מה תעשו כשתהיו גדולים? המיזם Watoobi מספק לכם "טעימות קריירה"

אביה פרי5 דקות קריאה
היוזמה של Watoobi משנה את הכללים
שתף:

דמיינו רגע שלפני שאתם בוחרים מקצוע לחיים, אפילו לפני שאתם יוצאים ללימודים והתמחות, יש לכם הזדמנות לבדוק האם זה באמת המקצוע שאתם רוצים לעסוק בו ואיך באמת נראה היום יום במקצוע. אתם תוהים איך לא המציאו את זה קודם? גם אנחנו שאלנו, ואז הכרנו את Watoobi – מיזם שמגיש לכם "טעימות קריירה". הרי אבסורדי ככל שיהיה המצב, רובנו "מהמרים" בשלבים כאלה ואחרים של חיינו על המקצוע הנחשק בו נבחר. השאלה "מה תרצה להיות כשתהיה גדול" מעסיקה אותנו עוד מגיל 3 (כדורגלן ושחקנית, אנחנו יודעים) ולא פוסחת כמעט על אף שלב בחיים. ניתן לומר בקלות שרוב מי שנמצא בתהליך להגשמת 'החלום' לא יודע לדמיין איך יראה סדר היום שלו, מה יהיו האתגרים והעיסוקים המרכזיים ולעיתים אפילו לא כמה ירוויח. הבחירה השרירותית בתואר "כי צריך" (או כי זה התואר אליו ניתן להתקבל עם הנתונים הקיימים) היא תוצאה בלתי נמנעת של חוסר ההיכרות המובנית של כולנו עם כל מקצוע ומקצוע בשוק התעסוקה הרחב.

 

 

מה זה Watoobi?

Watoobi מאפשרת הכוונה תעסוקתית חדשה. למעשה, זה לא עוד מכון אבחון, על אף שכבודים של המכונים במקומם מונח. במקום, מדובר בפרקטיקה. ב-Watoobi תוכלו לעבור תהליך מותאם אישית שמורכב מפגישות עם אנשי מקצוע מהתחומים שאתם מתלבטים לגביהם ואפילו צפייה בהם בזמן העבודה. הפלטפורמה מחברת בין מתלבטים בנושאי קריירה לבין מנטורים מתחומים שונים שמוכנים לשתף את הידע וניסיון החיים שצברו. הגישה אליהם מאפשרת לשוחח טלפונית ולשאול את השאלות שתמיד רציתם, להיפגש לקפה ואפילו להתלוות לאנשי המקצוע בעת עבודתם, פשוט כדי לחוות איזה מקצוע באמת מתאים לכם.

 

היתרון של Watoobi
אין כמו להתייעץ עם מישהו שיודע לפני שבוחרים כיוון בחיים

 

התהליך

התהליך כולל מילוי טופס מקוון באתר להרשמה, קבלת טלפון מ-Watoobi והפניה לאחד מהמנטורים בתוכנית. כאן, לפי שלמה, ממשתפי הקורס, מתחיל התהליך. לטענתו, המיזם הוא פתרון אידאלי למי ששוקל הסבת מקצוע ורוצה "להתפקס על הקריירה". שלמה עצמו נמשך לעולם הקופירייטינג אבל לא היה בטוח אם זה נכון לו, ומאוד רצה להכיר מישהו שיוכל לספר לו איך נראה העולם הזה באמת. במסגרת המיזם הוא הכיר קופירייטר במשרד פרסום גדול בישראל, והם קיימו שיחת טלפון אחת במהלכה קיבל שלמה תשובות לכל השאלות, וגם "על כאלה שאפילו לא חשבתי לשאול". שלמה, אם תהיתם, התקבל בהמשך למשרד פרסום אחר.

 

 

למי זה מתאים?

למי שנמצא בתחילת דרכו המקצועית ורוצה סיוע בבחירת האפיק המתאים לו ולמי ששוקל הסבה או ריענון מקצועיים לקריירה שניה (או שלישית, אף פעם לא מאוחר). מאגר המנטורים הקיים במיזם הוא בהחלט גדול והוא כולל מנטורים בתחומים כמו אדריכלות, ux, תכנות, אנימציה, פסיכולוגיה, מוזיקה, עריכת דין, כלכלה, צילום, קוסמטיקה, רפואה, הוראה ונוספים.

 

היתרונות של Watoobi

במה זה שונה מהתייעצות עם מישהו שאנחנו מכירים ועובד במקצוע? כמה שיותר דעות יכולות בהחלט לסייע בקבלת ההחלטה ואין צורך להתייעץ רק עם מנטור אחד, יחד עם זאת לא בהכרח שיש בסביבה הקרובה אדם שעוסק בתחום בו אנו מתעניינים, על אחת כמה וכמה ברמת פתיחות מספקת לשאול שאלות אישיות כמו רמת שביעות רצון, שעות עבודה והכנסה. עצם הפניה למנטורים דרך watoobi מבטיחה כי המנטורים בצד השני, אשר הצטרפו למיזם מרצונן, כמובן, מוכנים ומעוניינים לחלוק את הידע הזה איתכם. בדרך כלל אדם שרוצה לחלוק את הידע שלו ופותח לרווחה את האפשרות להתבונן בו בעבודתו, הוא אדם שבטוח ביכולותיו המקצועיות ושבע רצון מהתחום שלו. כך תהיה לכם הזדמנות להחשף לאנשים מצליחים בתחום המעניין אתכם ולא "סתם" אנשים מהתחום. יתרון נוסף הוא הפלטפורמה המאפשרת יצירת קשרים נוספים מעבר לקיימים והיכולת להשתמש בהם בהמשך. האפשרות על השולחן אך חובת ההוכחה כמובן עליכם ואין ערובה לכך.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme