הישראלים בוחרים חופשה בשביל האינסטוש: 5 יעדי חופשה פוטוגניים במיוחד

מערכת5 דקות קריאה
בשביל האינסטוש: יעדי חופשה פוטוגניים
שתף:

מחקר חדש של בוקינג חושף נתון שאולי לא באמת מפתיע, אבל עדיין ראוי להתייחס אליו: כ-28 אחוזים מהמטיילים מחפשים מקומות אירוח אטרקטיביים שייראו טוב באינסטגרם. במילים אחרות, לפני שהמטיילים בוחרים איפה להניח את הראש הם בודקים את השטח ומנסים להבין איפה יוכלו לצלם סלפי שייראה טוב יותר בסטורי. 26% גם מחפשים מקום לינה שיחזק את מעמדם כ"מעצבי דעה" בעיני הקהל.

 

הסקר הזה כלל למעלה מ-21,000 משיבים, ביניהם גם משיבים מישראל כמובן. בהנחה שגם אתכם התוצאות לא מפילות מהכיסא, הנה כמה יעדים פוטוגניים לחובבי האינסטגרם, ואלה יעדים שייראו ממש טוב גם בלי פילטר.

 

 

BaseCamp Bonnבון, גרמניה

הנה מקום שמבטיח לכם תמונות מעולות לפייסבוק או לאינסטגרם.BaseCamp Bonn בגרמניה הוא למעשה אכסניה קצת מוזרה שממוקמת במה שהיה פעם מחסן. בפועל תמצאו כאן קרוואנים מיוחדים מאוד, חלקם פרחוניים סטייל שנות ה-60, אחרים מזכירים מעבורות חלל. אם תמיד חלמתם לישון ברכבת (או לפחות לצלם תמונה שתוכיח שאתם ישנים בה) גם את החלום הזה תוכלו להגשים.
 

 

(קרדיט Booking.com)

 

Fish River Lodge – אריאמב, נמיביה

הצימרים של Fish River Lodge קרובים מאוד למצוק הקניון בשמורת הטבע נמיביה קניון פארק. הנוף הזה ישיג לכם הרבה לייקים, אין ספק לגבי זה. שמורת הטבע פרושה על פני 450,000 דונם והיא מקום מושלם לטיולים וגם לצפייה בחיות בר. תוכלו גם לארגן טיולים מודרכים ולצפות בשקיעה לאורך בסיס הקניון פיש ריבר (Fish River Canyon), המושלם לצילום תמונות מדהימות כדי למלא את הפיד.

 

(קרדיט Booking.com)

 

Serenity Villa – לימון, קוסטה ריקה

Serenity Villa נמצאת למעשה בג'ונגל בקוסטה ריקה, והיא מספקת חוויה נהדרת לנופשים – אבל גם למצלמים. עם וילה שכוללת בריכה פרטית ומעוצבת בסטייל טרופי עשיר, כל תמונה תהיה מדויקת והעוקבים שלכם יאהבו כל פריים. מספיקה לכם תמונה אחת עם קוקטייל על שפת הבריכה כדי לעורר קנאה, רק אומרים.

 

(קרדיט Booking.com)

 

Annandale Coastal Farm Escape & Luxury Villa Collection  – אקרואה, ניו זילנד

בין הגבעות מסתתר לו מקום יפהפה: Annandale Coastal Farm Escape & Luxury Villa Collection והוא מוקף במים הנוצצים של האוקיינוס השקט. אם תגיעו לכאן תוכלו לבחור באחת מארבע וילות משגעות ובאמת מיוחדות שלא צריך שום פילטר כדי לגרום להן להיראות נפלא.

 

(קרדיט Booking.com)

 

Paradiso Ibiza Art Hotel – איביזה, ספרד

אם בפיד שלכם חסר קצת ורוד, הנה מקום שבו אימצו את הצבע הזה יותר מאשר בכל מקום אחר בעולם. מלון Paradiso Ibiza Art Hotel ממוקם במרחק הליכה מחוף אושן באיביזה והוא מעוצב בסגנון רטרו שנות ה-70. כל החדרים מגניבים ומצוידים במקרר בסגנון רטרו וברמקולים קלאסיים של מרשל. אם אתם מחפשים את תמונות האינסטגרם המושלמות צלמו את עצמכם בסלפי מול אזור הבריכה החיצונית, שם אפילו הבר וכיסאות הנופש צבועים בגוונים של ורוד.

 

(קרדיט Booking.com)

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme