בילי ורוית עזבו את ההיי טק כדי להציע "אלטרנטיבה להיכרויות וירטואליות לחילונים רווקים"

שני ודאוקר3 דקות קריאה
בילי ורוית הן השדכניות של המאה ה-21
שתף:

מציאת בן או בת זוג לחיים משותפים היא משימה לא פשוטה בכלל. מדובר בהחלטה החשובה ביותר שכל אדם לוקח ויש לה השפעה והשלכות שאסור להקל בהן ראש. חיים משותפים לטווח הארוך והקמת משפחה ביחד הם החלום של כל אדם, וכמעט כולנו רוצים שהבחירה תהיה המושלמת והמתאימה ביותר. אם נדמה בשנים האחרונות ששירותי השידוכים חלפו מן העולם או שמורים למגזרים מסוימים – מספיק להכיר את השירות הייחודי של בילי ורוית ולהבין מהן שהשידוכים עדיין כאן ויש להם לקוחות שזקוקים להם ואפילו מוצאים בזכותם את החצי השני שלהם.

 

בילי ורוית הן לא בדיוק מה שמצופה מ"שדכניות" מסורתיות ולא בכדי הן מכנות את העסק שלהן "מיזם הכרויות אלטרנטיבי". הן עצמן מנוסות במערכות יחסים בשלבים שונים והן מאמינות שמצאו את הנוסחה החברית, הלא פורמלית והנכונה לסייע לאנשים למצוא את בני או בנות הזוג שלהם לחיים. שתיהן עזבו משרות היי טק נוחות ומכובדות ופתחו את המיזם מתוך אמונה שיש להן מה להציע, שיש דרך ידידותית להכיר בין אנשים והכי חשוב – יש פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם כדי שההתאמה תצליח מעל לכל ספק. שוחחנו איתן ושמענו דברים מעניינים ומפתיעים על עולם ההיכרויות והשידוכים.

 

המיזם של בילי ורוית
שתיהן עזבו משרות היי טק נוחות ומכובדות ופתחו את המיזם מתוך אמונה שיש להן מה להציע

 

ספרו על המיזם שלכן

"ראשית צריך להבין שאנשים אהבו ואוהבים לשדך אחד לשני מאז ומעולם," הן מסבירות. "כך שזה עונה על השאלה למה יש עדיין שירותי שידוכים והכרויות. המיזם שלנו קיים משנת 2012, כשכל מטרתו הייתה לתת אלטרנטיבה נעימה להיכרויות וירטואליות לחילונים, רווקים ואיכותיים ובעצם לאנשים כמונו שמאסו באפליקציות או אתרי הכרויות. מי קהל היעד שלנו? בתחילת הדרך פנינו לכל הגילאים וכל הסטטוסים אבל עם הזמן ראינו שלשירות מסוג כזה מגיעים בעיקר רווקים ללא ילדים שרוצים להתחתן ולהקים משפחה בגילאי 30-40. זה גם הקהל שקל לנו מאד להתחבר אליו, כי אנחנו שייכות אליו בעצמנו."

 

מה קורה בפגישה ראשונה עם לקוח פוטנציאלי?

"מטרת הפגישה עם היא להכיר את הלקוח כמה שיותר, מה ה- Vibe שלו, סגנון החיים, מהם הערכים שלו, מה הוא אוהב לעשות וכמובן איזה סגנון של בן או בת זוג הוא מחפש – גם מבחינה חיצונית וגם מבחינת אופי וסגנון חיים. אנחנו שואלות על מערכות יחסים קודמות כדי להבין האם יש דפוסים מסוימים שחוזרים על עצמם או בכלל מה הסיבה שמנעה מאותו אדם להיות בזוגיות עד כה ומדוע בעצם הוא עדיין רווק. בניגוד לדרכים אחרות למצוא הכרויות ושידוכים – חלק בלתי נפרד מהצוות שלנו הם מאבחנים שזה המקצוע שלהם. אנחנו לא מסתכלים רק על פני השטח אלא ממש מנתחים את האישיות של מי שמגיע, כדי למצוא לו את ההתאמה הטובה ביותר."

 

בילי ורוית נפגשות עם הלקוחות
בתחילת התהליך: מפגש אישי עם הלקוחות

 

באתר שלכן מופיע המשפט "אנחנו עושות את כל העבודה כולל להתקשר אליך" – מה זה בעצם אומר? ספרו מה אתן עושות בפועל

"התהליך הוא כזה: כשאדם שפונה אלינו – ניצור איתו קשר וננהל שיחה ראשונית על מנת להבין האם הוא מתאים למאגר שלנו בקווים כלליים ממש. לאחר מכן אחד המאבחנים שלנו ייצור קשר ותיקבע פגישה. לאחר הפגישה אנחנו (בילי ורוית) עוברות על הסיכום ובודקות האם יש לנו מספיק מועמדים פוטנציאלים עבור אותו אדם. במידה ומצאנו מספיק אופציות אנחנו נותנות אור ירוק להירשם לשירות כשהשלב הראשוני הוא הרשמה לחודש חד פעמי לבדיקה הדדית של השירות. כשלקוח נרשם לשירות, מוצמדת לו אשת קשר (או בילי או רוית) שמלווה אותו לאורך כל התקופה."

 

"במהלך התקופה הזאת אשת הקשר מחפשת לו חיבורים פוטנציאליים," הן ממשיכות. "היא שולחת לו אופציה אחת בכל פעם. במקביל הפרטים שלו מועברים גם לצד השני. אשת הקשר מחכה לתשובות משניהם ובמידה ושניהם מביעים עניין – מחליפה ביניהם טלפונים. רק בשלב הזה ייווצר קשר ישיר ביניהם כשאשת הקשר עוברת אל מאחורי הקלעים להתייעצות ועדכונים. במידה ולא התקדם החיבור, הם מוחזרים למאגר להמשך ניסיונות חיבור עתידיים."

 

איך מה שאתן מציעות שונה משירותי שדכנות מסורתיים כפי שאנחנו מכירים, או חושבים שאנחנו מכירים?

"השוני ביננו לבין שירותי השדכנות המסורתיים הוא שאנחנו מגיעות ממקום שדומה יותר לדרך שבה חברים מחברים לך ולא שדכנית מסורתית. הכוונה שהשיחה בינינו לבין הלקוח היא קרובה וחברית, אנחנו באות מתוך אותה אוכלוסייה ולכן מבינות את הראש שלהם. בניגוד לשדכניות מסורתיות לעולם לא נפעיל לחץ על מישהו לתת צ'אנס כשהוא לא רוצה, אנחנו גם לא גובות סכום נוסף על הצלחה ובכלל הסכומים שאנחנו גובות עבור השירות נמוכים בסדרי גודל ממה שגובות שדכניות מסורתיות (מדובר בכמה מאות שקלים לעומת עשרות אלפים)."

 

בלי בונוסים
"בניגוד לשדכניות מסורתיות לעולם לא נפעיל לחץ על מישהו לתת צ'אנס כשהוא לא רוצה"

 

ממה שעובר לי בראש – כשאני שומעת על שירות שידוכים או שדכנים – אני ישר חושבת על המגזר הדתי. זה קורה לכן? אומרים לכן דברים כאלה?

"בוודאי שקורה! גם לנו כשאומרים שדכנים מיד קופצת קונוטציה למגזר הדתי, אבל זה היה כל הרעיון, להנגיש את האופציה הזו לקהל שלנו, החילונים, הצעירים, ההייטקיסטים. ועוד משהו חשוב – אלינו מגיעים מרצון. לא כי מישהו מכריח ולא כי מופעל לחץ מצד חברים או משפחה. מי שמגיע אלינו עושה זאת מיוזמתו ורצונו. אם יגיעו אלינו מועמדים שלא ירצו באמת לשתף פעולה עם התהליך – זה יתגלה כבר בשלב הראשון ובטח יעלה בשיחה עם המאבחן ואז – עדיף שלא להמשיך."

 

הזוגות המאושרים נשארים אתכן בקשר גם אחרי?

"חלק מהזוגות נשארים איתנו בקשר ומעדכנים אותנו בכל דבר כולל על מעבר לגור ביחד, הצעת הנישואין ואפילו על הריונות ולידות. ויש זוגות שבוחרים פחות לשתף. כל אחד ואיך שהוא מרגיש בנוח."

 

נשמח לשיתוף של סיפור מוצלח עם השלבים שלו בדרך – מהאבחון ועד ל- זוגיות? חתונה?

"הנה סיפור אחד לדוגמה: בחורה שהגיעה אלינו לפני 4 שנים. ניסינו לחבר לה כמה מועמדים פוטנציאלים, היא אכן יצאה עם חלק מהם במשך חודש או חודשיים ושום דבר לא הבשיל מעבר לכך. אחרי שנתיים היא חזרה אלינו קצת אחרת, כנראה שבעצמה הייתה בשלה ומוכנה יותר. חיברנו לה מישהו, הם נפגשו מדי פעם במשך חודש והעניין לא התקדם לשום מקום. לפני כמה חודשים, לפני ראש השנה אמרה לבילי "הלוואי וזו תהיה השנה שלי, שהשנה אני אכיר את האחד". אכן הגבר הבא בתור שהכרנו לה הוא היום בעלה."

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme