14 האנשים העשירים והבזבזנים ביותר בעולם

סיון קידר2 דקות קריאה
האנשים הבזבזנים ביותר שיש
שתף:

מי לא נהנה לצאת למסע קניות? בעוד רובנו נוהגים להקצות תקציב מוגדר לתענוג, יש כמה ידוענים, שעבורם הוצאה של כמה עשרות אלפי דולרים היא בגדר פתיח לקראת הרכישות הכבדות, הוצאת מליונים עבור מותגים לטיפוח העור והשיער זה עניין שבשגרה וממש לנגד עינינו הם רוכשים גם ערים ואיים אקזוטיים. זה אולי נשמע מעצבן, מטופש, מזעזע וזוהר בו זמנית, אך מי יוכל לעשות זאת אם לא אנשי העסקים האמריקאים והידוענים בתעשיית המוזיקה והמשחק בהוליווד? מסתבר ששם נמצאים הבזבזנים הגדולים בעולם. אספנו את המובילים ברשימת הפזרנים, והרי היא לפניכם.

 

לארי אליסון

מנכ"ל חברת התכנה הענקית "אורקל" ומייסד החברה, שהונו מוערך ב- 54 מיליארד דולר, ניצח את ביל גייטס במאבק על האי לנאי, הגדול שבין איי הוואי, ורכש אותו ב- 600 מיליון דולר. כיום הוא מחזיק בבעלותו 98% מהאי.

 

קים בייסינגר

השחקנית ההוליוודית וזוכת פרס האוסקר היפיפייה, שהונה מוערך ב- 36 מיליון דולר, השקיעה 20 מליון דולר כשרכשה את העיר ברסלטון, שבצפון מזרח ג'ורגיה. כשהיא חולמת לפתח שם סטודיו ופארק שעשועים, היא נאלצה למכור את העיר בעבור מליון דולר בלבד.

 

קים בייסינגר
קים בייסינגר

 

ויקטוריה בקהאם

הסמל האופנתי וחברת להקת הפופ המצליחה משנות ה- 90, ספייס גירלז, נשואה לשחקן הכדורגל המפורסם, דייוויד בקהאם. הונה של ויקטוריה מוערך ב- 300 מיליון דולר, מה שכנראה משרת את נהנתנותה, ומאפשר לה ליהנות ממסעות הקניות המפנקים שלה. במילנו רכשה בקהאם בגדי ורסצ'ה, מזוודות של לואי ויטון, רולקס עבור בעלה, וספות בעלות בלתי נתפסת של 1.6 מליון דולר.

 

ג'יי לנו

מנחה תכנית האירוח הפופולרית, שהונו מוערך ב- 350 מיליון דולר, מחזיק בבעלותו צי מכובד של רכבים, כולל כמה מכוניות חשמליות. סך כל כלי הרכב של ג'יי לא יורד מ-200, והוא אף רכש כמה אופנועים כדי לשדרג את האוסף במוסך שלו. אין ספק שהוא מכור להגה, ובכלי הרכב שלו הוא משקיע מיליוני דולרים.

 

ג'יי לנו
ג'יי לנו

 

ביונסה נואלס

עבור הזמרת האגדית, הנחשבת לאחת הסלבריטאיות העשירות בעולם, שכבר השקיעה 100,000 דולר על חותלות זהב מנצנצות, רכישת רכב בוגאטי לבעל ג'יי-זי נחשבת להוצאה מינורית ממש. עם זאת, ראוי לציין שגם אנחנו היינו שמחים לקבל מתנה כזו. הונה של ביונסה מוערך ב-450 מיליון דולר.

 

 

רומן אברמוביץ

הבעלים של מועדון הכדורגל צ'לסי בלונדון, שהונו מוערך ב- 8 מיליארד דולר, מוציא 40,000 פאונד עבור הזמנת  סושי בטייק אווי. נטיותיו הפזרניות לא מפילות אותו, בדיוק כמו שצ'לסי תמיד מקבלת הזדמנות להתחרות בתחרויות באירופה באופן קבוע.

 

ריהאנה

הזמרת והאמנית המפורסמת ביותר כיום. כל שיר שלה הוא להיט והיא מוציאה 23,000 דולר מידי שבוע עבור עיצוב השער בלבד. ריהאנה מקפידה לשנות את סגנון שערה לעתים קרובות, וכנראה שזו הסיבה לכך. ואם תהיתם, הונה מוערך ב-120 מיליון דולר.

 

ריהאנה
ריהאנה

 

50 סנט

קרטיס ג'יימס ג'קסון, שהונו מוערך ב- 140 מיליון דולר, מחזיק בבעלותו אחוזה, עליה הוא שומר באופן אדוק, ומשקיע רק למטרות האבטחה 20,000 דולר מידי חודש. סוחר הסמים לשעבר הוא כיום הראפר העשיר בעולם, ודרכו המוזיקלית מוערכת ונערצת על ידי מליוני מעריצים ברחבי העולם.

 

מדונה

כולנו מכירים אותה כזמרת פופ פופולרית, והתעניינותה בקבלה במהלך 2 העשורים האחרונים העסיקה רבות את התקשורת. אבל מה שלא ידענו הוא, שהיא מוציאה 10,000 דולר מידי חודש עבור מי קבלה מבורכים, שהם גם המים היחידים שהיא שותה ורוכשת לביתה במסגרת משלוחים קבועים. הונה של מדונה מוערך ב-800 מיליון דולר.

 

אוון וילסון

השחקן ההוליוודי הפופולרי, שהונו מוערך ב-40 מיליון דולר, מוציא 3,600 דולר מידי שבוע רק עבור שיזוף העור. וילסון מעיד, שלא אכפת לו לשלם 1,200 דולר לכל מפגש, מה שמעיד על כך, שהוא לגמרי מעדיף את עורו שזוף לאורך כל ימות השנה.

 

אוון ווילסון
אוון ווילסון

 

סטפן האנג

לאיש העסקים, שהונו מוערך בכ-400 מיליון דולר, יש חיבה יתרה למכוניות, והוא רשם את הרכישה הגדולה ביותר שתועדה אי פעם בענף הרכב, כאשר רכש 30 רכבי רולס רויס פנטום בשווי 20 מיליון דולר, שהותאמו לו אישית וגודלם הוא כגודל חדר בבית מלון.

 

 

קית רופרט מרדוק

איל התקשורת האמריקני, שהונו מוערך ב-12.4 מיליארד דולר, נחשב לבזבזן רציני והוא הבעלים המאושר של אחוזת רוזנהרטי עם 11 החדרים בסנטרל איילנד, שבניו יורק.

 

בין הבזבזנים הגדולים ביותר
קית רופרט מרדוק

 

לקשמי מיטאל

איש העסקים מרג'סטן שבהודו, הידוע כברון הפלדה,השקיע 100 מיליון דולר עבור בית עם 12 חדרים בקסינגטון שבלונדון. אך ההוצאה הגדולה באמת התרחשה עם נישואי בנותיו, כשהשקיע בהם 60 מיליון דולר.

 

פול אלן

המייסד השותף של מייקרוסופט ידוע בתרומותיו הרבות, אך הוא נחשב גם לבזבזן לא קטן. הוא הבעלים של יאכטה אוקטופוס, הידועה בפאר יוצא דופן, שבנייתה עלתה לו מעל 200 מיליון דולר, ויתר העלויות עבור התחזוקה שלה עומדות על 38,400 דולר מידי שבוע. עם רפידות מסוקים, סירות מעבורת, צוללות וסטודיו להופעות פרטיות יוקרה היא מילה קטנה על יד היכטה של אלן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme