השלג הגיע וגם אתר החרמון נפתח – כמה זה יעלה לכם?

שני ודאוקר5 דקות קריאה
מה יעלה ביקור בשלג של אתר החרמון?
שתף:

סוף סוף זה קורה. אחרי כמה סצנות של גשמים, רוחות ושלגים – אתר החרמון נפתח למבקרים שנהנים לנצל את הדמיון של ההר לאירופה וליהנות מבילוי חורפי ומושלג שנהנים ממנו בארץ לעיתים כל כך נדירות. ההגעה לחרמון המושלג אפשרית וכדאית בכל הרכב – משפחה עם או בלי ילדים, זוג או חברים. כאשר עושים את שיעורי הבית לפני ההגעה קל יותר לתכנן את החופשה הלבנה, לדעת בדיוק איפה אפשר וכדאי לישון, לאכול ולקנות כרטיסים. כאן נרכז את כל מה שמציע החרמון למבקרים בו כדי שתוכלו להעריך או לדעת במדויק כמה יעלה לכם ליהנות משלג, כאן בישראל.

 

 

אתר החרמון

ההגעה והתשלום באתר החרמון הם מודולריים. יש את דמי הכניסה לאתר (כ- 35-40 ₪ במחיר שונה למבוגרים או ילדים) – שמאפשרים הנאה ממשטחי השלג רחבי הידיים שבמפלס התחתון וברחבת החנייה. בנוסף להם אפשר לבחור האם לשלם בנוסף עבור אטרקציות או פעילויות נוספות. להלן כמה מהאפשרויות המוצעות:

 

1 – עלייה ברכבל – הישיבה ברכבל היא חוויה בפני עצמה. הקור החודר, הנוף הלבן האינסופי והתחושה של ביקור באתר סקי יוקרתי באירופה. מחיר התענוג הוא 49 ₪ לכל מבקר ומומלץ להצטייד בכרטיסים מראש.

2 – מגלשת אקסטרים – מדובר בנסיעה מהירה הניתנת לשליטה על ידי הנוסע והיא עוברת בינות למעברים הצרים של השלג ואזורי הגלישה בסקי. מי שלא חושש מנסיעה מהירה ומרוח חזקה על הפנים – ייהנה עד מאד. מחיר הנסיעה – 30 ₪ לגולש.

3 – מזחלות שלג לילדים – מדובר במשטחי החלקה קטנים המיועדים לשימוש בירידות הנמוכות של מפלס השלג הנמוך. המחיר – 30 ₪ כנגד השארת תעודה מזהה כפיקדון. חשוב לדעת שאת המזחלות לא ניתן לשנע למפלס העליון ברכבל.

4 – מסעדה, בית קפה וחנות – רוצים משקה חם? ארוחת צהריים? שכחתם בבית את הכפפות או מחממי האוזניים? תוכלו לקנות את כל אלה במתחם המנוחה המחומם. המחירים סבירים וממוצעים אבל אין ספק שמדובר בהוצאה שצריך יהיה לקחת בחשבון.

 

ביקור באתר החרמון
השלג הגיע וזו הזדמנות טובה להגיע לאתר החרמון

 

סקי!

אחרי כמה ירידות שלגים הר החרמון הופך לאתר סקי לכל דבר ועניין. אין טעם להשוות אותו לאתרים אירופיים כי זה שלנו וזה מה שיש לנו. יחד עם זאת – לא מעט ישראלים מוצאים את עצמם מגיעים לחופשות סקי מהנות ומספקות בחרמון ונהנים מכל רגע. אז כמה באמת זה עולה להם?

1 – כניסה לאתר – מחיר הכניסה לאתר זהה גם עבור מי שמגיע לגלוש וליהנות ממסלולי הסקי.

2 – סקי פס – שימוש בלתי מוגבל במסלולי הסקי בלבד – 250 ₪ ליום שלם או 200 ₪ אחרי השעה 12:00 בצהריים.

3 – סקי פס ליומיים רצופים – 470 ₪ או לשלושה ימים – 695 ₪.

חשוב לדעת שמחירים אלה אינם כוללים את האטרקציות האחרות המוצעות למבקרים בחרמון ואינם כוללים ציוד סקי. אתם מתכוונים לשכור ציוד? גם לזה יש מחירון.

 

 

השכרת ציוד סקי

סקי או סנובורד? מבוגר או ילד? יום אחד או יותר? כל אלה שאלות שצריך לשאול מראש, להחליט על תשובות וכך לדעת מה סדר הגודל של המחיר – ציוד סקי מלא (הכולל מגלשיים, נעליים ומקלות גלישה) למבוגר ליום אחד יעלה 150 ₪, ליומיים 270 ₪ ו- 375 ₪. לילד – 130, 230 ו- 315 ₪ ליום, יומיים ושלושה ימים בהתאמה.

 

סקי בחרמון
השלג הוא גם תירוץ טוב לגלות את עולם הסקי בחרמון

 

לינה

באתר החרמון עצמו אין מקומות אירוח. ביישובים הסמוכים ניתן למצוא אפשרויות לינה רבות בדמות בתי מלון או חדרי אירוח ברמות שונות ומנעד מחירים רחב ומגוון. על מנת שלא לבזבז זמן בנסיעות ארוכות מומלץ לישון במג'דל שאמס או בנווה אטיב. אלה נחשבים לשני היישובים המובילים והמתאימים ביותר לחופשה בחרמון. בזמן עונת החורף, כשבאמת קר ומושלג באזור אפשר למצוא חדרי אירוח או בתי מלון במחירים שנעים סביב 700-800 ₪ ללילה לזוג, עם תוספות שונות – עבור כל ילד או ארוחת בוקר. הלינה מתאימה למי שמתכוון לשהות באתר יותר מיום אחד או מעוניין לטייל באזור וללון קרוב ככל האפשר לאתר החרמון עצמו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme