15 הסמארטפונים הטובים ביותר בעולם

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו את הסמארטפונים הטובים ביותר שיש
שתף:

בשנים האחרונות דורגו לא פעם הסמארטפונים הטובים ביותר. ככל שהתחרות נעשית קשה יותר והחלופות רבות יותר, כך גם הרשימות הללו מתעדכנות לעתים קרובות הרבה יותר. אלא שברשימה שלפניכם אפשר למצוא משהו שלא רואים בדרך כלל: טלפונים חכמים שעולים הרבה פחות מ-4,000 שקלים, וגם פחות מ-3,000 שקלים. מדובר בחידוש של ממש, שהרי לרוב מככבים כאן השחקנים הגדולים והיקרים ביותר.

 

במקום ה-15: גלקסי S8 ו-S8 פלוס

היום אפשר למצוא בשוק את גלקסי S9 אבל אל תטעו: גם המכשירים הישנים יותר של החברה עדיין נחשבים לאיכותיים להפליא. הם נמכרים במחיר אטרקטיבי יותר והם עושים את העבודה היטב. אז אם אתם רוצים את המכשיר החדש ביותר זה כנראה לא הטלפון בשבילכם, אבל אם גם התקציב משחק תפקיד, תגלו שמדובר במכשיר נהדר עם מצלמה איכותית וסוללה חזקה.

 

במקום ה-14: מכשיר רייזר

הטלפון של רייזר ממותג כמכשיר ייעודי לגיימרים, בעיקר בזכות התצוגה הייחודית שלו. מי שמשחק לא מעט עם המכשיר ייהנה מחוויה מצוינת ומתצוגה ברמה גבוהה באמת, וגם העיצוב שלו מרשים, גם אם יש מי שיטען שהוא נראה מעט מיושן. הוא בהחלט לא כזה, וגם המחיר שלו סביר, פחות מ-700 דולר.

 

במקום ה-13: HTC U12+

היצרניות הסיניות מצליחות לייצר תחרות אמיתית בתחום הסלולר, והמותג הזה הוא דוגמה לא רעה בכלל לתחרות הזו. עם עיצוב מדליק וצבעים נוצצים הוא גם מושך את העין ואת תשומת לב. המצלמה טובה מאוד, הביצועים לא רעים, ובארץ הוא יעלה לכם כ-3,000 שקלים.

 

במקום ה-12: Huawei Mate 10 Pro

אם הזכרנו יצרניות סיניות אין ספק שיש יתרון משמעותי בתחום לחברת וואווי, והדגם הזה הוא אחד הטובים שלה. הסוללה חזקה, המכשיר עמיד בפני נוזלים והעיצוב נעים, גם אם קצת גנרי ופשוט. חוץ מזה יש למכשיר גם מעבד מצוין שמבטיח זמן תגובה מהיר יחסית.

 

במקום ה-11: LG G7

המכשיר שפספס את רשימת עשרת הגדולים ראוי בהחלט להיכלל ברשימה המכובדת הזו, ולחברת LG יש מוניטין מצוין בתחום הסלולר למרות כמה באגים לאורך הדרך. במכשיר הזה יש כמעט הכל, מביצועים מעולים, דרך מצלמה איכותית ועד לטעינה אלחוטית ועמידות בפני נוזלים. חוץ מזה הוא גם יעלה לכם פחות מ-3,000 שקלים, וזה שיקול משמעותי.

 

במקום ה-10: Essential Phone

השילוב בין העיצוב המרשים לבין המחיר האטרקטיבי מכניסים את מכשיר האנדרואיד הזה ישירות למקום העשירי ברשימה. באופן כללי מדובר על מכשיר טוב מאוד, כזה שעובד מהר, מצלם תמונות איכותיות ונטען באופן אלחוטי. המחיר שלו? עד 700 דולר, וזה בהחלט מחיר מצוין.

 

במקום ה-9: אייפון 8

אייפון 8 מצויד במצלמה מדהימה ובביצועים מעולים, שני מאפיינים קריטיים שמסבירים איך הגיע המכשיר הזה למקום התשיעי המכובד. גם הטעינה כאן מהירה ואלחוטית, רק המחיר גבוה למדי, מה שבכל זאת פוגע באטרקטיביות של המכשיר.

 

במקום ה-8: גוגל פיקסל 2

טוב, אז זה לא הטלפון החכם היפה ביותר שתראו, ויש בוודאי סמארטפונים יפים ממנו. בכל זאת מדובר כאן בשחקן חשוב שנראה לא רע ועובד טוב יותר מהרבה מכשירים אחרים. חוץ מזה, קשה למצוא טלפון עם סוללה חזקה כל כך, וכשמוסיפים למשוואה את העמידות ואת הביצועים הנהדרים מקבלים מכשיר באמת איכותי. הוא גם זול יותר ממכשירים רבים אחרים.

 

במקום ה-7: סמסונג גלקסי S9

קשה למצוא דברים לא טובים לומר על המכשיר אחד, אחד משבעת הסמארטפונים הטובים ביותר שיש. המפרט שלו מצוין, התצוגה מרהיבה, המצלמה איכותית מאוד והעיצוב משגע. גם הטעינה האלחוטית מהירה והמכשיר עמיד בפני נוזלים. בקיצור, מדובר במוצר מעולה.

 

במקום ה-6: אייפון X

אולי אתם מופתעים שמכשיר הדגל של אפל לא נמצא בראש הרשימה, ואפשר להבין למה. אייפון X הוא יצירת מופת עם עיצוב ייחודי וביצועים מעולים. הבעיה היא שמדובר גם במכשיר יקר להחריד עם מערכת זיהוי פנים שמתמודדת עדיין עם חבלי לידה ולא מעט באגים.

 

במקום ה-5: גוגל פיקסל 2 XL

פיקסל 2 הוא מכשיר מצוין והסברנו קודם למה, אבל המכשיר הזה מצליח להתעלות עליו גם בתצוגה וגם במראה המודרני יותר. אילו הייתה זו תחרות יופי הוא לא היה מגיע למקום החמישי ברשימת הסמארטפונים הטובים ביותר, אבל אנחנו לא מסתכלים רק על העטיפה אלא גם על הפנימיות. בהקשר הזה גוגל פיקסל 2 XL עושה את העבודה, המבקרים אוהבים, הגולשים תומכים והמכשיר הזה הוא אחד הטובים ביותר שיש היום בשוק.

 

 

במקום ה-4: אייפון 8 פלוס

יש הרבה דמיון בין אייפון X לאייפון 8 פלוס אבל יש ביניהם שוני משמעותי אחד: המחיר. אייפון 8 פלוס זול יותר מהכוכב החדש של אפל, וגם אם אין לו את העיצוב החדשני של האח הצעיר או את Face ID, הוא עדיין אחד המכשירים היפים יותר. הוא קיבל את המקום שלו ברשימת הסמארטפונים הטובים ביותר בזכות סורק טביעות האצבע (במקום מערכת זיהוי הפנים של אייפון X), הסוללה הטובה, העיצוב, הביצועים, התצוגה ואיך לא – בזכות המצלמה המשובחת.

 

במקום ה-3: גלקסי נוט 9

זה כנראה מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר של סמסונג, עם מסך גדול ומרשים במיוחד, וגם עם ביצועים נהדרים ומפרט איכותי. המחיר שלו יחסית גבוה אבל אם העוצמה חשובה לכם, יכול מאוד להיות שתהיו מוכנים להשקיע את הסכום הדרוש.

 

במקום ה-2: סמסונג גלקסי S9 פלוס

הוא קצת יותר גדול מרוב המכשירים האחרים, ובטח שהוא גדול יותר מסמסונג גלקסי S6 (בלי הפלוס) אבל נראה שיש יחס ישר בין גודל המכשיר לבין האיכות שלו. המצלמה, זיכרון העבודה, המהירות שלו והעיצוב שלו, כולם הופכים אותו למכשיר מעולה שעולה פחות מ-1,000 דולר.

 

 

המקום הראשון ברשימת הסמארטפונים הטובים ביותר: One Plue 6

בלי טעינה אלחוטית מגיע הסמארטפון הסיני לראש הרשימה. המצלמה שלו גם היא לא הטובה ביותר שיש שם בחוץ, אבל במחיר מצוין אתם בכל זאת מקבלים לא מעט. הוא מהיר, יפה, עם מצלמה לא רעה (גם אם לא הכי טובה) והטעינה אולי דורשת כבל אבל היא מהירה מאוד. בקיצור, במחיר שלא עולה על 2,600 שקלים אתם מקבלים מכשיר שמספק ערך משמעותי למדי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme