בלי ילדים – 7 אטרקציות זולות ושוות במיוחד לסוף השבוע

שני ודאוקר2 דקות קריאה
מצאנו אטרקציות זולות ללא ילדים
שתף:

סוף שבוע בלי ילדים. משפט שלא הרבה הורים יכולים או מצליחים להגות אותו וחשוב מכך – להוציא אותו אל הפועל. השגרה, מרוץ החיים וניהול המשפחה לא פשוטים ומהר מאד קל לשכוח שבשביל שכל זה יצליח – צריך מדי פעם לעצור הכל, לנשום ולמלא את המצברים הנפשיים והרגשיים. איך עושים את זה? דואגים שמישהו אחר יאסוף את הילדים מבתי הספר ויסיע אותם לחוגים וקובעים פעילויות שמתאימות למבוגרים בלבד. במיוחד עבור אלה שמחליטים לעשות את זה – הנה כמה פעילויות, אטרקציות ואתרים שמתאימים גם למי שלא בא לו לקחת איתו את הילדים שלו וגם לאלה שלא מתחשק להם להגיע למקומות שיהיו בהם ילדים. בילוי של מבוגרים בלבד – הנה כמה אטרקציות זולות שכדאי להכיר:

 

אטרקציות זולות בלי ילדים
סיורים בתל אביב או טיול בחיק הטבע? לא חסרות אטרקציות זולות בישראל

 

סיורים בשכונות תל אביב

סיורים כאלה, לפלורנטין או נווה צדק – הם סיורים שפונים לקהל יעד מיוחד במינו – אנשים מבוגרים. מכיוון שאין בהם עניין לילדים ואפילו לא לבני נוער, סביר מאד להניח שלא תמצאו אותם בין חברי הקבוצה. הסיורים ייקחו אתכם לבתים מיוחדים, לסיפורים מרתקים על ההיסטוריה של תל אביב ושל המדינה ועם הבריזה של הים ברקע – תשכחו מהשגרה ומהטרדות היומיומיים.

 

סיורים בתל אביב – Funzing

סיורים מודרכים בתל אביב יפו

טיולים בעיר – אתר טיולי

המלצות TripAdvisor לסיורים בעיר

 

סוף שבוע בחוץ לארץ

כן, זה אפשרי ולא – זה לא חייב להיות יקר. דווקא ברגע האחרון תמצאו שלל הצעות ודילים של מכירת מקומות אחרונים ואין לכם מושג כמה בזול תוכלו לטוס לחופשה של שלושה או ארבעה ימים. אין כמו התאווררות אמיתית עם תפאורה של מדינה אחרת כדי לחזור עם כוחות מחודשים ותחושה של התחלה חדשה. תוכלו למצוא טיסות זולות באתרים כמו Travelist או EasyGo למשל, ולשכור דירה במחיר מוזל דרך Airbnb

 

אטרקציות זולות בחו"ל
טיסה של הרגע האחרון יכולה להיות זולה יותר מחופשה בארץ

 

הופעות

עולם ומלואו – בדרך כלל – בלי ילדים. הבלט הישראלי, הופעות רוק בזאפה או שוני, האופרה הישראלית או הצגות תרבות בשלל תאטראות בכל המדינה. גם לצאת לבלות בילוי של מבוגרים, גם להרגיש תרבותיים ויותר מזה – להרגיש צעירים לכמה שעות. אפשר להשאיר מחוץ לדלתות האולם את כל מה שמסתובב במחשבות כל יום וכל היום – ופשוט להיסחף אחרי עלילה, מוזיקה או מופע חזותי. תכירו מקומות כמו זאפה ואתרי מכירות כרטיסים כמו לאן, וכן את אתר ספוטניקס שמציע כרטיסים מוזלים של הרגע האחרון.

 

 

ביקור במוזיאון

מדינת ישראל משופעת מוזיאונים וברבים מהם נגבים דמי כניסה נמוכים באופן יחסי על מנת לעודד את הקהל הרחב להגיע וליהנות. מומלץ מאד לעקוב אחרי פרסומים או לבחון לעומק את אתר האינטרנט של המוזיאון בטרם ההגעה, שכן ייתכנו מבצעים מיוחדים בימים מסוימים בשבוע או בחודש. דבר נוסף שכדאי לבחון הוא האם ישנן תערוכות מיוחדות, מעניינות או כאלה שכדאי לסמן אותן ביומן.

 

ביקור במוזיאון
ביקור במוזיאון יכול להיות חוויה נהדרת – ולא יקרה

 

לילה בבית מלון

כמעט בכל אזור אפשר למצוא שלל בתי מלון בכל רמה או דרגת אירוח שאפשר יהיה למצוא בהם מקום לינה גם ברגע האחרון וגם במחיר כדאי ומשתלם. לילה במלון ברמה טובה (לא מלונות פאר יוקרתיים), עם או בלי ארוחות, לא חייב לעלות אלפי שקלים ומספיק סכום של כמה מאות בשביל להתפנק, להתנתק, לישון לילה שלם ולהתעורר בבוקר ביקיצה טבעית. אם בוחרים להתרחק מאזור המרכז אפשר למצוא מחירים אפילו טובים ואטרקטיביים יותר שגם יאפשרו גיוון של התפאורה וריחוק אמיתי מהנוף היומיומי המוכר.

 

 

טיול בטבע

נעלו נעליים סגורות, הצטיידו בכובע, בקבוק מים וקרם הגנה וצאו לטבע! אינספור אתרים שאפשר להגיע אליהם גם ללא תשלום כלל ממתינים למי שמעוניין להתחבר לאימא אדמה, להלך בין עצים וצמחייה, ליהנות מהריאה הירוקה ולשאוף אוויר צח. ישראל משופעת במסלולים בכל דרגות הקושי, במסלולי מים, ארוכים או מעגליים, עם נופים עוצרי נשימה וכאלה שאפשר פשוט לעצור במרכזם לארוחת פיקניק קלה, להנאה מהשקט והשלווה של הטבע וכמובן – בזיכרון ה-ביחד שלעיתים קרובות נעלם עם הקמת המשפחה. תוכלו למצוא המלצות למסלולים באתר של החברה להגנת הטבע, באתר Weekend ובאתרים רבים אחרים.

 

טיולים בישראל
קום והתהלך בארץ – וזה אפילו לא חייב לעלות כסף

 

סרט

לפעמים כל מה שצריך זה לבחור את הסרט שכולם מדברים עליו, לקנות קופסה ענקית של פופקורן, כמה חטיפי שוקולד ובקבוק שתייה כדי להחיות מחדש את הזוגיות שאבדה לה. עם ריבוי בתי הקולנוע בשנים האחרונות נוצרה תופעה חדשה והיא האפשרות לקנות כרטיסים לסרט ולגלות שכל האולם לרשותכם. בחרו סרט שרוב האנשים כבר ראו, כזה שכבר מוקרן כמה שבועות וייתכן שיתמזל מזלכם – אף אחד לא יסתיר לכם ותוכלו לשבת לבד מול המסך הענק ולחשוב כמה כיף יהיה לעשות את זה שוב בקרוב. אמנם ההטבה של ישראכרט באולמות יס פלאנט הסתיימה אבל יש עדיין כמה דילים טובים אם יש לכם כרטיס אשראי של דיינרס, לאומי קארד או אמריקן אקספרס.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme