להתפטר ולחיות בחו"ל ב-2019: מקומות כל כך זולים שאולי לא תצטרכו לעבוד עוד יום אחד

שני ודאוקר2 דקות קריאה
שתף:

לכל אחד מאיתנו יש את החלום הכמוס הזה, זה שלא מדברים עליו בקול רם ועוסק בעזיבה של החיים כאן כמו שאנחנו מכירים אותם ומעבר לגור באזור אחר, במדינה אחרת ובאווירה שונה לגמרי. עם או בלי לעבוד מרחוק דרך האינטרנט, במקום שעלויות המחייה בו אינן גבוהות, התושבים המקומיים נחמדים ומסבירי פנים ואפשר להתקיים בכבוד, ברוגע ועם הרבה שמחת חיים. אם בודקים לעומק פרמטרים כמו עלויות של מחייה שגרתית, מזג אוויר, אופי וקבלת האחר על ידי תושבים מקומיים ושירותי בריאות ורפואה ברמה סבירה ומודרנית – אפשר למצוא לא מעט מקומות שעונים על הקריטריונים ואפשר להגשים בהם את החלום הזה, של מגורים ומחייה עם או בלי עבודה. הנה רשימת מקומות כאלה, עכשיו אפשר להתחיל לארוז מזוודה ולבדוק את התוקף של הדרכון:

 

מקומות זולים כמו בפנמה
תכנית הקלה בתשלומי המיסים למי שמהגר מבחוץ. פנמה

 

פנמה

שימו לב כמה סיבות למה כן כדאי ואפשר לעבור לפנמה – מזג אוויר נוח ונעים מרבית ימי השנה, היעדר הוריקנים וסופות מסוכנות, נמל תעופה בינלאומי שאפשר להגיע אליו וממנו לכל מקום, המטבע המקומי הוא הדולר האמריקאי והתושבים, בנוסף לספרדית שהיא השפה הרשמת, גם דוברים אנגלית ברמה סבירה בדרך כלל. שירותי הבריאות בפנמה נחשבים לאיכותיים וטובים, לא יקרים ובאופן כללי הממשלה מעודדת צמיחה של עסקים קטנים. יתרה מכך – ישנה תכנית הקלה בתשלומי המיסים למי שמהגר מבחוץ.

 

 

פורטוגל

בניגוד לאחיותיה באירופה – קצב החיים בפורטוגל נחשב לאיטי ורגוע במיוחד. שירותי הבריאות נוחים וזולים, התושבים מקבלי פנים ומכניסי אורחים, גם אם האנגלית לא שגורה בפי כולם, מזג האוויר נפלא, הנופים והחופים עוצרי נשימה והמדינה כולה מלאה בהיסטוריה ואתרי שימור מרתקים. ארוחה במסעדה לא תהיה יקרה וכאלה גם המגורים, ההתניידות ממקום למקום ומוצרי הצריכה הבסיסיים הנדרשים לקיום חיים בסיסי.

 

פורטוגל
קצב חיים איטי ורגוע במיוחד. פורטוגל

 

תאילנד

שימו בצד את הטיולים בבנגקוק ובצפון המדינה, התעלמו לרגע מהחופים והאיים שכולם מכירים. תאילנד היא מדינה שלא משנה מה – לא תשתעממו בה לרגע אחד. המחייה כאן זולה ונוחה, החיים הפשוטים מרתקים ומגוונים, מערכת הבריאות טובה ואיכותית והמדינה כולה מרושתת באמצעי תחבורה ציבורית נוחים שמאפשרים הגעה קלה ונוחה לכל מקום בה. מכיוון שתאילנד היא מדינה מבוקשת בעולם התיירות – אפשר למצוא טיסות מכל מקום ולכל מקום בקלות ובעיקר במחירים משתלמים.

 

 

פרו

פרו היא לא רק טיול אחרי צבא ובוודאי שלא רק המאצ'ו פיצ'ו המפורסם. פרו היא מדינה נפלאה, יפיפייה, זולה מאד וכזאת שהיא באמת מולטי תרבותית ובינלאומית. שכירת דירה בעיר הבירה לימה תעלה כ- 900 דולר ואפשר גם להתגורר בערים אחרות ולא פחות יפות ומעניינות במחירים נמוכים אפילו יותר. מפרו אפשר להגיע לכל אזור דרום, מרכז וצפון אפריקה ואפשר לקיים בה חיים מערביים טובים, נוחים, משתלמים וברמה גבוהה למדי.

 

לימה, פרו
שכר דירה של כ-900 דולר. פרו

 

ספרד

עם איכות חיים גבוהה, מזג אוויר נוח לכל אורך השנה, טיסות מכל מקום בגלובוס, חופים משגעים, תרבות כדורגל וספורט ענפה וכמובן אתרי היסטוריה של כמעט כל תרבויות העולם – ספרד אינה מדינה יקרה כמו שהרבה אנשים נוטים לחשוב בטעות. כאן אפשר לשמור על אורח החיים המערבי המודרני שרגילים אליו, להישאר קרובים, יחסית לישראל וגם לעבוד עם תשתית אינטרנט ותקשורת מהטובות בעולם.

 

יש לך דרכון זר? מלזיה מחכה לך!

בתור קולוניה בריטית לשעבר – השפה השנייה המדוברת במדינה היא אנגלית והתושבים דוברים אותה ברמה גבוהה. גם אליה נוח להגיע מכל מקום ברחבי אסיה והמחייה היומיומית בה נחשבת לזולה במיוחד – החל משכירת דירה או בית, דרך המחירים הנמוכים של הנסיעה בתחבורה הציבורית וכלה במחירי הטיסות בתוך אסיה עצמה, מה שמאפשר להפוך אותה לנקודת המוצא בביקור לשלל מדינות שכנות – אינדונזיה, תאילנד, קמבודיה ו-ויאטנם, למשל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme