15 בתי מלון מגניבים שממש יודעים לפנק את האורחים (תמונות)

מערכת2 דקות קריאה
הנה כמה בתי מלון שווים
שתף:

כשאתם מגיעים לחופשה בבית מלון אתם יודעים למה לצפות. כנראה תקבלו מגבות נקיות, כמה סבונים וכובע רחצה, ואם ממש רוצים לפנק אתכם אולי אפילו תקבלו קפה. אלא שיש גם בתי מלון שהאורחים בהם מקבלים הרבה יותר. הם ישכרו דג זהב כדי שלא תהיו בודדים, הם יאפשרו לכם להכין את האמבטיה בלי להירטב ממנה, ויש להם אפילו דרך ממש יצירתית להבטיח שהמעלית תחכה לכם – ולא להיפך.

 

 

1 – כאן מתרחצים בכיף 

מכירים את זה שאתם ממש רוצים למלא אמבטיה או לפתוח את הברז כדי לאפשר למים להתחמם, אבל בזמן שהמים זורמים החלל כולו מתמלא מים? אז בבית המלון הזה מצאו פתרון יצירתי. עם חור בדלת המקלחון אתם לא צריכים להתאמץ. כמה פשוט, ככה מגניב.

 

At my hotel you don’t need to go into the shower to turn it on from r/mildlyinteresting

 

2 – הדרך הכי פשוטה לשלוט באור

הנה חדר בבית מלון שבו מבינים שהחיפוש אחר המתג הקטן מייגע, אם הוא בכלל קיים. כדי שיהיה לכם יותר קל להדליק את האור ולכבות אותו, פשוט הציבו חבל מעל למיטה.

 

My hotel room has a rope that turns on/off all the lights in the room. from r/mildlyinteresting

 

3 – הפריט שאף אחד לא מנקה

ראינו כבר תחקירים על בתי מלון שלא מנקים כמו שצריך, אבל יש בתי מלון שמנקים יותר מדי, גם את הפריטים שאף אחד לא חשב עליהם קודם. כמו השלט הרחוק, למשל.

 

The hotel I stayed at had fresh remotes from r/mildlyinteresting

 

 

 

4 – טלפון מקומי למבקרים

לא ברור למי מיועד השירות הזה, שהרי אף אחד כבר לא יוצא לחופשה בלי הטלפון, ובכל זאת מדובר בשירות מפתיע וחסכוני במיוחד. בית המלון הזה מציע טלפון חינם שתוכלו לקחת אתכם במשך היום, עם שיחות ללא הגבלה, אינטרנט אלחוטי וגם עם חיוג מהיר לבית המלון ולשירותים שהוא מציע.

 

My hotel has a free cellphone you can take with you around town during your stay from r/mildlyinteresting

 

5 – הכלב שיארח לכם חברה

גולש נרגש חלק בטוויטר את החוויה שלו בבית המלון הזה, שהניח בובת כלב על המיטה כדי לקדם שירות מפתיע: מי שרוצה כלב אמיתי בחדר, יכול להתקשר לקבלה ולהזמין אחד.

 

Hotel for Dogs

 

6 – המלון שמזכיר לכם לגנוב מוצרי טואלטיקה

חייבים להודות שהרשימה הזו היא שדרוג משמעותי, וכל מי ששכח אי פעם מפתחות, מברשת שיניים או אפילו דרכון – יודע עד כמה היא חשובה. אלא שיש בה גם כמה פריטים מפתיעים. למשל, היא מזכירה לכם לארוז גם את הילדים. ובכל זאת, מה שמשך את תשומת הלב שלנו היה דווקא הסעיף האחרון, זה שמזכיר לאורחים לגנוב את בקבוקי השמפו, הסבונים וכובעי הרחצה.

 

This hotel checklist reminds you to steal the toiletries from r/mildlyinteresting

 

7 – עד חצי המלכות

גולש בטוויטר חלק את התמונה המשעשעת הזו מבית מלון שבו ביקר ביפן. שימו לב למנורה, שנדלקת רק בצד אחד, סתם כדי לא להפריע למי שישן במיטה בצד השני.

 

This bedside lamp at my hotel in Japan can be half lit from r/mildlyinteresting

 

8 – כדורגל בלחיצת כפתור

כל בית מלון מגדיר מחדש את סדר הערוצים בטלוויזיה, וגם אחרי שבוע תתקשו להיזכר באיזה ערוץ משדרים את התכנית האהובה עליכם. אוהדי הכדורגל כנראה יודו לבית המלון שהמציא את השלט הרחוק הזה, שבו יש כפתור שיעביר אתכם אל ערוץ הספורט כדי שתוכלו לצפות בכדורגל. ברור שזו המצאה של בית מלון בברזיל, כן?

 

The hotel I'm staying at in Brazil has a remote that comes with an immediate soccer-watching button. from r/mildlyinteresting

 

9 – חיבור פשוט למחשב

כמה פעמים רציתם לראות סרט טוב או סדרה אהובה, אבל דווקא אז גיליתם שבין עשרות ערוצי טלוויזיה אין באמת שום דבר מעניין לראות? אז בית המלון הזה מכיר את הבעיה ומצא פתרון פשוט: הוא מציע לכם חיבור נוח ופשוט ל-HDMI ול-USB. אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים בין תכנית על מיסטיקה לשידור חוזר של סדרה שנגמרה לפני 3 עשורים, פשוט חברו את המחשב ותיהנו מהבינג'.

 

The TV in our hotel room has easily accessible HDMI and USB sockets. from r/mildlyinteresting

 

10 – מנקים גם מתחת למיטה

למען הסר ספק, וכדי שתישנו קצת יותר טוב בלילה, בבית המלון הזה משאירים לכם פתק מתחת למיטה כדי שתדעו שגם לשם הגיע המנקה החרוץ.

 

This little sign under the bed in my hotel room that lets you know they’ve cleaned under there too. from r/mildlyinteresting

 

11 – מגבת נפרדת להסרת איפור

בין המגבות הגדולות והקטנות שמחכות לאורחי המלון הזה, יש עוד מגבת אחת מסקרנת במיוחד שמיועדת להסרת איפור, פשוט כדי שלא תלכלכו את המגבות שאיתן אתם מתקלחים.

 

Hotel I'm staying at has a separate towel to take off makeup from r/mildlyinteresting

 

12 – רובוט יגיש לכם נייר טואלט

אם אתם צריכים גליל נייר טואלט אתם לא צריכים לדאוג – יש רובוט שיספק כמה גלילים חדשים עד לפתח החדר שלכם בבית המלון.

 

This robot delivered a roll of toilet paper to my hotel room in Cupertino from r/mildlyinteresting

 

13 – המעלית תחכה לכם

לרוב אתם מזמינים את המעלית ואז ממתינים לה דקות ארוכות. אלא שיש בית מלון שחשב על פתרון ממש יצירתי והחליט לזרז תהליכים: את כפתור המעלית התקינו במסדרון, וכך אפשר לקרוא לה עוד לפני שתגיעו אליה.

 

This hotel has an elevator button in the hallway so there is an elevator waiting for you by time you get there. from r/mildlyinteresting

 

14 – שמפו, סבון וברווז גומי

ברווז הגומי באמבטיה נותן לכם תחושה של בית? אז הנה בית מלון בציריך שמבין את זה, ובין הסבונים וכובע הרחצה מחכה לכם גם ברווזון קטן מגומי שינעים את זמנכם.

 

My hotel in Zürich provides rubber duckies along with tiny shampoos from r/mildlyinteresting

 

15 – דג להשכרה למבקרים הבודדים

לא טוב היות האדם לבדו, ובבית המלון הזה מציעים פתרון משעשע: למה שלא תשכרו דג מחמד כדי שתרגישו שיש לכם עם מי לדבר בזמן החופשה?

 

Hotel in Europe offers a rent a pet fish for single travellers from r/mildlyinteresting

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme