ששת בעלי המקצוע שיעלו לכם כסף אבל יחסכו הרבה יותר

אביה פרי2 דקות קריאה
בעלי מקצוע שכדאי לכם להכיר
שתף:

1 – אם הזמן שלכם (באמת) שווה יותר כסף – תחסכו אותו

שירותי הנקיון כבר מזמן לא כוללים מנקה, והיום ניתן להזמין בקליק שירותי אחזקת בית מלאים מא' ועד ת' – החל מעוזר/ת בית, מבשל/ת, בייביסיטר וכן – תחזיקו חזק – מסדר/ת ארונות. תהיו כנים עם עצמכם, אם הזמן שלכם באמת שווה כסף (לא כי אתם מאמינים בו, אלא כי אתם יכולים לעבוד בזמן הזה) וגם לא מחבבים את מטלות הבית, הרשו לעצמכם להפקיד בידי בעלי מקצוע את המטלות השוטפות.

ניקיון שיחסוך כסף
מנקה מקצועי שיעשה את העבודה במקומכם יחסוך לכם הרבה זמן

 

2 – סוכן ביטוח

כן, אפשר לעשות את הדברים לבד. סוכנת ביטוח שאני מעריכה נוהגת לומר שבהחלט ניתן גם ללמוד הכל, וההתנהלות השוטפת אפילו פשוטה, השאלה מה קורה כשקורה משהו. סוכן ביטוח הוא מי שעוסק ברישיון במכירה של פוליסות ביטוח, אותן מנפיקות חברות ביטוח, ומעניק סיוע ראשוני למבוטח בעת הגשת תביעה לחברת הביטוח.רישוי סוכני ביטוח מוסדר בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח), התשמ"א-1981. בהתאם לחוק זה, פעילות כסוכן ביטוח בישראל מצריכה רישיון, שאותו נותן אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר (כיום רשות עצמאית), לאחר תקופת התמחות ועמידה בבחינות מתאימות. הרישיון ניתן לפי תחום ההתמחות – ביטוח כללי/אלמנטרי, שכולל את ביטוחי הרכוש של רכב, דירה, בתי עסק, בריאות וסיעוד; ביטוח ימי; ביטוח פנסיוני, הכולל ביטוחי חיים וחיסכון פנסיוני (כולל פנסיה, קופות גמל והשתלמות).

 

לאחר מכירת הפוליסה, נדרש סוכן הביטוח לתת שירות למבוטח לאורך כל חיי הפוליסה. סוכן הביטוח נדרש גם, על פי חוק, לסייע ללקוחותיו לאחר שנגרם מקרה ביטוח כטענתם, כמו למשל לצורך מילוי טפסים מול החברה, וזאת עד לסיום הליך התביעה בדרך של קבלתה או דחייתה על ידי חברת הביטוח. כידוע, חברות הביטוח לא ממהרות לשלם תביעות (כ-50% מהתביעות נדחות על הסף, למעט בביטוח רכב, שם האחוזים גבוהים יותר), ולכן הסיוע של סוכן ביטוח מקצועי, שיש לו מילה בחברת הביטוח, הוא קריטי עבורכם.

 

 

3 – מעצב פנים

מעצב/ת טוב/ה ומומלצ/ת יתכננו לכם את הבית בצורה היעילה ובעזרתם עלות השיפוץ תהיה זולה יותר. יש להם את היכולת לראות את מה שאתם לא יכולים לראות, הם צופים את הבעיות העתידיות ויודעים לפתור בעיות טכניות. בנוסף, רוב המעצבים עובדים עם ספקים קבועים שיש להם גם מחירים נוחים עבורם כך שלא בהכרח שתשלמו יותר על הפריטים שנקנו באמצעותם. אם עוד לא השתכנעתם, שוחחו עם מישהו שעשה לבדו טעויות תכנוניות בעיצוב הבית, ועל השינוי נדרש לשלם כפליים או לחיות בבית שאינו מתוכנן היטב אחרי שהשקיע בו את מיטב כספו. גם הזמן שלכם שווה כסף, והמעצב יחסוך לכם ריצות מיותרות שרק מי שריהט בית יודע כמה הן ארוכות ומתישות.

 

עיצוב פנים מקצועי
הם מכירים את כל הטריקים וגם את המקומות שבהם תחסכו כסף – אז אולי מעצב פנים דווקא יחסוך לכם?

 

4 – הנדימן – תיקונים

'בעולם החדש' שבו נדמה שלא משתלם לתקן שום דבר, כי בדיקת טכנאי למכונת כביסה תעלה רק מאה שקל פחות מחדשה עם אחריות לשלוש שנים, כדאי להכיר את החנויות השכונתיות הנוטות להעלם, של ההנדי-מנים המקומיים. אלו יודעים לתקן כמעט כל מכשיר, מחליפים רצועות וחלקים לא מתפקדים. מעבר לנזק הסביבתי של כמויות הפסולת שאנו מייצרים לסביבה, כיף גם לתמוך בעסקים הקטנים והלא פופולאריים האלו. כך תחסכו הרבה זמן בהשוואות מחירים מיותרות של מוצרים שלא-באמת-הצטרכתם, מקום אחסון וכאבי ראש (זוכרים את ה-400 ₪ הובלה של המכונה החדשה?)

 

 

5 – רפד

לא תאמינו מה רפד טוב יכול לעשות לסלון שלכם. רגע לפני שאתם נפטרים מהריהוט שלכם כשאתם רוצים להתחדש, או מוותרים על הריהוט העתיק שסבא וסבתא רוצים להעביר אליכם או הגיע בירושה, יש דרך לחדש את הדברים ולהעניק להם חן בהרבה פחות כסף ועם הרבה יותר איכות מרהיטי ה"סטנדרט" הנהוגים כיום בחנויות איקאה.

 

6 – עורך דין

אם אין לכם עורך דין שמייצג אתכם, כזה שיש לכם איתו מערכת יחסים, אתם כנראה עדיין לא אנשים בגירים. עוד שירות שעל פניו נשמע "למקרה של הסתבכות" ולמעשה הוא יום-יומי ושוטף. העבירו לכם חוזה בעבודה? לקוח לא העביר לכם תשלום בזמן עבור השירותים שלכם? השוכר בדירה שלכם מתעכב בכל חודש עם השכר דירה? לא צריך לשבור את הראש. תמצאו עורך דין שילווה אתכם ושאתם סומכים עליו, כי טעויות עולות יותר.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme