כך תרימו אירוע משפחתי מדהים עם מעט זמן ותקציב

שני ודאוקר2 דקות קריאה
כך מפיקים אירוע משפחתי בלי לרוקן את החשבון
שתף:

הכנות לקראת אירוע משפחתיות הן הכנות מרגשות שכיף לעשות אותן. יש שמחה, התרגשות וציפייה לקראת האירוע, בעיקר כשיש רצון לעשות הכל לבד. בשנים האחרונות המגמה הזאת הולכת ונעשית הרבה יותר מבוקשת ופופולרית, שכן אנשים רבים מעוניינים לחסוך בהוצאות של האירוע ולמזלם כיום באמת יש לא מעט אפשרויות להפיק אירוע מוצלח, מהנה, בלתי נשכח וכזה שלא יעלה סכום עתק. איך עושים את זה? קודם כל – לוקחים נשימה עמוקה ומתחילים את התהליך בידיעה ברורה שזה אפשרי, שזה כיף, שזה משהו אחר ומיוחד ובעיקר – שזה הרבה יותר זול! אז מה צריך בשביל אירוע מושלם בהפקה עצמית?

 

 

בחירת מיקום

לא חייבים אולם אירועים ענקי. אי אפשר להתעלם מהמשוואה הפשוטה שהרבה אורחים זו הוצאה גבוהה ולכן ככל שתצמצמו את רשימת האורחים – כך טוב יותר. אירועים של כמה עשרות מוזמנים אפשר לקיים במסעדות שיש בהן חדרים פרטיים, באולמות קטנים של המתנ"ס ואפילו בגינה של בן משפחה או שכן. מה שבאמת חשוב שבמקום שבו יתקיים האירוע הוא העיצוב שלו ואיך המקום ייראה. ברגע שתכניסו את הטאץ' שלכם – האירוע כולו ילבש סגנון ייחודי.

 

אירועים משפחתיים קטנים
אתם ממש לא חייבים אולם גדול

 

עיצוב המקום

אז מקום – יש. עכשיו צריך להלביש אותו, לתת לו את המראה שבו אתם מעוניינים. יש לכם קונספט? יש סגנון שאתם מעדיפים? אתם מעצבים בעצמכם? מה טוב! המחיר של שירותי עיצוב אירועים מקצועיים יכול להגיע לכדי 5000 ₪ ולכן אם אתם בוחרים לעצב לבד תחסכו סכום עצום. תוכלו לקנות או לשכור אביזרים, חפצים שונים או אלמנטים שונים על מנת ליצור את האווירה הדרושה. רשת האינטרנט היא מקור עשיר ובלתי נדלה של רעיונות, השראה וקונספטים. אי אפשר לגלוש באתר של Pinterest ועדיין להישאר ללא רעיון.

 

 

מצטיידים בכל הציוד הדרוש!

מפות ומפיות, כלי אוכל, כלי הגשה, אלמנטים לעיצוב ונוי, פסלים מבלונים וכל מה שצריך בשביל הנוחות של האורחים. גם בבחירה של אלה צריך להקדיש את תשומת הלב כדי לבחור את מה שמתאים לאווירה ולקונספט של האירוע וכמובן להתחשב במחיר. סדר גודל של מחיר כלי אוכל חד פעמיים מהודרים ויפים לכ-100 אורחים ינוע סביב טווח של 400-500 ₪ וכיום אפשר להרכיב סט שלם של כלים מהודרים ומפוארים שלא נופלים בעיצוב ובאיכות שלהם מכלים אמיתיים ורב פעמיים. חשוב לשים לב שאם מארגנים אירוע עבור ילדים אפשר למצוא שלל כלים ואביזרים עם דמויות אהובות ולהפוך את האווירה כולה לילדותית שתתאים למי שחוגג. חשוב לבחור חנות המספקת אביזרי אירועים ומסיבות שנמצאת בקרבת הבית על מנת לבצע השלמות ולהוסיף עוד ועוד דברים על פי הצורך.

 

אירוע משפחתי והציוד הנכון
שימו לב למפיות ולדקורציה

 

באו נדבר על אוכל!

נושא חשוב ומהותי. קשה לבשל באופן ביתי לאירוע, כי יש חשיבות לעובד חיצוני שיגיע וכך יוריד נטל משמעותי מכם, שרוצים לחגוג, לשמוח, וכמובן להיות עם האורחים שלכם. מה עושים? מזמינים שירותי קייטרינג וגם כאן – השמיים הם הגבול. אפשר להזמין מנות מוכרות בכמות גדולה ואפשר לבחור באפשרות יקרה יותר, אמנם, אבל כזאת שמותאמת לאירועים מצומצמים – שף פרטי שיגיע ויבשל ממש במקום אל מול עיניהם של האורחים. חשוב לבנות את התפריט מספיק זמן מראש ולהתייעץ עם מי שצריך על מנת להחליט על הכמויות הנכונות, על מנות שמשתלבות זו עם זו, על אלטרנטיבות עבור אורחים שנמנעים ממזונות כאלה ואחרים (צמחוניים, טבעוניים, רגישויות כאלה ואחרות ועוד) וכך להגיע לתפריט המושלם. שיקולים נוספים שכדאי לקחת בחשבון – מזג האוויר, האם המנות תהיינה מונחות על השולחן או במזנוני הגשה עצמית ועוד. אט אט הנושא של האוכל יקרום עור וגידים והאורחים – ילקקו את האצבעות!

 

מה עם תכנית אומנותית?

לא חייבים להזמין לאירוע אומן שעלותו אלפי שקלים. כשמדובר באירוע לילדים אפשר לבחור בשולחנות משחק או עמדות מולטימדיה, ועל פי הקונספט שנבחר אפשר להחליט על מסיבת קריוקי, משחקי בריכה וקצף או כל רעיון אחר – שמרני או נועז. המטרה בהפקת האירוע היא שהאורחים ייהנו וישמחו ואם המטרה מושגת – הרי שכל האמצעים כשרים לשם כך. יש חברות שמספקות בתשלום את האטרקציות (והמחיר ינוע סביב 800-3000 ₪, כתלות באביזרים שנבחרים ובאופן ההפעלה שלהם) ויש חברות שמספיק לקבל מהן רעיונות שאפשר לבצע לבד וכך לחסוך עלות כספית גבוהה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme