מצלמים בסטייל: 5 אפליקציות מומלצות לעריכת תמונות בסמארטפון

אירנה נוזה5 דקות קריאה
לגזור ולהוריד: אפליקציות עריכת תמונות בסמארטפון
שתף:

יצא לכם לאחרונה לצלם תמונות עם המכשיר הנייד? הזיכרון של מרבית הסמארטפונים המודרניים מלא באינספור תמונות שצולמו בכל מיני נסיבות וסיטואציות: תמונות סלפי, תמונות נוף ואווירה, תמונות שצולמו במהלך אירועים משפחתיים ומפגשים חברתיים, תמונות של ילדים וחיות מחמד, צילום מחברת של חבר לספסל הלימודים עם חומר למבחן הקרוב ואפילו תמונות של הרכב שנכנס בכם מאחור בזמן שעצרתם ברמזור… בקיצור, כולנו מזמן התרגלנו לשלוף את הנייד ולצלם כמה תמונות בכל הזדמנות אפשרית. עם זאת, בואו נכיר בעובדות: עד כמה שהמצלמות ברוב הסמארטפונים הן טובות, איכותן עדיין רחוקה מאוד מאיכות התמונות שמפיקה מצלמת סטילס ממוצעת. אבל מי מסתובב היום עם מצלמה דיגיטלית?! ביצענו לנוחיותכם סקירה קצרה של 5 אפליקציות עריכת תמונות בסמארטפון שיעזרו לכם לשדרג ולשפר את איכות התמונות שצילמתם.

 

 

Snapseed – האפליקציה של Google

Snapseed, שבבעלות Google, נמנית בין האפליקציות הפופולאריות לעריכת תמונות בסמארטפון בזכות מגוון עשיר של פונקציות ואפשרויות שהיא מציעה למשתמשיה (הגרסה המעודכנת של האפליקציה כוללת 29 כלים ופילטרים שונים). בין הכלים והפליטרים נמנות פונקציות דוגמת: כוונון תמונות, הבלטה של הפרטים, חיתוך, סיבוב, שינוי פרספקטיבה, יצירת איזון על ידי התאמת צבעי התמונה, שימוש במברשת לריטוש ממוקד של אלמנטים, הוספת טקסטים, הוספת מסגרות, כלים לשיפור תצלומי פנים, מגוון אפקטים כגון, אפקט ברק, אפקט דרמטי, אפקט וינטג', אפקט שחור-לבן וכו'. כלל הפילטרים המופעלים על התמונה ניתנים לשליטה מלאה ולשינוי נקודתי על ידי המשתמש.

 

פרט לכך, Snapseed מאפשרת לשמור תבניות עיצוב אישיות ולהשתמש בהן לעיצוב של תמונות נוספות. את התמונות הערוכות יכולים משתמשי האפליקציה לשתף באופן ישיר ברשתות חברתיות דוגמת, פייסבוק ואינסטגרם. 

 

שורה תחתונה: אפליקציה איכותית ומתקדמת שמתאימה לכל משתמש ממוצע: מחד, השימוש בה פשוט ונגיש לכל, מאידך, כל המעוניין לבצע עריכה ברמה מתקדמת יוכל להשתמש בפונקציות מתקדמות יותר שהיא מציעה על מנת להביא את התמונות שברשותו לדרגת מקצועיות גבוהה אף יותר.

מספר הורדות: מעל 50 מיליון

עלות: חינם

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

Adobe Photoshop Express – אפליקציה מבית אדובי מערכות

Adobe Photoshop Express הינה אפליקציה לעריכת תמונות בנייד שפותחה על ידי אדובי מערכות – חברת התוכנה המובילה בתחום גרפיקה ממוחשבת. למעשה, האפליקציה זוהי גרסה ייעודית בפיתוחה של החברה, שנועדה לאפשר עריכה נוחה של תמונות באמצעות הסמארטפון האישי. כמצופה מאפליקציה ברמה כה גבוהה, Adobe Photoshop Express מציעה למשתמשיה מבחר עשיר ביותר של יישומים הנשלטים באופן ידני לצד מגוון פילטרים מובנים הניתנים להכלה על התמונות באופן אוטומטי.

 

לצד אפשרויות עריכה בסיסיות דוגמת, חיתוך, סיבוב, ביטול אפקט עיניים אדומות וכו', Adobe Photoshop Express מציעה מבחר כלים להעלמת נקודות ואלמנטים לא רצויים, כוללת מאגר עשיר של מסגרות, מאפשרת לשנות את גודל התמונה, להפוך את האלמנטים שבתמונה למודגשים וברורים יותר ועוד מגוון יישומים לנוחיותו ולצורכיו של כל משתמש. עם Adobe Photoshop Express תוכלו לערוך תמונות שצולמו עם המכשיר, לצלם תמונה חדשה או להוריד תמונה מהענן של החברה. בדומה ל-Snapseed, האפקליציה של אדובי מאפשרת לשתף את התמונה הערוכה ברשתות חברתיות שונות.

 

שורה תחתונה: אפליקציה מתקדמת שמתאימה מאוד למשתמשים שרוצים לעבד את התמונות באופן ידני, לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולהפיק את המקסימום מהתמונות שצולמו עם המכשיר.

מספר הורדות: מעל 100 מיליון

עלות: חינם (ניתן לשדרג לגרסה מתקדמת יותר בתשלום)

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

View this post on Instagram

 

Create awesome collages on your mobile using Adobe Photoshop Express Collages! Its super easy, fun and unique.

A post shared by Adobe Photoshop Express (@psxpress) on

 

VSCO – מגוון פילטרים עצום

אפליקצית VSCO מציעה מבחר עשיר מאוד של פילטרים מובנים שניתן להכיל על התמונות שצילמתם. האפליקציה פחות מתבססת על עריכת תמונות ידנית, אך לנוכח מגוון התבניות המובנות, שמאפשרות לשדרג את התמונה, היא זוכה לפופולאריות רבה בקרב משתמשים. מפתחי האפליקציה מחדשים ומעדכנים את הפילטרים באופן קבוע – כך תמיד תהיה לכם אפשרות עריכת תמונות בסמארטפון וגם אפשרות להכניס נגיעה חדשנית שטרם התנסיתם בה. בנוסף, מתקיני VSCO  מוזמנים להיות חלק מקהילת חברי האפליקציה ולעקוב אחר תמונות של משתמשים אחרים שעורכים ומעלים את התמונות שעיצבו.

 

שורה תחתונה: אפליקציה מעולה שמאפשרת עריכת תמונות ברמה גבוהה ומתאימה בעיקר לאוהבי פילטרים ומשתמשים שאינם מעוניינים לבצע עריכות ידניות שדורשות יותר זמן וסבלנות.

מספר הורדות: מעל 50 מיליון

עלות: חינם למשך שבוע (מנוי בתשלום עולה 20 דולר לשנה ופותח גישה לכלל הכלים וההגדרות)

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

Facetune – עריכת תמונות בסמארטפון לאוהבי סלפי

ללא ספק, אפליקצית Facetune תעניין במיוחד את אוהבי הסלפי. Facetune פותחה במיוחד במטרה לשדרג תמונות פנים שצולמו מהסמארטפון האישי. העריכה מתבצעת בצורה מאוד אינטואיטיבית – פשוט בעזרת האצבעות. כך בקלות ניתן להעלים פגמים בעור, לטשטש סימנים שחורים מתחת לעיניים, להלבין את השיניים, לערוך את צבעי התמונה, לשחק עם הגוונים ואפילו לקחת את העריכה טיפה רחוק יותר ולעצב מחדש את תווי הפנים: למשל, לשנות את מבנה הפנים, לשחק עם מיקום הגבות ועצמות הלחיים… מי שרוצה יכול להפוך את הפנים למשהו מפתיע לגמרי: חייזר או יצור משונה אחר. בדומה ליתר האפליקציות שהוצגו לעיל, Facetune מאפשרת לשתף את התוצר הסופי שעיצבתם ברשתות חברתיות.

 

שורה תחתונה: מומלץ ביותר לכל מי שאוהב לעשות תמונות סלפי.

מספר הורדות:  מעל מיליון

עלות: 16 ש"ח

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

 

Collage Maker – למי שאוהב להשתעשע

Collage Maker זוהי אפליקציה מגניבה שמציעה מבחר ענק של סטיקרים, רקעים, אפשרויות להוספת כיתובים, מסגרות, קישוטים ואלמנטים נוספים כמו פרצופי ואוזני חיות, כובעים מצחיקים ועוד המון הפתעות. האפליקציה נוחה לתפעול ומתאימה לכל משתמש ממוצע. כמו כן, בעזרת Collage Maker ניתן לצלם קטעי וידאו מצחיקים בשילוב עם אפקטים מיוחדים המוטמעים ע"פ בחירתכם בתוך הסרטון.

 

שורה תחתונה: אפליקציה חמודה וידידותית לאנשים שאוהבים להשתעשע וליצור תמונות איכותיות ומצחיקות. שימו לב, האפליקציה מלווה בדי הרבה פרסומות.

מספר הורדות:  מעל 100 מיליון

עלות: חינם

הורדה לאייפון | הורדה לאנדרואיד

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme