מאחורי כל גוף שרוצה לדפוק אתכם יש גוף שרוצה לדפוק אותו

שני ודאוקר2 דקות קריאה
איך להתמודד עם חברה שפוגעת בזכויות שלכם
שתף:

אף אחד לא רוצה להגיע לחנות או בית עסק ולהרגיש שרימו אותו. התנהלות מול גוף או תאגיד גדול עלולה לעיתים קרובות להיות מתסכלת מאד ולא מעט אנשים חשים שהאינטרס של אותו התאגיד היא לא לשמור על שביעות רצון מלאה של הלקוח אלא לדאוג לאינטרסים העסקיים שלו. כל אלה עלולים להביא לכדי תחושת התמרמרות בקרב הלקוח, שבאותם רגעים מתסכלים ירגיש כמו האזרח הקטן, זה שהתאגיד הענק לא רואה, זה שהרשת לא מתחשבת בתחושותיו וזה שאולי – אין לו מה לעשות כנגד טענות או תלונות שיש לו כלפי אותם גופים. למזלם של צרכנים רבים מכל התחומים – כיום אפשר להביע תלונות על עסקאות, התנהלות או דרך התבטאות בפני גופים אחרים שמטרתם לוודא שדברים כאלה לא קורים. אתם מרגישים מרומים? חושבים שעבדו עליכם? יש לכם תחושה שחברה מסוימת לא מתנהלת בדרך ישרה? דעו לכם שיש לכם אל מי לפנות והצדק ייעשה!

 

מי מטפל באותן עוולות צרכניות?
דעו כי יש לכם אל מי לפנות והצדק ייעשה

 

תלונות בנושאי טלוויזיה ותקשורת

חברת הכבלים עשתה טעות בחיוב או בחשבונית? אתם נמצאים במעגל מתמשך של תלונות שלא מקבלות מענה? יש שני גופים שאתם יכולים לפנות אליהם ויסייעו לכם לקדם את העניין שלכם. האחד הוא אגף פניות הציבור של משרד התקשורת. באמצעות טופס מקוון המחולק לנושאים ותחומי עיסוק – תוכלו להשאיר תלונה, בקשה, טענה או כל עניין אחר שנוגע לחברת תקשורת ובכלל זה – טלוויזיה, חברות הסלולר וספקיות האינטרנט. אם תרצו למקד את התלונה לענייני טלוויזיה ותכנים שמוקרנים על ידי חברות הכבלים תוכלו לפנות למועצה לשידורי כבלים ולוויין. מועצה זו היא הגוף המפקח על חברות הכבלים והטלוויזיה והן אמונות גם על התכנים המשודרים וגם על מתן שירות ללקוחות.

 

 

תלונות צרכניות בכל התחומים

נתקלתם בשירות מזלזל בחנות או בית עסק? אתם סבורים שההתנהלות של חנויות או עסקים שגויה? אתם מוזמנים לפנות לאמון הציבור. זהו גוף, אשר כשמו כן הוא, מעוניין להעניק את תו אמון הציבור למגוון רחב ככל האפשר של עסקים, חנויות ורשתות שיווק, זאת על ידי וידוא שההתנהלות שלהם כלפי הלקוחות הוגנת ומכבדת, אין אותיות קטנות ואין הודעות או פרסומים שעלולים להתפרש ביותר מדרך אחת. באתר האינטרנט אפשר למלא טופס תלונה מקוון ואפשר להיות בטוחים שאמון הציבור יפנו אל אותו עסק או חברה ויבררו את העניין לעומק.

 

על מה מותר לכם להתלונן?
מותר לכם להתלונן על עוולה צרכנית בכל תחום באשר הוא

 

אגפי פניות הציבור של משרדי ממשלה שונים

רוצים להתלונן על רופא או על התנהלות הסניף המקומי של קופת החולים? אגף פניות הציבור במשרד הבריאות הוא הכתובת לכך. רוצים לכתוב על מקרה שקרה לילד בבית הספר? המפקחת או אגף פניות הציבור של משרד החינוך יוכלו לתת לכם מענה. נתקלתם בחוסר תום לב מצד סוכן ביטוח או פקיד הבנק? פנו ללא היסוס למפקחת על הבנקים וחברות הביטוח ותוכלו להשאיר תלונה וירטואלית עם כל הפרטים – תלונה שתטופל לשביעות רצונכם או בצורת פשרה ביניכם לבין אותו הגוף.

 

 

פנייה ישירה לחברה או התאגיד

העידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום מאפשר קרבה וירטואלית בין חברה ענקית המעניקה שירותים שונים בפריסה ארצית ובין אחרון הלקוחות שלה. בעזרת אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק ושירותי שיחה מיידים שונים – הלקוח יכול לפנות בכל רגע דרך מגוון ערוצים ולקבל את מה שהוא חושב שעד כה נמנע ממנו. פרסום פוסט זועם בעמוד החברה או הורדת הדירוג של העסק בפייסבוק – אלה פעולות לגיטימיות שבהחלט יעמידו את מנהלי החברות על הרגליים האחוריות והם יעשו הרבה מאד למען אותו הלקוח על מנת להרגיע את הרוחות ולהשיב לו את שביעות רצונו המלאה.

 

בעידן הפייסבוק קל יותר לפנות ישירות לחברה

 

תמיד יש בפני מי להתלונן!

אל תרגישו לבד ואל תסתובבו עם תחושה שעשו לכם עוול. תמיד יש דרג נוסף, גבוה יותר וסמכותי יותר שאפשר יהיה לקבל ממנו תשובות, לקבל ממנו הקלות או להבין מה השתבש בדרך. בזכות האינטרנט קל ונוח להגיע כמעט לכל בעל תפקיד בחברה, משרד או תאגיד ואין שום סיבה לעצור בדרך, אם תחושת חוסר הצדק עדיין מלווה אתכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme