13 מועדוני לקוחות שמעניקים הטבות וחוסכים לכם כסף

מערכת5 דקות קריאה
מועדוני לקוחות בתחומים שונים
שתף:

בכל ביקור בסופרמרקט, בחנות הבגדים הקרובה אליכם ואפילו בחנויות הספרים, תמיד נשמעת השאלה הנפוצה ביותר: יש כרטיס מועדון? אז סביר להניח שיש לכם גם כרטיס אחד או שניים, לרוב אף יותר, ואתם לא תמיד בטוחים אם אתם זקוקים לו ואיך הוא באמת ישרת אתכם. כך אתם עשויים לפספס כמה מבצעים שווים והטבות שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף. אז מה בעצם מקנים לכם מועדוני לקוחות ואילו משתלמים באמת?

 

 

מועדוני לקוחות בתחום האופנה

קסטרו

אחת מרשתות האופנה הגדולות בישראל היא ללא ספק קסטרו, ואת החנויות שלה תמצאו כמעט בכל קניון גדול בארץ. כיאה לרשת במעמדה היא מציעה מועדון לקוחות שלמעשה מאפשר לכם לצבור נקודות בכל קנייה. הצבירה מחושבת על פי 10 אחוזים מכל רכישה שתבצעו, ואם צברתם מספיק נקודות כדי לרכוש פריט כזה או אחר תוכלו לקבל אותו במתנה. חוץ מזה תקבלו הודעות טקסט על מבצעים ייחודיים לחברי מועדון, תיהנו מהנחה של 20% ביום ההולדת, ויש לכם גם כפל מבצעים: אם יש לכם מספיק נקודות כדי לקנות חולצה שנמכרת במחיר סוף עונה, אתם יכולים לקנות אותה במחיר המוזל.

 

H&O

גם ברשת H&O גובים 80 שקלים להצטרפות למועדון, וגם כאן תצטרכו לשלם על חידוש מדי שנה – אם כי הסכום לחידוש נמוך יותר (60 שקלים). חברי המועדון מקבלים מדי חודש מבצעים מיוחדים על פריטים נבחרים וגם הנחות בחנויות Carter's-OshKosh ורשת Motherhood Maternity. זאת בנוסף להטבות יום הולדת, ימי מכירה מיוחדים לחברי המועדון והטבות משתנות.

 

S. Wear

הנה דוגמה לרשת אופנה שאמנם גובה דמי הצטרפות למועדון – אבל התשלום הזה חד פעמי. כשאתם מצטרפים למועדון של S. Wear אתם משלמים 78 שקלים והחברות שלכם מתחדשת באופן אוטומטי מדי שנה. חוץ מזה אתם גם מקבלים מתנת הצטרפות בסך 38 שקלים, מתנת יום הולדת על סך 50 שקלים וצבירת נקודות בסך 10% מכל קנייה. בדומה לקסטרו גם כאן תוכלו לקנות פריט רק כשיהיה לכם מספיק נקודות לכיסוי מחירו המלא.

 

זיפ

עוד מותג אופנה שגובה דמי חבר חד פעמיים הוא המותג זיפ (ZIP). כאן תשלמו 69 שקלים כדי להצטרף אבל תקבלו בהתאם 69 נקודות במעמד ההצטרפות. בנוסף תצברו גם כאן נקודות בסך 10% מכל רכישה, וגם כאן מחכה לכם מתנת יום הולדת: 20% הנחה במהלך כל החודש, כולל כפל מבצעים.

 

מועדון Dream Card

מועדון החברים Dream Card למעשה כולל כמה מותגים גדולים וחזקים מאוד בתחום האופנה, לרבות פוקס (ופוקס הום), אמריקן איגל, מנגו וללין. חברי המועדון מקבלים הנחה יפה ביום ההולדת – 30% באחת הרשתות החברות במועדון. בנוסף תצברו 10% מסכום התשלום ותקבלו עוד לא מעט הטבות לאורך כל השנה. כדי להצטרף תשלמו 69 שקלים בלבד, והסכום הזה חד פעמי.

 

בשורה התחתונה

כל רשתות האופנה שמנהלות מועדון לקוחות גובות דמי הצטרפות, אבל שימו לב כי שתיים מהן – קסטרו ו-H&O – גובות את התשלום מדי שנה. התשלום השנתי הזה ישתלם לכם רק אם אתם לקוחות קבועים ואם הארון שלכם מורכב ברובו מפריטים של קסטרו או H&O. אם לא, רשתות אחרות יעניקו לכם הטבות לא פחות טובות, והמועדון של Dream Card, שכולל כמה מהרשתות הגדולות יחד, הוא כנראה המועדון המשתלם יותר.

 

 

מועדוני לקוחות בחנויות הספרים

צומת ספרים

ברשת צומת ספרים קוראים למועדון החברים שלהם "מה קורא" וההצטרפות אליו עולה 40 שקלים. התשלום הזה יתחדש מדי שנה, וכשאתם מצטרפים למועדון אתם מקבלים את הסכום הזה בשובר למימוש בחודש העוקב. חוץ מזה אתם צוברים נקודות, יכולים ליהנות מכפל מבצעים ולהתעדכן באפליקציה בנוגע למספר הנקודות שלכם ובאשר למבצעים.

 

סטימצקי

מועדון "הסיפור שלי" הוא מועדון לקוחות של רשת סטימצקי, שההצטרפות אליו עולה 29.90 שקלים. זה גם הסכום שתשלמו על חידוש המועדון לשנה, בהנחה שאתם מצטרפים (או מחדשים) דרך אתר החנות. בחנויות ההצטרפות למועדון תעלה לכם יותר, 34.90 שקלים ליתר דיוק, ובהצטרפות לשנתיים תוכלו לשלם קצת פחות. אלא שבסטימצקי ביטלו את תכנית הנקודות, והיום אם יש לכם כרטיס מועדון אתם יכולים לקבל הנחות משתנות מדי חודש (הן בעברית והן באנגלית), הנחה נוספת של 10% על ספרים לועזיים שונים והטבת יום הולדת.

 

בשורה התחתונה

דמי ההצטרפות למועדון צומת ספרים אמנם גבוהים יותר, אבל ברשת מציעים את תכנית הנקודות שמאפשרת לכם לקבל פריטים ללא עלות – תכנית שלא קיימת יותר בסטימצקי, לפחות בשלב הזה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by סטימצקי ישראל (@steimatzky_israel) on

 

מועדוני לקוחות של רשתות המזון

שופרסל

בהשוואה לרשתות האופנה והספרים, ברשתות המזון ההצטרפות למועדון הלקוחות לרוב לא עולה לכם כסף. מצד שני היא כן מקנה לכם הטבות. קחו את שופרסל לדוגמה: בכל ביקור שלכם בסניף תמצאו לא מעט פריטים עם הנחה מיוחדת לחברי המועדון, ובנוסף תצברו נקודות בכל קנייה. כשתגיעו ל-4,000 נקודות תקבלו שובר על סך 30 שקלים, ובנוסף תקבלו דיוורים אישיים שמבוססים על הרגלי הצריכה שלכם – כולל קופונים לרכישת המוצרים הרלוונטיים עבורכם.

 

Family 365

מועדון הלקוחות הזה לא מוגבל רק ללקוחות יינות ביתן, אבל הוא כן מעניק לכם הטבות משמעותיות. בהצטרפות למועדון תקבלו 125 שקלים, מהם 75 שקלים לקנייה ראשונה ביינות ביתן. זאת בנוסף לצבירה של 3% מהרכישות שלכם ברשתות המועדון.

 

רמי לוי

גם רמי לוי מפעיל מועדון לקוחות, והוא מציע כמה הטבות ייחודיות. למשל, כשאתם מצטרפים לרשת אתם מקבלים 120 שקלים למימוש ברמי לוי שיווק השקמה, לצד 5 אחוזי הנחה על מוצרי המותג הפרטי, הטבות ייחודיות לחברי מועדון, קופונים למצטרפים ואפילו הטבות בתחום התיירות. חוץ מזה, אם אתם זקוקים להלוואה קטנה, ברמי לוי מציעים 0 אחוז ריבית על הלוואה של עד 5,000 שקלים.

 

בשורה התחתונה

בכל הקשור לבחירת מועדון לקוחות לרשתות המזון נדמה שהשאלה החשובה יותר היא איפה סל הקניות הכללי שלכם הוא זול יותר. חוץ מזה, במקרים רבים מה שיכריע יותר הוא הקרבה שלכם לסופרמרקט כזה או אחר, כך שנדמה שבמקרה הזה המועדונים די זהים, ומה שכדאי לבדוק לעומק זה דווקא את המחירים של הסל שלכם.

 

 

מועדונים המשמשים כרטיס אשראי

לייפסטייל

אחד המועדונים המוכרים הוא ללא ספק מועדון לייפסטייל. כשאתם מצטרפים למועדון אתם מקבלים כרטיס אשראי (עם לוגו המועדון כמובן) ובאמצעותו תוכלו לבצע רכישות ולקבל הנחות בסופר פארם. חלק מההנחות אוטומטיות, מה שאומר שלא תצטרכו לבקש אותן במיוחד וגם לא להזין קוד קופון. בנוסף מקבלים חברי המועדון גם הטבות והנחות על פריטים שונים, והם מוזמנים לימי מכירות בלעדיים.

במעמד ההצטרפות תקבלו 50 שקלים במתנה לרכישה בסניפי סופר-פארם, ולאחר שנה תקבלו שוברי מתנה בסכום מצטבר של 450 שקלים לכל היותר, ובהתאם לממוצע הרכישות השנתי שלכם.

 

מועדון נכון

באופן כללי מועדון "נכון" מיועד לעובדי ולגימלאי המדינה, והוא פועל בשיתוף של חברת ישראכרט ובנק יהב. כלל המועדון מאפשר לכם ליהנות משורה של הטבות ומבצעים מיוחדים רק לחברים, כמעט בכל תחום אפשרי. ממופעים והצגות, דרך ימי כיף בספא או ארוחות במסעדות, ועד להנחות בענפי ההלבשה, ההנעלה והנופש. ההצטרפות למועדון נכון תתבצע בחינם אבל רק אם יש לכם כרטיס אשראי של ישראכרט.

 

 

ביחד בשבילך

מועדון "ביחד בשבילך" מיועד לעובדים ולגמלאים שהם חברי הסתדרות ומשלמים דמי חבר. מי שיכול להצטרף למועדון מקבל למעשה כרטיס שמעניק לו הטבות והוזלות. ההטבות ניתנות בתחומים שונים, לרבות בתחומי התרבות (הופעות, קולנוע והצגות), הצרכנות, התיירות, הלימודים והרכב.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme