Wobi – האתר שמציע לכם לבדוק הצעות ביטוח ולחסוך כסף

שני ודאוקר4 דקות קריאה
ביטוח דרך wobi - האם משתלם?
שתף:

ביטוח הוא עסק לא זול ולא פשוט אבל ישנם כל מיני עיתויים במהלך החיים שמצריכים את הקדשת תשומת הלב לנושא הזה. הסוגים השונים של ביטוח רכב, ביטוח תכולת דירה, ביטוח רפואי פרטי או ביטוח נסיעות לחו"ל – כל אלה הם ראשי פרקים של עולם הביטוח וכל אחד מהם מסתעף לעוד תתי נושאים וסעיפים סבוכים ומגוונים שמה שמבדיל אותם זה מזה הוא ההתאמה האישית למי שצריך את הפוליסה. לא קורה הרבה שבדיוק אותה הפוליסה מתאימה ליותר מאדם אחד ומכאן הדרישה לשימת הלב לפרטים. חשוב מאד שלא להקל ראש בעת בחירת פוליסת ביטוח, ללא קשר למטרה, שכן הביטוח, גם אם נדמה שעולה לא מעט כסף – עשוי להיות מה שיחלץ את המבוטח ממצב שבו הביטוח יכסה פגיעה או בעיה שיעלו, בלעדיו, הרבה יותר. כמובן שבעידן האינטרנט יש הרבה מאד חברות מקוונות שמציעות רכישה של פוליסות ביטוח לכל מטרה ועבור כל מצב. כבר אין חובה, כיום, לשאת בצמוד פוליסת ביטוח מקורית וחתומה, שכן כל תהליך החיתום, התשלום והאישור מבצע בדרך מקוונת דרך אתרי האינטרנט המאובטחים של חברות הביטוח. מה שנותר כעת הוא לדעת בדיוק מה דרוש, איזה סוג של פוליסה כדאי לרכוש והאם יש תנאים שעלולים להגביל או לייקר את הפרמיה שלה. אם בעבר היה צורך בביצוע סקר שוק מקיף בין כמה אתרים או חברות ביטוח תוך כדי בחינה מעמיקה של הסעיפים המוצעים והכיסויים שיופיעו בפוליסה – הרי שכיום יש אתר שעושה את זה עבור הלקוחות וחוסך להם הרבה זמן – אתר וובי Wobi.

 

אתר wobi
אתר Wobi – צילום מסך

 

מה זה וובי ומה נמצא שם?

אתר האינטרנט של וובי הוקם ביוזמת אנשי ביטוח מובילים ומוסמכים בישראל והוא פועל כחברת ביטוח עצמאית, חוקית וכזאת שמפוקחת על ידי המפקח על חברות הביטוח במדינת ישראל. המטרה של הקמת האתר הייתה הבאת חדשנות לצרכני פוליסות הביטוח השונות ומתן האפשרות גם לבצע את סקר השוק וגם לבצע את הרכישה באותו המעמד וכך לחסוך זמן, לחסוך כסף ולנהוג בשקיפות ככל האפשר מול הלקוח. האתר בעצם מרכז הצעות ביטוח רלוונטיות וקונקרטיות שיוצעו ללקוח לאחר שמילא את כל הפרטים והסעיפים הדרושים לו. ההצעות שתתקבלנה תהיינה רלוונטיות אך ורק ללקוח הספציפי שמילא את הפרטים והוא יישאל, בזמן התהליך, שאלות שקשורות אך ורק לעצמו ולענייניו.

 

באתר וובי אפשר לרכוש פוליסות ביטוח לנסיעות לחוץ לארץ, ביטוחי רכב (חובה, מקיף וצד ג' – כל אחד בנפרד או בכל שילוב שדרוש לבעל הרכב) וביטוח דירה. כמו כן אפשר לקרוא הרבה מידע עדכני, נכון ורלוונטי בנושא של הלוואות, טיפולים וחלקי חילוף לכלי רכב והבנה של תהליך הגשת תביעה בכל נושא ביטוחי. לאתר יש ממשק מקצועי ומאובטח עם רוב חברות הביטוח בישראל כך שמנוע החיפוש תמיד יוכל להציע לגולש את המידע הנכון, העדכני והרלוונטי ביותר מבחינת ההצעות שעומדות על הפרק. במידה וחברה מסוימת כלל לא מציעה סוג מסוים של פוליסת ביטוח – היא לא תופיע ברשימת תוצאות החיפוש.

 

 

איזו תועלת אפשר וכדאי להפיק מ- wobi?

אז המובן מאליו הוא שלא רק אפשר לרכוש את פוליסת הביטוח הדרושה דרך האתר אלא שהיא תהיה מותאמת אישית ומתאימה בדיוק לכל סיטואציה ולא הנסיבות של הלקוח הספציפי (כתלות, כמובן, במענה מדויק שלו על השאלות ובמילוי נכון וישר של כל השדות הדרושים). ההשוואה בין חברות הביטוח השונות בעת סקר השוק המהיר שמבצע מנוע החיפוש של wobi מאפשרת הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הביטוח, מאפשרת הבנה בנוגע לסדרי גודל של מחירי פוליסות ביטוח בחברות השונות ויתרה מזה – יכולה לסייע לגולש לקבל החלטה גדולה שקשורה לחייו האישיים. כך למשל, על פי מחירי פוליסות הביטוח יוכל הגולש להחליט האם רכישת רכב מדגם או שנתון כזה או אחר תהיה כדאית ומשתלמת או שמא העלות עבור פוליסת הביטוח תהפוך את הרכישה לפחות מומלצת.

 

נושא נוסף שניתן להפיק ממנו תועלת באתר wobi הוא בחינה מעמיקה של נתונים אישיים, כמו בתחום של ביטוח רפואי או של עולם הפנסיה. לצורך כך על הגולש להירשם לאתר ולקבל שם משתמש וסיסמא אישיים שלא מומלץ לחלוק אותם עם איש. בעזרת שאלון פרטים אישיים שבוחן לעומק את הנושאים הקשורים לאותו אדם הוא יוכל לקבל המלצות או הצעות הקשורות לנושאים אלה, לבצע ניתוח בנוגע לכדאיות כזאת או אחרת וכך להסתמך על המידע הרלוונטי הזה ולקבל החלטות שתהיינה קשורות לכיסוי הרפואי הקיים אצלו כרגע, כמו גם החלטות שתהיה להן השפעה על הפנסיה שלו, כאשר יגיע הגיל שלו לפרוש לגמלאות וליהנות מהכספים שצבר וחסך לאורך השנים.

 

אתר וובי
כך עובד אתר וובי (צילום מסך)

 

היתרונות והחסרונות של wobi

קשה להתייחס לכל כך הרבה יתרונות באתר אחד בלבד, שכן האתר הוא בדיוק מה שנכון ומתאים לרוח התקופה ולעידן הדיגיטלי, שאין מה לעשות, כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. ובעצם לא רק שאין בזה שום רע, יש בזה הרבה מאד טוב. מי שאין לו זמן להמתין על קו הטלפון לשיחה עם נציג, למי שאין סבלנות להתעסק עם ביצוע סקר שוק מקיף אבל עדיין חשוב לו לדעת מה סדר הגודל של מחירי הפוליסות או מי שמעדיף לטפל בנושאים בירוקרטיים אישיים שכאלה בזמנו הפנוי – כל אלה ימצאו רק יתרונות בשירות שמציע wobi. ביצוע סקר השוק תוך מספר דקות בלבד, האפשרות לעשות את זה בכל יום, בכל שעה ומכל מקום, הבחירה בין האפשרויות המוצעות תוך ניתוח ההבדלים ביניהן ויתרון נוסף חשוב – לבצע את הבחירה הרצויה בלי נציג מכירות שינסה להטות את הבחירה.

 

החסרונות שקיימים כאן לא רלוונטיים לכולם. מי שחושש מביצוע עסקאות חשובות דרך האינטרנט, לא רוצה לחשוף את הפרטים האישיים שלו, לרבות מספר תעודת זהות, מספר רישוי של הרכב וכמובן מספר של כרטיס אשראי לתשלום – לא יבצע את ההשוואה שמציע אתר wobi ובוודאי שלא ירכוש שום פוליסת ביטוח דרכו. אנשים רבים נחשבים ככאלה של הדור הישן יותר, כמו פנסיונרים רבים או אנשים מבוגרים שלא מעורים ברזי האינטרנט ולא מכירים את אופן הפעולה של והאבטחה של אתרים אלה. ייתכן מאד שאנשים שעוסקים לפרנסתם בתחום הביטוח יעדיפו לבצע את הבירורים שלהם בעצמם – אך זה כמובן שיקול לגיטימי בהחלט ואין בו כדי להפוך לחסרון של האתר עצמו.

 

 

Wobi – כל מה שהעת החדשה מציעה בתחום הביטוח – בנוחות ובהישג יד

מעבר לנוחות של מתן כל המידע הרלוונטי בכל זמן ובכל שעה ומידע שיהיה נכון ורלוונטי לגולש הספציפי בלבד – חשוב לשים לב לנוחות הרבה של השימוש והתפעול באתר. גם מי שלא מגדיר את עצמו כבקיא בנושאים של אינטרנט או לא בהכרח כזה שגולש על בסיס קבוע באתרי אינטרנט שונים יוכל לבצע את כל התהליך תוך כדי קבלת הסברים כתובים בכל שלב שיצטרך אותם. מאחורי הקלעים של האתר עצמו עומד מוקד של שירות לקוחות טלפוני שאפשר יהיה לקבל דרך הנציגים שעובדים בו בדיוק את אותו המידע, רק בשיחת טלפון ולא על גבי האתר. יש מי שהקלדת תאריך לידה או מספר הרישוי של הרכב תהיה פעולה אינטואיטיבית עבורו ויש את מי שיזדקק לעזרה. בהקלדה על סמל העזרה או סימן השאלה אפשר יהיה להבין בדיוק את הפורמט ומה צריך לעשות כדי להתקדם.

 

דבר נוסף וחיובי מאד עבור לא מעט גולשים או לקוחות הוא האפשרות לבצע את סקר השוק, להקליד את הפרטים האישיים, לבחור את ההצעה המתאימה ביותר – אבל לסיים את תהליך הרכישה של פוליסת הביטוח דרך הטלפון. מכיוון שמדובר בתהליך הקלדת פרטים אישי שכולל גם מספר תעודת זהות ומספר רישוי רכב, למשל (גם אם לבסוף הגולש מחליט שלא לרכוש את הפוליסה שהוצעה לו), אפשר יהיה במהירות לאתר את התהליך שביצע גם בשיחת טלפון וייתכן שמתן פרטי כרטיס האשראי לנציג החברה דרך הטלפון יהיה עבורו נוח ובטוח יותר, כמו גם ייתן לו הרבה מאד שקט נפשי. כך בעצם כל האפשרויות ניתנות והחברה לא מפספסת שום לקוח. הנוחות אכן חשוב מאד ויתרה מכך – מדובר בשירות חדשני שהיווה פריצת דרך בעולם הביטוח המקוון והביא בשורה אמיתית בנוגע לדרך שבה כיום אפשר וכדאי לבחון את האפשרויות שעומדות בפנינו, לבחור מתוכן וכמובן לרכוש את פוליסת הביטוח המתאימה ביורת לנסיבות של כל אחד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme