8 הפריטים על שולחן העבודה שלכם שגורמים לכם להיראות (מאוד) לא מקצועיים

מערכת2 דקות קריאה
הפריטים שמעידים על חוסר מקצועיות
שתף:

שולחן מבולגן נחשב דווקא לסימן חיובי, וגאונים כמו אלברט איינשטיין או סטיב ג'ובס כבר הוכיחו את זה בעבר. עבור אחרים, כלומר עבור אנשים "פשוטים" כמונו, הבלגן על השולחן הוא לא ממש חיובי. באופן ספציפי יש כמה פריטים שהנוכחות שלהם על שולחן העבודה שלכם מעידים על הרבה דברים, אבל לא על מקצועיות.

 

1 – כלים ישנים וקופסאות אוכל

מאוד חשוב להביא אוכל למשרד, וזו דרך נהדרת לחסוך בעלויות וגם לשמור על תפריט מסודר. השאלה היא מה קורה כשהארוחה מסתיימת, וכמה זמן יישארו הכלים המלוכלכים על השולחן שלכם. ספלי קפה שנשארים לצדכם שעות אחרי ששעת הקפה הסתיימה רק ישאירו ריח רע, וקופסאות עם שאריות של פסטה ושניצל גם מותירות תחושה של חוסר סדר, גם לא נעימות באופן כללי, וגם מאותתות במידה רבה על הקושי שלכם בניהול זמן, אם את ארוחת הצהריים אתם סועדים על יד השולחן ואפילו לא מפנים את הזמן כדי להעלים ראיות.

 

קופסאות אוכל ושאריות
פנו את קופסאות האוכל מהשולחן שלכם כדי לא להיראות מבולגנים וחסרי מקצועיות

 

2 – תמונות פוגעניות

אפשר לקוות שהצבת לוח שנה עם תמונות פוגעניות היא לא אופציה מבחינתכם, והדבר בהחלט נכון גם ביחס לכל תמונה או פוסטר שתתלו במשרד. גם אם מדובר בדמויות מצוירות רצוי להימנע מכל מה שעשוי להתפרש כבעייתי ופוגעני, ותמונות עם אופי מינית רצוי להשאיר בבית.

 

3 – תיק פתוח

אם אין לכם ארונית משלכם, זו בהחלט בעיה מובנת. עם זאת, גם במצב הזה רצוי למצוא פינה מתאימה לתיק, ובוודאי שרצוי לסגור אותו. מעבר לאמרה הידועה "פרצה קוראת לגנב", עצם השארת התיק שלכם פתוח וללא השגחה היא סימן לחוסר זהירות מצדכם.

 

תיק פתוח
לא משנה מה יש לכם בתיק וכמה הוא מסודר – סגרו אותו ואם אפשר, הסתירו אותו בארון

 

4 – חפצים בעל אופי פוליטי

זה באמת לא משנה באיזה צד של המפה הפוליטית אתם, וזה גם ממש לא משנה אם יש בחירות באופק או לא. דעה פוליטית היא חשובה, וחשוב להפגין מעורבות במה שקורה סביבכם. מצד שני, את כל זה אתם צריכים לשמור להפסקות צהריים עם החבר'ה או לערב עם חבר טוב. שלטים, מדבקות ואפילו סיכות, כל מה שמקדם מפלגה או מועמד כזה או אחר – כולם צריכים להיות רחוקים מהמשרד ככל האפשר.

 

 

5 – מוצרי איפור מפוזרים

יש רק תרחיש אחד שבו מוצרי איפור הפזורים בכל פינה הם הגיוניים: אם אתם עובדים בחברה שעוסקת בייצור או בשיווק מוצרי איפור וקוסמטיקה. בכל מצב אחר ממש מומלץ להעלים את המייק-אפ, הצלליות, הדאודורנט והבושם. מעבר לבלגן שהפריטים הללו יוצרים, הם גם עלולים לאותת ללקוח, לשותף העסקי ואפילו לבוס, שאתם פשוט עסוקים יותר במראה החיצוני.

 

6 – צעצועים

רובנו עדיין זוכרים חסד נעורים לדמויות שאהבנו בילדות, מצבי הנינג'ה ועד סופרמן, וחלקנו עדיין נהנים מבובות המבוססות על הדמויות הללו. אלא שאוסף גיבורי העל שלכם לא מעיד על בגרות או מקצועיות, וגם אם יש לכם את כל הקולקציה של DC או מארוול, אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהעביר את הבובות לפינה פרטית משלכם. בבית. רחוק מאוד מהמשרד.

 

אוסף צעצועים ובובות
האוסף הזה ייראה מרשים יותר בבית – ולא במשרד

 

7 – חפיסת סיגריות

אם אתם יכולים להפסיק לעשן הרי זה משובח, אבל גם אם לא, אולי כדאי שהחפיסה תישאר בתיק עד להפסקה הבאה שלכם.

 

 

8 – קישוט שעבר זמנו

פורים הוא חג נהדר, אבל המסכה או הרעשן שנשארו במשרד לא אמורים להישאר שם גם לקראת חנוכה, ואם בחג האורות הצבתם חנוכייה במשרד, ותרו עליה עוד לפני שט"ו בשבט יגיע. בקיצור, קישוטים הם נהדרים, צבעוניים וחגיגיים, אבל אם אתם לא זוכרים להיפרד מהם בזמן, אתם פשוט נתפסים עצלנים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme