הטבת יס פלאנט בישראכרט בוטלה – אבל זה לא אומר שהבילוי שלכם חייב להיות יקר יותר

אביה פרי2 דקות קריאה
מה עושים ביום שאחרי הטבות יס פלאנט?
שתף:

אוהבי סרטים שנהגו עד כה להנות מכרטיס 1+1 באולמות יס פלאנט דרך כרטיס האשראי של ישראכרט, נדהמו לגלות שההסכם בין הצדדים הגיע לקיצו. אם אתם חוששים לגורל הבילוי שלכם בקולנוע כדאי להבין כמה זה יעלה לכם, ואיך בכל זאת תוכלו ליהנות מהטבות.

 

 

כמה תשלמו בלי הטבת יס פלאנט?

כרטיס יחיד לסרט יעלה לכם כ-40 ₪. בילוי זוגי כבר יגיע ל-80 ואם תחפצו בפופקורן ושתיה להשלמת החוויה כנראה שתגיעו כבר לסכום קרוב ל-150 ₪ על בילוי רגוע ונחמד. בהשוואה לשאר העולם ישראל דווקא ממוקמת במקום טוב באמצע, דרך אגב. בלונדון אולי יש יותר סרטים, אבל הם עולים פי שתיים, ובארה"ב מעטים המקומות שיכולים להתחרות במחירי ארץ הקודש. מצד שני, שכר המינימום ותנאי המחייה במקומות האלה עדיין משאירים את ארצנו מאחור. ענקיות הקולנוע כמו יס פלאנט וסינמה סיטי בולעות את בתי הקולנוע הקטנים והשוק, איך נאמר, לא מאוד תחרותי (ספק מונופולי). לא רוצים לוותר על החוויה? אתם לא חייבים, כמובן.

 

ההצלחה של יס פלאנט
יס פלאנט וסינמה סיטי הצליחו לדחוק הצידה בתי קולנוע קטנים יותר

 

כרטיסים אשראי עם הטבות (אמל"ק: לקרוא את האותיות הקטנות)

כרטיסי אשראי רבים מציעים הטבות שהופכות את הבילוי לזול ונגיש משמעותית – רוב ההטבות מציעות כרטיס 1+1 מתנה או כרטיס שני ב-10 ₪. מה שלא תמיד מספרים לכם זה שההטבה מותנית בשימוש בכרטיס מעל סכום מסוים (1,500 – 2,000 ₪) לכן, אם אתם גם ככה מגהצים את הסכום הזה בכרטיס האשראי, תהנו. אם לא, עדיף לשלם כרטיס על נוסף לסרט!

 

רשימת כרטיסים המציעים הנחות והטבות בבילוי בקולנוע

אמריקן אקספרס – חוגגים על כל החתונות

לקוחות אמק"ס זכאים להטבת 1+1 על כרטיסים לסרט ברכישת כרטיס רגיל בקופות בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט בכל ימות השבוע, כולל חגים וסופי שבוע. ההטבה מעניקה כרטיס אחד במחיר כרטיס רגיל בקופות הקולנוע בסך 40 ₪, כאשר למזמינים באינטרנט תינתן הטבה – הנחה בגובה 40 ₪. לקוחות אמריקן אקספרס זכאים גם להטבת 1+1 ברשת סינמה סיטי.

עוד באמריקן אקספרס: הצגות, הופעות, מסעדות ובתי קפה, מרקטים ופארם.

 

דיינרס קלאב – יס פלנט

לקוחות Diners Club זכאים להטבת 1+1 על כרטיסים לסרט ברכישת כרטיס רגיל בקופות בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט בכל ימות השבוע, כולל חגים וסופי שבוע. בנוסף, נהנים לקוחות Diners Club מ- 10% הנחה ברכישת כרטיס למתחמי ה-VIP. בהזמנת כרטיסים באינטרנט תינתן על הכרטיס השני הנחה בסך 40 ₪.

 

כרטיס אשראי בהצדעה – למשרתי המילואים ובני משפחותיהם

1+1 על כרטיס לסרט בסינמה סיטי וגלובוס מקס והנחות בסינמטק.

עוד בכרטיס: כרטיס נטען 'צהוב' אשר לסכום שנטען בו יש 15% הנחה במגוון רשתות מובילות.

 

מסטר קארד כאל

כרטיסים עסקיים בלבד כוללים הטבת 1+1 חינם על כל הסרטים בסינמה סיטי. ההטבה רק לכרטיסים עסקיים המשויכים להסדר מיוחד עם מקום העבודה והיא תקפה בכל ימות השבוע כולל סוף שבוע וחגים. ההטבה מעניקה כרטיס אחד במחיר כרטיס רגיל בקופות הקולנוע בסך 40 ₪.

 

יס פלאנט או סינמה סיטי?
במקום יס פלאנט תוכלו לקבל הטבות גם בסינמה סיטי

 

Cal  עסקי

כרטיסים עסקיים בלבד: 1+1 חינם על כל הסרטים. ההטבה רק לכרטיסים  עסקיים המשויכים להסדר מיוחד עם מקום העבודה. ההטבה תקפה בכל ימות השבוע כולל סוף שבוע וחגים.ההטבה מעניקה כרטיס אחד במחיר רגיל בקופות הקולנוע בסך 40 ₪, כאשר למזמינים באינטרנט ובמענה טלפוני תנתן הטבה – הנחה בגובה 40 ₪.

 

לאומי קארד

1+1  בסינמה סיטי על סרטים רגילים וסרטי תלת מימד כל השבוע (כולל סופ”ש וחגים).

עוד בכרטיס: הנחות במופעי סטנד אפ, אטרקציות, נופש פנאי וכושר.

 

עובדי הסתדרות

כל חודש מוצעים 2 כרטיסים – אחד במחיר 10 ₪

 

 

לא רק חברי מעדון: ימים ושעות מוזלות, אוכלוסיות זכאיות להטבה

לבתי קולנוע יש ימים ושעות קבועים בהם מוצעים כרטיסים מוזלים. שימו לב גם לשייכות לאוכלוסיות מסוימות שיעניקו לכם הטבות:

"שלישי בשלייקס" ביס פלנט – בכל יום שלישי אזרחים ותיקים נהנים מכרטיסים ב-10 ₪.

עוד ברשת יס פלאנט: ניתנת הנחה לכוחות הביטחון, וכן לסטודנטים בדבר כרטיס מוזל על סך 27 ₪ על פי הפירוט הבא: חיילים בחובה, שוטרים, בני/ות שירות לאומי, כבאים, נכי צה"ל, נפגעי פעולות האיבה ושב"ס. במסגרת ההנחה ניתן לרכוש 2 כרטיסים ועל מנת לקבלה יש להציג תעודה רלוונטית בקופות הקולנוע. ההטבה תקפה בכל ימות השבוע, כולל שישי, שבת וחג.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme