כמעט כל מוצר במחירים זולים, אך כמובן גם לפי איכויות שונות. הכל, בהתאם להזמנת הלקוח. עלויות שכר העבודה הנמוכות ושוק מקומי תחרותי, יחד עם עובדים חרוצים ונאמנים למקום עבודתם, יוצרים כר נרחב לפעילות אנשי עסקים מישראל וממדינות המערב על מנת למצוא הזדמנויות עסקיות ולייבא בזול מוצרים תחרותיים עם מקדם רווח גבוה או לייבא מוצר חדש שעדיין לא קיים במדינה. כמעט אין מי שלא מזמין היום מוצרים סיניים כאלה ואחרים ונהנה מהמחירים האטרקטיבים; יש מי שמזמין גאדג'טים שונים, מוצרי חשמל, אומנות ואפילו תכשיטים. ויש מי שחושב שחבל לעצור. ייבוא תכולת הבית מסין הוא בהחלט פתרון ריאלי בימינו, אבל איך תייבאו את כל הריהוט הביתי שלכם מא' ועד ת' בחסכון של 50% לפחות?

 

ייבוא תכולת הבית מסין - במלואו
עכשיו אפשר לעצב את כל הבית בחצי מחיר – ולקבל את הסחורה ישירות מסין

 

איך זה מתנהל?

המאפיין הבולט של השווקים הסינים הוא גודלם. השווקים והקניונים העמוסים מוצרים זהים ומחולקים לפי אותן הקטגוריות, מייצרים תחושת עומס שמקשים על הקונה לראות את המוצר, שוק החיקויים גדול מאוד וכך גם קשתות המחירים רחבות, כאשר ניתן למצוא מוצרים זהים בהפרשים עצומים. את הפוטנציאל הגלום זיהו חברות ואנשי עסקים ישראלים אשר למעשה מתווכים בין הרוכש לבין השווקים, ומציעים שירות שבו הם מלווים את הקונה לכמה ימים בסין במהלכם עוברים ובוחרים את המוצרים לכל הבית. אלו יגיעו במכולות לישראל במיוחד. איזה מוצרים? הכל. מרהיטים, מרצפות, מוצרי חשמל, מראות, דלתות ואפילו מנעולים. חלק מהחברות מגדילות לעשות ומציעות צירוף אדריכלים ומעצבי פנים למסע השופינג האגדי. חברת זו תגבה בדרך כלל כ10% מעלות הקניות שתבצעו, ויתרונה הוא בהיכרות עם השווקים המסורבלים ויכולת המיקוד, כמו גם הטיפול במשלוח.

 

למי מתאים ייבוא תכולת הבית מסין?

ייבוא תכולת הבית מסין מתאים לאנשים מהירי החלטה, שכן בחירת רהיטים לכל הבית בשבוע ימים איננה מלאכה קלה. היא מתאימה למי שרוצה להשקיע בעיצוב הבית תוך חסכון גדול. גם בעלי מסעדות ובתי מלון נוטים לבצע שימוש בשיטה הזאת בבתי העסק שלהם. לא מדובר באנשים מהעשירון העליון אלא אנשים שבונים בית ורוצים לאפשר לעצמם חיסכון מאוד משמעותי או שימוש באותו סכום שתכננו בארץ תוך עליה משמעותית ברמה. הנה כמה דוגמאות לטווח המחירים – ולחיסכון האדיר:

 

מחיר חדר ילדים שלם הכולל מיטה ארון ושולחן, יעלה בישראל בין 4,000 – 12,000 ש"ח. בסין, לעומת זאת המחירים ינועו בין 2,000 – 4,000 ש"ח. עלות סלון דמוי עור מעוצב יגיע בישראל למחירים של 7,000 – 15,000 ש"ח ואילו בסין – 3,000 – 5,000 ש"ח. עלות מטבח סטנדרטי בישראל נע בין 8,000 – 12,000 ש"ח ואילו בסין – בין 2,000 – 4,000 ש"ח. מדובר בחסכון משמעותי.

 

איך זה עובד?

התהליך מתחיל בדרך כלל בפגישת ייעוץ בארץ עם אדריכל, נציג החברה ונציג סיני. בפגישה ימופו הצרכים של הבית ותבוצע הערכת סדר גודל של התקציב. לאחר מכן טיסה משותפת הכוללת הגעה פיזית של בעלי הדירה לשווקים המקומיים בהדרכת המלווה, וכן אפשרות למיקוח עם המקומיים. בתום הקניה תתבצע 'הכלה' של הציוד, כלומר, אריזת כלל הציוד לפי נושאים למכולה; זו שטה בין 25 – 30 יום לישראל ולאחר מכן כיומיים שלושה נוספים לשחרור המכולה במכס.

 

ייבוא תכולת הבית מסין - התהליך
ייבוא תכולת הבית מסין יתחיל מפגישת ייעוץ שבה תמפו את הצרכים שלכם

 

ממה כדאי להיזהר?

כאמור חוויית הקניה מתרחשת בקומפלקסים גדולים, שמכילים מאות רבות של חנויות העוסקות באותם תחומים – תאורה, ריצוף, חדרי אמבטיה ויתר חומרים וציוד לשיפוץ. עין ישראלית אינה מורגלת בפלא שכזה – מאות חנויות צמודות שכולן מוכרות את אותם המוצרים בווריאציות שונות ובמחירים המגיעים לעד כשליש מהמחיר בארץ, לכן קריטי לבצע עבודת הכנה משמעותית הכוללת מיפוי מלא של הצרכים, הגעה ממוקדת ומכוונת לרהיטים אותם אתם מחפשים וידע על הרמה בה מתכוונים להשקיע.

 

בחרו איש מקצוע בקפידה – החברות הישראליות שצצו כמו פטריות אחרי הגשם עם התרחבות התופעה, מציעות שירותים מלאים כמו מלון, מוניות, סיורי קניות משותפים ואף אנשי מקצוע שמסייעים להוריד את המחיר המבוקש. בחרו באיש מקצוע נעים שאתם סומכים עליו, שיש לו ידע בתחום ומכיר את המנטליות הסינית.

 

המנעו מהצעות לתרגום בלבד – מי שמציע את שירותי הליווי והתרגום בלבד לא יוכל לסייע בחלקים הקריטיים שיכולים כמובן להסתבך; הזמנות שמגיעות לא לפי גודל, אריזה לא מקצועית וכן שיח מול החנות במקרה של מוצר לא תקין. חוויה חיובית ורצון לחסוך כסף עשוי להסתיים גם בעוגמת נפש והפסד כספי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme