9 אפליקציות שיעזרו לכם להשתמש בטלפון הרבה פחות

אביה פרי4 דקות קריאה
אפליקציות שיעזרו למכורים לטלפון
שתף:

הסחות הדעת נמצאות בכל פינה, בכל רגע יש צפצוף, בליפ, מייל, ווטאפ, התרעת פייסבוק. אנחנו כל כך מפחדים להישאר בודדים אפילו לשנייה אחת שאנחנו לא מסוגלים להתנתק מהסמארטפון אפילו בזמן נהיגה למרות שאנחנו יודעים שאנחנו מסכנים את חיינו וחיי אחרים. בעולם שכולו הפרעת קשב אחת גדולה, גם למי שבכלל אין (או לפחות לא אובחן), לא פלא שהפרודוקטיביות שלנו יורדת ויורדת כאשר אנו קופצים ממשימה למשימה ונשאבים מבלי לשים לב למקומות שהחיים לא באמת קורים בהם. לכל מי שמצא את עצמו קורא את הכתבה הזאת במקום לעבוד, לכל מי שגולש בפייסבוק במקום ללמוד, לכל מי שבודק את הווטסאפ אחת לחמש דקות (תדמיינו שאתם בחדר שבו יש הרבה אנשים וכולם מרימים ידיים) – הכתבה הזאת בשבילכם; כך נחזיר את השליטה והפרודוקטיביות לחיינו; הפרדוקס – באמצעות הסמארטפון:

 

 BreakFree cell phone addiction

אפליקציה זו מודדת כמה זמן השתמשתם בנייד ולפי זה צוברת נקודות. בסוף היום היא ממקמת אתכם בסקאלת ההתמכרות: בטווח האדום/הצהוב/הירוק –  כשהירוק מייצג הכי פחות שימוש בטלפון הנייד. מה שהכי מגניב בה, זה שעם הכניסה לאפליקציה מופיעים משפטי מוטיבציה על המסך. תוכלו להגדיר שמשפטי המוטיבציה יופיעו גם כשפותחים את מסך הנעילה ויעצרו אתכם מלעשות שימוש מיותר בסמארטפון.

להורדה לאנדרואיד | להורדה לאייפון

 

 

ClearLock: block distractions!

האפליקציה הבאה מיועדת לאמיצים בלבד! בעזרתה תוכלו לחסום אפליקציות במכשיר שלכם לפרק זמן שתגדירו. במשך זמן זה לא תקבלו התראות מהאפליקציה ולא תוכלו להשתמש בה, אלא אם תאתחלו את הסלולארי, כלומר אם אתם אומרים "לא לפייסבוק בשעה הקרובה", באמת לא תוכלו להיכנס…

להורדת האפליקציה

 

 

Steplock – רוצים פייסבוק? תצטרכו להרוויח את זה

האפליקציה הזו לא רק תעזור לכם להיאבק בהתמכרות לסמארטפון, אלא גם תכניס אתכם קצת יותר לכושר; הרעיון מאחוריה הוא מאוד פשוט: רוצים לשוטט בפייסבוק או באינסטגרם? אין בעיה, אבל תצטרכו ללכת מספר צעדים קודם לכן. ברגע שתנסו להיכנס לאפליקציה החסומה יופיע בפניכם מדד עם מספר הצעדים שחסרה לכם כדי לבטל את הנעילה שלה (אתם אלו שמחליטים אילו אפליקציות לחסום וכמה צעדים נדרשים כדי לפתוח כל אחת).

להורדה לאנדרואיד

 

OFFTIME

בעזרת האפליקציה הזו תוכלו לחסום שיחות, הודעות, התראות ואפליקציות, כדי שתוכלו להיאבק בהתמכרות ולהיות קצת יותר פרודוקטיביים בלימודים או בעבודה. פיצ’ר נחמד של האפליקציה הוא שהיא היכולה להגדיר מספרים ספציפיים שמהם תוכלו לקבל שיחות והודעות. ניתן גם להגדיר טקסט שישלח כמענה אוטומטי למי שניסה להשיגכם ויש גם אפשרות כמובן לקבל את כל ההודעות והמסרים ש'עיכבתם' ברגע שתסיימו את המטלות.

להורדה לאנדרואיד | להורדה לאייפון

 

 

Forest: Stay focused

בכל יום נפתח בפניכם יער, בו אתם צריכים לזרוע זרע. אם לא תיגעו בנייד שלכם במשך שלושים דקות הזרע יהפוך לעץ. לעומת זאת, אם לא תצליחו להתנתק, העץ ימות (#רקשלאימות). בנוסף, האפליקציה מספקת לכם גם גרף שמודד את ההתנתקות שלכם מהנייד במהלך השבוע האחרון.

להורדה לאנדרואיד | להורדה לאייפון

 

 

StayOnTask

האפליקציה הזו היא פשוטה, ממוקדת והיא תעזור לכם לסיים את המטלות שלכם. ברגע שאתם אומרים לה שאתם מתחילים לעבוד (נגיד, מתחילים יום עבודה), היא מציגה שומר מסך שחוסם גישה להתראות. בנוסף, מדי פעם האפליקציה תזכיר לכם שעליכם להתמקד בעבודה.

להורדה לאנדרואיד

Checky

יש לכם מושג כמה פעמים ביום אתם בודקים את הסמארטפון שלכם? האפליקציה הזו תספר לכם בדיוק.הרעיון הוא לגרום לכם להיות מודעים יותר, כדי שבסוף כל יום תוכלו להזדעזע מהמצב שלכם ולהתחרות עם היום של מחר. כדי לדרבן אתכם להגמל, קיימת גם האופציה לשתף את מספר הפעמים שהצלחתם להשיג (אירוני).

להורדה לאנדרואיד | להורדה לאייפון

 

Pause

אפליקציה של חברת Polidea Lab, שיוצריה מגדירים אותה "אפליקציה שעוצבה כדי לעזור לנו להתחבר מחדש לחיים האמיתיים ולצמצם את התלות במדיה דיגיטלית". האפליקציה מאפשרת לבחור הפסקה של בין חצי שעה לשלוש שעות, לבחור את סוג הפעילות שהמשתמש יעשה במהלכה (כמו קריאה, מנוחה או בילוי עם המשפחה), להוסיף תמונה ולהעלות לפייסבוק. כדי לדחוף אנשים לעשות יותר הפסקות, היא מאפשרת להתחרות עם חברים שהתקינו אותה. מי שצובר יותר זמן ללא אינטרנט סלולרי זוכה למקום גבוה יותר – סוג של היפוך מהמצב הרגיל, שבו השימוש הגובר של המעגל החברתי במכשיר גורם לאנשים להתמכרות חריפה יותר.

להורדה לאנדרואיד | להורדה לאייפון

 

 

Procrastination Punisher

המתוחכמת מבין אפליקציות הגמילה מאפשרת להגדיר לכל אחת מהאפליקציות במכשיר מסגרת זמן שבמהלכה תהיה נעולה, למשל בשעות העבודה או סוף השבוע. ניסיון להפעיל את האפליקציה לאחר הנעילה יציג מסך שמזכיר כי נעלת אותה ויתנה את השימוש בה בהעברת תרומה כספית קטנה לארגון צדקה כלשהו – במטרה לייצר מעין תג מחיר להתמכרות. האפליקציה זמינה בחינם לאנדרואיד.

להורדה לאנדרואיד

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme