מה מציעים לכם כרטיסי אשראי של חברות המזון – והאם יש בהם צורך?

שני ודאוקר5 דקות קריאה
השוואה בין כרטיס אשראי שופרסל לבין כרטיס רמי לוי או ויקטורי
שתף:

כל אדם או משפחה מבצעים קניות של מוצרי צריכה בסיסיים לכל הפחות פעם אחת בכל שבוע. מדובר בקנייה גדולה בדרך כלל, שההוצאות החודשיות עבורה מסתכמות כמה אלפי שקלים בחודש, כתלות במספר הנפשות בבית והרגלי הצריכה היומיומיים. ברוב המקרים, מאמצת המשפחה רשת מזון שבה נערכות הקניות על בסיס קבוע. רשתות המזון השכילו להבין שהלקוחות שלהן קבועים בדרך כלל ושומרים אמונים – כל אחד מהסיבות והשיקולים שלו. מסיבה זו יצרו הרשתות כרטיסי אשראי משולבים בחברות במועדון לקוחות ובלא מעט מקרים השימוש הקבוע בכרטיס אשראי זה במהלך הקנייה עשוי להתבטא בחסכון משמעותי בכסף או בקבלת הטבות והנחות שונות. האם זה באמת שווה? במה זה כרוך? ואילו תנאי יש להצטרפות? יצאנו לבדוק.

 

 

כרטיס אשראי שופרסל

שופרסל היא רשת ענק שמחזיקה מספר כמעט אינסופי של סניפים גדולים או קטנים, בתוך הערים או מחוץ להן. הרשת שילבה כוחות עם חברת כרטיסי האשראי כאל וביחד הן מציעות כרטיס אשראי שמתאים ללקוחות וקונים בסניפי הרשת על בסיס קבוע. מצטרפי כרטיס אשראי שופרסל יכולים, עם ההצטרפות, לבחור בין קבלת הלוואה של עד 5,000 ₪ ללא ריבית ובתנאים מועדפים לבין עגלת קניות בשווי 125 ₪ במתנה (בצורת תווי שי הניתנים למימוש ככסף בקניותיו הבאות של הלקוח). חברי המועדון ומחזיקי כרטיס האשראי יכולים ליהנות ממוצרים בהנחה המוצעים ללקוחות מועדפים בלבד, מ- 5% הנחה קבועה על מוצרי מותג הבית והנחה של 10% נוספים על 10 מוצרים שונים ומתחלפים. במהלך השנה הראשונה לשימוש בכרטיס מוצע גם פטור מלא מדמי שימוש ולאחר מכן עולה התשלום ל-3 ₪ בחודש.

 

כרטיס אשראי שופרסל
שופרסל שילבה כוחות עם חברת כרטיסי האשראי כאל וביחד הן מציעות כרטיס אשראי שמתאים ללקוחות הרשת

 

כרטיס אשראי ויקטורי

רשת ויקטורי וישראכרט חברו זו לזו ומציעות כרטיס אשראי שמתאים לשימוש בסניפי הרשת, בקנייה במקום או בהזמנת משלוח דרך אתר האינטרנט. במעמד ההצטרפות ייהנו הלקוחות מ- 50 ₪ מתנה ובמהלך הקניות שיבצעו עם הכרטיס יזוכו בסכום של 80 ₪ בקנייה מעל 500 ₪. בשנה הראשונה יקבלו הלקוחות פטור מלא מתשלום דמי חבר ולארח רבעון שבו קנו בסניפי הרשת בסכום מצטבר של 4500 ₪ – יקבלו זיכוי של 200 ₪ לקניות בסניפי הרשת. בקניות השוטפות ייהנו הלקוחות מהנחה קבועה של 6% על מחיר מוצרי המותג כך שהכרטיס כדאי ומתאים מאד למי שממילא עורך את הקנייה השבועית שלו באחד הסניפים של ויקטורי.

 

 

Family365 – כרטיס אשראי משולב לכמה רשתות

עם כרטיס אשראי זה (מבית ויזה כאל) אפשר לעשות שימוש באחת מהרשתות הבאות – המשביר לצרכן, מגה בעיר, יינות ביתן, צומת ספרים, קשרי תעופה ושוק מהדרין. מכאן שהכרטיס מתאים גם לציבור חילוני וגם לחרדי ומציע הטבות ומבצעים לא רק ברשתות המזון. כמתנת הצטרפות יקבלו הלקוחות 50 ₪ למימוש בכל אחת מהחנויות, כמו גם 75 ₪ מתנה בעת שימוש ראשון בכרטיס, ללא קשר באיזו חנות מתבצעת הקנייה. בששת החודשים הראשונים ממועד הנפקת הכרטיס ייהנו בעליו מפטור מדמי שימוש, זאת בתנאי שאכן עשו שימוש בכרטיס במהלך החודש. לאחר שישה חודשי שימוש ייגבה סכום שנתי של 100 ₪ תמורת המשך החברות והשימוש בכרטיס. למי זה כדאי? למי שנוהג לבצע רכישות מרובות ברשתות אלה וגר בסמיכות לסניפי הרשתות.

 

כרטיס אשראי ללקוחות רמי לוי

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט מציעה גם ללקוחות הנאמנים של רמי לוי ליהנות מכרטיס אשראי ממותג המתאים להם במיוחד. המצטרפים יקבלו מתנת הצטרפות של 120 ₪ לקנייה בסניפי הרשת, 5% הנחה קבועה על מוצרי מותג הבית, מבצעים והטבות המיועדים אך ורק לחברי מועדון הלקוחות, ימי מכירה מיוחדים אשר מיועדים אך ורק להם ואפשרות לקבל הלוואות בסכומים שונים ובתנאי החזר נוחים ואטרקטיביים. מפעם לפעם נשלחים ללקוחות קופונים או שוברים למימוש ברכישת מוצרי יסוד נפוצים כך שהחיסכון הכספי שלהם עשוי להתברר כמהותי ומשמעותי.

 

כרטיס אשראי רמי לוי
ישראכרט מציעה גם ללקוחות הנאמנים של רמי לוי ליהנות מכרטיס אשראי ממותג

 

למה לשים לב כשבוחרים כרטיס אשראי?

להלן כמה נקודות שכדאי וחשוב לשים אליהן לב כאשר שוקלים הצטרפות לכרטיס אשראי מטעם רשת מזון:

1 – האם באמת עורכים קניות באופן קבוע בסניפי הרשת הנבחרת?

2 – מה אומרות האותיות הקטנות בנוגע לתשלום דמי חבר עבור הכרטיס?

3 – כדאי לבחון האם המוצרים שעבורם ניתנת הנחה קבועה הם מוצרים שעושים בהם שימוש בבית ונרכשים ממילא בקנייה הקבועה.

4 – ייתכן וכדאי להחליף את אחד מכרטיסי האשראי הקיימים בכרטיס של רשת מזון וכך לשמור על הרמת הוצאות סבירה שאינה חורגת מהרגיל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme