קרנות השוטרים – מה מציע המועדון והאם הוא באמת משתלם?

מערכת4 דקות קריאה
הכירו את קרנות השוטרים
שתף:

מועדון קרנות השוטרים הוא מועדון לקוחות שמאגד כ-40,000 עמיתים. הרעיון שעומד מאחוריו די פשוט, והוא נועד לדאוג לרווחתם של השוטרים והגמלאים. למעשה, חברת קרנות שוטרים הוקמה למטרה הזו בדיוק, לאחר שבתחילת הדרך הייתה זו קרן התנדבותית שגבתה סכום סמלי מהעמיתים כדי לסייע במימון הליך כירורגי בהול להצלת שוטר. מנקודה זו ואילך הוצעו פעילויות נוספות, לרבות סיוע בלימודים, מתן הלוואות ועוד שורה של נושאים משמעותיים.

 

קרנות השוטרים היום: שיתוף פעולה עם לאומי קארד

לאומי קארד היא הגורם המרכזי המשתף פעולה עם עמיתי קרנות השוטרים, והחברה מאפשרת הנפקת כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים לעמיתים. מחזיקי הכרטיס מקבלים שורה של הטבות בנושאים רבים. כך, למשל, ניתן לקבל הנחות ברכישות ריהוט או מוצרי חשמל, וגם בקטגוריות רבות אחרות, ולחסוך לא מעט. רשימת ההטבות המלאה מתפרסם באתר בקישור הזה, אבל בהמשך נפרט תחומים מרכזיים שבהם עמיתי קרנות השוטרים מקבלות הטבות משמעותיות.

 

באופן כללי יכולים העמיתים לקבל גיפט קארד המהווה אמצעי תשלום הלכה למעשה. הכרטיס הזה הוא גם חבר המועדון כמובן, כאשר בעליו של הכרטיס יכול לקבוע האם יהיה זה כרטיס שנושא את שמו או לא. במידה ולא, ניתן לבחור בכרטיס אנונימי. עם קבלת הכרטיס ניתן להגדיר סכום כסף מראש ולבצע בו שימוש בהתאם להטבות הרלוונטיות.

 

 

כרטיס האשראי החוץ הבנקאי

שיתוף הפעולה בין קרנות השוטרים לחברת לאומי קארד המשיך להתרחב גם ב-2018. במהלך השנה התקיים מכרז שבו זכתה חברת האשראי, ובמסגרת הרחבת ההתקשרות הוחלט על הנפקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי. הכרטיס של עמיתי קרנות השוטרים מיועד לעמיתים ולבני המשפחה שלהם, וכמובן גם לגמלאי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב וגופי ביטחון אחרים. הוא כולל הטבות שונות, שעליהן נפרט בהמשך, אם כי גופים נוספים מציעים הטבות לעמיתי קרנות השוטרים, לרבות חברת ישראכרט.

 

שת"פ בין קרנות השוטרים ללאומי קארד
שיתוף הפעולה בין קרנות השוטרים ללאומי קארד התרחב ב-2018

 

השירותים וההטבות של קרנות השוטרים

כאמור, עמיתי ארגון קרנות השוטרים מקבלים שורה של הטבות והנחות, אבל גם שירותים רבים אחרים. הנה כמה דוגמאות מרכזיות:

1 – תמיכה ועזרה כלכלית. עמיתי קרנות השוטרים מקבלים הלוואות מסובסדות או הלוואות בנקאיות בריבית נמוכה, וכן מוענק סיוע כספי לעמיתים הזקוקים לו.

2 – ביטוחי חיים ובריאות. ניהול תיקי הביטוח השונים גם הוא שירות המיועד לעמיתים, והוא כולל את ביטוח החיים, הבריאות, השיניים ואחרים.

3 – הנחות למופעים. חברי מועדון קרנות השוטרים מקבלים אפשרות לרכישת כרטיסים מוזלים להופעות, הצגות תיאטרון ולמופעי תרבות אחרים.

4 – פנאי. פעילויות רבות זוכות לסבסוד, מקייטנות לילדים ועד לרישום למועדוני כושר ובריאות.

5 – אירועים לעמיתים. חברת קרנות השוטרים מארגנת אירועים רבים, לרבות חגיגות בר מצווה ובת מצווה לילדי העמיתים, מסיבות לילדים העולים לכיתה א', אירועים מיוחדים לקראת חגי ישראל ועוד.

6 – מלגות לימודים. לצד סיוע והענקת מלגות לעמיתים ולילדיהם (בהתאם לקריטריונים מוגדרים), החברה מציעה גם חוגי העשרה שונים בעלויות נמוכות.

7 – מתנות לאירועים. לקראת החגים, במעמד הפרישה וגם כשהמשפחה מתרחבת, החברה מעניקה שי לעמיתים.

8 – נופש מוזל. עמיתי קרנות השוטרים יכולים לצאת לחופשה במקומות מסוימים בהנחות משמעותיות, ובכלל זה נמנים צימרים, בתי מלון ואתרי תיירות אחרים.

9 – הנחות ברשתות שיווק. ככלל, כרטיס ההטבות מספק לעמיתים הוזלות של עד 18% ברשתות שיווק מרכזיות בישראל, וגם הנחות נוספות במעמד רכישת מכונית חדשה ואפילו ברכישת דירה.

10 – סיוע משפטי. ייעוץ משפטי הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שמציעים בחברה, לצד סיוע באיתור פתרונות תעסוקה לשוטרים הפורשים מתפקידם.

 

הרשתות הנכללות בהסדר כרטיס ההטבות

נכון לפברואר 2019, רשימת הרשתות בהסדר מועדון קרנות השוטרים כוללת, בין השאר, גם את הרשתות הבאות:

  • מגה בעיר
  • יינות ביתן
  • מזון הכפר
  • כפר השעשועים
  • TNT
  • אלדו
  • פוקס
  • מנגו
  • דלתא
  • המשביר לצרכן
  • אינטימה
  • H&O
  • ריקושט
  • אדידס
  • מגה ספורט
  • טרקלין חשמל
  • צומת ספרים
  • סטימצקי
  • נעמן
  • אופטיקנה

 

הכניסה לאתר קרנות השוטרים
הכניסה לאתר קרנות השוטרים

 

איך מקבלים את הטבות המועדון?

אין ספק שרשימת ההטבות מרשימה מאוד, אבל זה גם הזמן להבין איך בדיוק מקבלים אותן. באופן כללי, כרטיסי ההטבות של קרנות השוטרים כוללים בתי עסק רבים בארץ, אבל את ההנחה תקבלו כהחזר לכרטיס ההטבות. ההחזר מתקבל עד 72 לאחר ביצוע העסקה. מאחר ואין הגבלה שתמנע מרשתות אחרות להצטרף, בהחלט רצוי לבדוק מפעם לפעם האם רשתות חדשות נכנסו לרשימה (וגם האם רשתות קיימות יצאו ממנה).

 

לצורך הדוגמה, אם אתם טוענים את כרטיס ההטבה שלכם בסכום של 1,000 שקלים ומבצעים בו שימוש ברשת שמעניקה 6 אחוזי הנחה, עדיין תשלמו במעמד הקנייה את הסכום המלא (1,000 שקלים). אלא שבתוך 72 שעות תקבלו גם החזר כספי של 60 שקלים. באופן דומה, מימוש הסכום בחנות אחרת שבה ההנחה עומדת על 18% תבטיח לכם החזר כספי של 180 שקלים.

 

הסכום שתקבלו בחזרה לכרטיס הוא סכום שתוכלו להשתמש בו שוב, ובאופן דומה. במילים אחרות, אם קיבלתם החזר כספי של 180 שקלים כמו בדוגמה האחרונה, תוכלו להשתמש בהם כדי לבצע רכישה בבית עסק הנכלל ברשימת ההטבות. גם כאן תקבלו החזר כספי בתוך 72 שעות, מה שאומר שההטבה הזו חוזרת אליכם שוב, על סכום שקיבלתם לאחר השימוש האחרון שלכם בכרטיס.

 

התניות שונות ניתן למצוא בקישור הזה.

 

טעינת הכרטיס לקראת החגים

כרטיס קרנות השוטרים ייטען באופן אוטומטי לפני ראש השנה, וכן לפני פסח. סכום הכסף שייטען לכרטיס פועל באופן זהה לחלוטין. כלומר, גם עם הכסף שמקבלים העמיתים לפני החגים הם יכולים לבצע רכישות בכל הרשתות הרלוונטיות ולקבל החזר כספי כפי שהצגנו בדוגמאות.

 

כדי לדעת מה היתרה שלכם בכרטיס לחצו כאן.

 

כרטיס קרנות השוטרים לקראת החג
לפני פסח וראש השנה מקבלים העמיתים שי הנטען אוטומטית

 

קרנות השוטרים מספקת "עוצמה ונוחות"

לאחר שהוכרז שיתוף הפעולה בין לאומי קארד לבין חברת קרנות השוטרים, שני הצדדים הביעו שביעות רצון רבה מהמהלך הזה. בארגון קרנות השוטרים טענו שמדובר בדרך נוספת לספק "את העוצמה והנוחות המגיעים לעמיתים ולבני משפחותיהם" וציינו כי כרטיס האשראי החדש יציע שפע של הנחות והטבות לרווחת השוטרים, הגמלאים, המתנדבים ואנשי שירות בתי הסוהר. הרעיון המרכזי, לדברי החברה, הוא להציע הנחות וסיוע כדי לאפשר לעמיתים ליהנות, ללמוד ועדיין לחסוך כסף.

 

מן הצד השני, גם בלאומי קארד ציינו שמדובר בשיתוף פעולה חשוב ומבורך, ובמהלך שצפוי למשוך חברים רבים. באופן טבעי, המהלך נועד לתמוך גם במטרותיה של לאומי קארד, שמחפשת דרכים נוספים להגדיל את קהל הלקוחות שלה.

 

 

קרנות השוטרים וכרטיס ישראכרט

שיתוף פעולה נוסף עם חברת אשראי קיים גם מול ישראכרט. כרטיס מועדון P100 הוא למעשה כרטיס שמוצע לעמיתי קרנות השוטרים ללא דמי כרטיס, ומתחייב כי הפטור הזה קבוע. עמיתים שמצטרפים לכרטיס גם מקבלים הטבה עם ההצטרפות: 50 שקלים המתקבלים בגיפט קארד שניתן לממש ברשתות הגדולות בישראל. בנוסף הכרטיס מציע גם 20% הנחה בטעינה מחודשת של הכרטיס, 15% הנחה על עמלות המרת מט"ח (בעסקאות בחו"ל) וכניסה חינם (אחת בחודש) לטרקלין דן בנתב"ג.

 

באתר מועדון P100 יש עוד רשימה ארוכה של הטבות. אפשר להיכנס לאתר בקישור הזה, וכך זה נראה:

 

אתר מועדון P100 של קרנות השוטרים
אתר מועדון P100

 

עוד הטבות לעמיתי קרנות השוטרים

גם חברת קשרי תעופה מציעה הטבות לעמיתים

ביטוח קבוצתי לעמיתים בהראל

הטבה על סירי Zepter

* מומלץ לבדוק את תוקף ההטבות לפני ביצוע רכישה, וכן קיימות הטבות נוספות לחברי המועדון שאינן מוזכרות בכתבה הזו, לרבות הטבות חדשות המתווספות (או מתעדכנות) מעת לעת.

 

האם כדאי להצטרף למועדון קרנות השוטרים?

התשובה לשאלה הזו כמובן תלויה בכם, אבל אין ספק שהמועדון מספק כמה הטבות משמעותיות לעמיתים. בין השאר אפשר להירשם למועדוני ספורט בכל הארץ במחירים מסובסדים, לרכוש כרטיסים למופעי סטנד אפ או מוזיקה במחירים מוזלים, למצוא אטרקציות נהדרות במחירים נוחים ובאופן כללי ליהנות ממועדון צרכנות שמספק הטבות לא רעות בכלל.

 

טופס מילוי ההצטרפות כאן

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme