אם אתם ממש חייבים לתת לילד סמארטפון – אלה המכשירים הזולים ביותר שיש

שני ודאוקר3 דקות קריאה
לתת לילד סמארטפון? הנה חלופות זולות
שתף:

הכניסה לעולם הטכנולוגי – דיגיטלי שלנו מתחילה בגיל צעיר יותר ויותר עם חלוף השנים. אם לפני כמה שנים בלבד בני נוער בגילאי 12-13 היו עושים את צעדיהם הראשונים עם טלפונים ניידים חכמים – הרי שכיום הגיל הרבה יותר נמוך וילדים בכיתות ד' או אפילו ג' כבר אוחזים בטלפון חכם. יהיו השיקולים של הוריהם אשר יהיו – דבר אחד יהיה משותף, ברוב המקרים, לכל הטלפונים הניידים החדישים שמחזיקים בהם הילדים הצעירים והוא החיפוש אחר טלפון שיהיה נוח, חזק ובעל פונקציות דרושות מצד אחד, אבל לא יעלה הרבה, מצד שני. ילדים עדיין נוטים לאבד חפצים, לקלקל או לשכוח בכל מיני מקומות כך שאם לילד הולך הטלפון הנייד לאיבוד – שלפחות לא יכאב הלב על סכום כסף גבוה שירד לטמיון. אילו מכשירים קיימים בשוק כיום ומתאימים לשימוש של הצעירים בחבורה? מצאנו ארבעה מכשירים, מתוצרתן של ארבע חברות שונות שעומדים בקריטריונים וכבר עכשיו נמצאים בשימוש נרחב על ידי ילדי המשפחה.

 

שיומי רדמי 6A

לא בכדי מדובר באחד המכשירים הנפוצים כיום בקרב ילדים כטלפון ראשון. הדגם הזה נהנה מכל היתרונות של שיומי, שפרצה לשוק הטלפונים החכמים לפני כמה שנים בלבד עם מכשירים טובים, חזקים, איכותיים והכי חשוב – זולים. מכאן, שלא מדובר במכשיר שמיועד מלכתחילה לשימוש על ידי ילדים אבל הוא נוח מאד עבור מטרה זו. המסך יחסית קטן (5.5 אינץ') – מה שמאפשר החזקה נוחה ביד קטנה של ילד ונפח הזיכרון שבו – 16GB אינו מאפשר, אמנם, הורדת אפליקציות רבות ושימוש מסיבי אלא מתאים בדיוק לצרכיו של הילד או הנער המתבגר. את הדגם הזה אפשר להשיג במנעד נוח ביותר של מחירים, מ-350 ועד 600 ₪. את הדגם הזה ניתן להשיג גם עם נפח זיכרון גדול יותר במידה וזה דרוש (גם המחיר, יהיה מעט גבוה יותר בהתאם).

 

לתת לילד סטארמפון של שיומי
אחד המכשירים הנפוצים כיום בקרב ילדים

 

מייזו M6

זהו טלפון נייד חכם לכל דבר ועניין ויש גם לא מעט מבוגרים שעושים בו שימוש רגיל ושגרתי בתור הסמארטפון שהם מחזיקים ברשותם דרך קבע. המכשיר מציע את כל המפרט הטכני הדרוש והמתאים גם לשימוש של ילדים והיתרון הגדול שלו הוא מסך היחסית קטן, דווקא. 5.5 אינץ' ברזולוציה גבוהה מאד שיהיה נוח וברור לילדים מה הם רואים או קוראים. האחסון הפנימי של 16GB ניתן להרחבה על פי הצרכים ואופי השימוש והמחיר שלו נע סביב 500 ₪. ישנן חנויות המציעות מבצעים לאורך השנה כולה ואפשר לנצל אותם על מנת לרכוש את הדגם אפילו בזול יותר.

 

 

LG K4

גם זה דגם נוח ופשוט, יחסית שמגיע מביתה של חברה מובילה, מוכרת ובעלת שבחים רבים. או במילים אחרות – זהו הדגם מבית LG שמתאים להיות הטלפון הראשון של הילד שלכם. טלפון חכם, קטן וזול שמתאים בדיוק למה שילד בגיל 10 צריך – מסך קטן (5 אינץ'), צבע טיטניות מתכתי  נייטרלי שמתאים לבנים ולבנות, נפח זיכרון ואחסון מצומצם שפחות יתאים למבוגר אבל יוכל לשמור את האפליקציות החשובות שהילד יוריד ויעשה בהן שימוש. המכשיר בעצם תומך דור 4 ומאפשר את כל מה שמאפשרים הסמארטפונים הרגילים והמוכרים, רק בהילוך נמוך יותר וכמובן – במחיר משתלם ונוח. ברוב נקודות המכירה תוכלו למצוא אותו במחיר של כ- 400 ₪.

 

לתת לילד סמארטפון של LG
אם אתם מתכננים לתת לילד סמארטפון – יש ל-LG מכשירים פשוטים יחסית

 

Samsung Galaxy J1 Mini

מי שנאמן שמגדיר את עצמו כנאמן למכשירי ענקית התקשורת הקוריאנית לא יוכל שלא לחפש את הדגם המתאים מתוצרתה גם עבור הילד שלו. המכשיר קטן במיוחד ונוח לאחיזה ביד (4.5 אינץ') ומכיל את הפונקציות החשובות המבוססות על מערכת אנדרואיד שנחשבת לנוחה וידידותית לתפעול, גם על ידי ילדים צעירים. אפשר להגדיר במכשיר כל שפה, כולל עברית וגם עם אביזרים נלווים כמו מגן מסך ומעטפת למיגון המכשיר – הוא עדיין יהיה קטן דיו כדי להיכנס לכיס או לתיק. הורים רבים מעדיפים את הדגם הזה עבור הילדים שלהם, שכן יש להם אמון בחברה וביבואן כאן בישראל ויודעים שגם אם יש בעיה או תקלה במכשיר יהיה להם לאן לפנות, מה שיהפוך את המחיר הזול ממילא לאטרקטיבי וכדאי הרבה יותר. את הדגם הזה אפשר להשיג במחיר של כ- 450 ₪.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme