7 הבתים היקרים ביותר בעולם שנמכרו בשנה האחרונה

מערכת1 דקות קריאה
שנה יקרה: הבתים היקרים של 2018
שתף:

בעשור האחרון, ובוודאי בשנים האחרונות, אנחנו עדים לזינוק משמעותי במחירי הדיור בישראל. שרי האוצר ניסו לשנות את המצב, מחאות קמו ונפלו, וישראלים רבים בוחרים לוותר על רכישת נכס משלהם. אלא שיש מקומות בעולם שבהם לא שמעו על מצוקת הדיור, וגם לא על המחאה נגד יוקר המחיה. באנגליה, בצרפת, בהונג קונג ובארה"ב, יש מי שפותח את הארנק ונפרד מהרבה כסף לטובת בית מרשים עם גינה, כמה חניות פרטיות ולרוב גם עם בריכה.

 

הנה כמה מהנכסים היקרים ביותר שנמכרו בעולם ב-2018, ואם משהו נשמע לכם אטרקטיבי, יש גם בתים שעדיין לא נמכרו.

 

 

לונדון: One Hyde Park – פנטהאוז ב-200 מיליון דולר

באוקטובר האחרון דווח כי טייקון בריטי בשם ניק קנדי החליט למכור את הפנטהאוז המפואר שלו במתחם המגורים היוקרתי בלונדון. הדירה הזו נמכרה תמורת 160 מיליון פאונד, שהם 200 מיליון דולר, והמחיר הזה הופך אותה לדירה היקרה ביותר בהיסטוריה הבריטית. בסופו של דבר היא נמכרה לחברות שנמצאות בבעלותו של קנדי עצמו.

 

בין הבתים היקרים בבריטניה
פנטהאוז ב-200 מיליון דולר (תמונה: Alamy)

 

הונג קונג: Peak Neighborhood – וילה ב-178.4 מיליון דולר

בתחילת השנה שעברה דווח כי רוכש מסתורי שילם לא פחות מ-19,400 מטר לרגל רבוע על וילה מפוארת בהונג קונג. גם כאן מדובר בשיא, שכן העסקה הזו היא עסקת הנדל"ן היקרה ביותר בהיסטוריה של הונג קונג. מי שיגיע לביקור בנכס יגלה ארבע סוויטות מפוארות עם חדרי רחצה צמודים, בנוסף לבריכת שחייה ומעלית פנימית.

 

הבתים היקרים בהונג קונג
וילה ב-178.4 מיליון דולר (Vivek Prakash via Bloomberg)

 

מליבו: אחוזת חוף נמכרה ב-110 מיליון דולר

שיא נוסף נשבר בחודש מאי כשאחוזה מפוארת במליבו נמכרה בסכום בלתי נתפס. האחוזה, שהייתה שייכת בעבר לאחד ממייסדי "הארד רוק קפה" פיטר מורטון, הפכה ליקרה ביותר בהיסטוריה של לוס אנג'לס. לפי הנתונים זו גם עסקה הנדל"ן הגדולה ביותר בארה"ב, לפחות לפי חישוב למ"ר. מי שרכש את האחוזה עם הנוף לים ויחידת האירוח המפוארת הוא מיליארדר בשם מייקל סמית', שאת הונו צבר בזכות מצבור הגז הטבעי.

 

הבתים היקרים במליבו
אחוזת חוף נמכרה ב-110 מיליון דולר (Mansion Global)

 

אוסטרליה: נכס בסידני תמורת 72 מיליון דולר

ההיסטוריה האוסטרלית נכתבה מחדש בספטמבר האחרון, לפחות בתחום הנדל"ן. זה קרה כשבית מפואר בסידני נמכר ב-100 מיליון דולר אוסטרלי. הנכס, עם חצר עצומה, גישה פרטית לחוף ומרפסות יפהפיות, נרכש על ידי אחד ממייסדיה של חברה אוסטרלית מתחום הטכנולוגיה, ועל ידי רעייתו אנני.

 

הבתים היקרים באוסטרליה
נכס בסידני תמורת 72 מיליון דולר (Australian Financial Review)

 

נכסים שעדיין ממתינים לרוכש

כפי שהזכרנו, יש עדיין נכסים מפוארים שתוכלו לרכוש, בהנחה שיש לכם הון מספק לזה ובא לכם לקנות בית מרהיב מעבר לים. הנה שלושה נכסים כאלה:

 

1 – לוס אנג'לס, מחיר מבוקש: 500 מיליון דולר

 

לוס אנגל'ס
(Society Group PR)

 

2 – צרפת, וילה במחיר מבוקש של 425 מיליון דולר

 

צרפת
(Bloomberg Business Week)

 

3 – ניו יורק, נכס מפואר ב-180 מיליון דולר

 

ניו יורק
( Aman Resorts)

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme