כל מה שאתם צריכים לדעת על כרטיס פאואר קארד

איריס קליין5 דקות קריאה
ההטבות שמציע לכם פאואר קארד
שתף:

יותר ויותר מועדוני צרכנות ומועדוני לקוחות הופכים למבוקשים על ידי הצרכן הישראלי שמחפש הטבות והנחות. כשהמטרה היא צמצמם את ההוצאות החודשיות אפשר לעשות את זה בלי לוותר על הרגלי הצריכה, הנופשים, הטיולים או אפילו ארוחת הבוקר עם בן/בת הזוג במסעדה פעם בחודש. במאמר זה נציג בפניכם את כרטיס פאואר קארד, מהפופולריים יותר בקרב הצרכנים הישראלים. הכרטיס של חברת כאל משמש גם ככרטיס אשראי וגם טומן בחובו הטבות והנחות רבות, ולפי נתוני החברה, למעלה מ-120,000 ישראלים מחזיקים בו. כאחד הוותיקים בישראל, עם הנחות והטבות בחנויות ורשתות גדולות, זה לא מאוד מפתיע. בין השאר הוא מציע הטבות בתחומים שונים, לרבות דלק, תיירות, נופש, ביגוד, ספורט, מתנות או דלק.

 

פאואר קארד וחיסכון בעלויות

כרטיסי מועדון כדוגמת כרטיס פאואר קארד מציעים הטבות ללקוחות שרוצים להמשיך לקנות – אבל לחסוך כסף

 

עסקאות אשראי וגם הלוואות

מדובר בכרטיס בינלאומי שמאפשר מגוון של עסקאות אשראי, ועם זאת גם נהנה מהטבות רבות במנעד של תחומים. כרטיס פאואר קארד מעניק הלוואות עבור כל מטרה שבה האדם שמחזיק בו חפץ, עד לסכום של 50,000 ₪ ובפריסת תשלומים נרחבת למדי. ההטבה מופיעה על גבי כרטיס האשראי והיא תקפה לשלושה ימי עסקים. לטענתה של חברת כאל, אגב, מדובר בהחזר תשלומים מאוד נוח וגמיש לכל אחד, אך עדיין מומלץ לכל מי שמתכוון לקחת הלוואה בסכום הזה לבדוק את התנאים בהחזר התשלומים ואת הריבית בפרט. שימו לב כי הלוואות חוץ בנקאיות עשויות להישמע אטרקטיביות במקרים רבים, בעיקר משום שהן מידיות ואין לה השפעה על מסגרת האשראי בבנק, אבל חשוב לבחון את התנאים היטב.

 

אפשרות נוספת שמתאימה לחלק מהאוכלוסייה שמחזיקה בכרטיס, אך ממול עלולה גם להוות סיכון כלכלי, היא השיוך של הכרטיס לתכנית החיוב הקבוע של אותו חודש. בתוכנית יש הגדרה מראש באיזה סכום הכרטיס יחויב כל חודש, או מאידך שהסכום הוא 3 אחוז מכל ההתחייבות בכרטיס או מכל הסכום של החריגה מתוך המסגרת אשראי – בהתאם לגבוה ביניהם. אז תשאלו וודאי איפה הקאטצ? – תשלום ריבית על הסכום שנדחה, הוא זה שמייקר את ההוצאה.  

 

למי מתאים כרטיס פאואר קארד?

כרטיס זה יכול להתאים למחזיקי כרטיס כאל (כרטיסי ויזה ודיינרס) שנוטים לבצע מספר רב של רכישות בכל הרשתות המציעות כיום הטבות למחזיקי הכרטיס. כמו כן, משפחות עם ילדים שהרגלי הצריכה שלהם גדולים באופן משמעותי יותר, גם הם יכולים ליהנות מדי חודש או חודשיים מהחזרים כספיים על רכישות שעשו ומהנחות משמעותיות בכל מה שקשור לבידור, ביגוד, מזון וכו'.

 

דרך אגב, מועדון פאואר קארד פועל אמנם על ידי חברת כרטיסי האשראי כאל, אבל גם באמצעות קבוצת עובדי הרשתות השותפות (לפי רשימה שהחברה מעדכנת מדי תקופה) באמצעות כרטיס אשראי ויזה או כרטיס דיינרס. ניתן להצטרף למועדון לקוחות פאואר קארד בכל סניף הום סנטר או בסניפי טויס אר אס.

 

למי מתאים פאואר קארד?
כדאי להכיר את ההטבות שמציעים כרטיס פאואר קארד וכרטיסים נוספים – ולבחור את זה שמתאים לכם

 

כל ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס מועדון פאואר קארד מקנה מגוון של הנחות והטבות ברשתות שונות ברחבי הארץ, יחד עם מבצעים ונקודות עבור כל חבר מועדון. חלק מההטבות והמבצעים יפורסמו בדואר שמגיע לכל לקוח מדי חודש, או באתר החברה. ההטבות כוללת בתוכן גם הנחה על מגוון פעילויות כמו: הצגות תיאטרון, מופעי בידור, סרטי קולנוע, נופשים במלונות ובחו"ל, ארוחות בוקר במסעדות שונות ועוד. אחד היתרונות בהטבות מהסוג הזה, שההטבה לא דורשת נקודות שניתנות על פי שימוש של הלקוח בכרטיס, אך כן מתבקש יהיה להראות קוד להטבה.

 

הטבה נוספת ומשמעותית היא שהכרטיס מקנה ללקוחות שלו החזרים של כספים עד שבעה אחוז בקניות במגוון הרשתות כגון – רמי לוי, הום סנטר, איפארמה, חברת הנסיעות אשת טורס , סאקוני, SABON-סבון של פעם, ג'ק קובה, קיפלינג,  תחנת הדלק 10, מגה – ספורט, ביתילי, APRIL, זר פור יו ועוד. ההחזר הכספי מגיע בהמחאה שאותה מקבלים בדואר מדי חודשיים, זאת בהתאם לסכומים שנרכשו בכל אותן רשתות שמשתתפות בהטבה. יש לשים לב, שלעומת החזר אחר שמגיע מכרטיס האשראי, כאן תהיה אפשרות לעשות שימוש בהמחאה לצורך רכישות אך ורק ברשת שנמנית על מועדון פאואר קארד.

 

הכרטיס מספק מגוון של הטבות שמתאימות לנסיעה לנופש בחו"ל, בעיקר בכל מה שקשור לביטוח נסיעה, הנחות על השכרת רכב בזמן שהייה בחו"ל, הנחה בחנויות השונות בשדה התעופה, אפליקציה מיוחדת שתעניק לנוסע לחו"ל שיחות חינם וכו'. לצד ההטבות שניתנות במסגרת מועדון פאואר קארד יקבל כל בעל כרטיס הטבה כללית של מועדון כאל, דרך חנות החוויות. מי שמעוניין בכרטיס מעוצב יכול ליצור עיצוב ראשון של הכרטיס מתמונות שנמצאות בקטלוג ללא תשלום, אך חידוש הכרטיס המעוצב או החלפה של העיצוב יהיו כן כרוכים בתשלום.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme