15 רעיונות עסקיים פשוטים שיאפשרו לכם להגדיל את ההכנסה החודשית

מערכת3 דקות קריאה
הנה 15 רעיונות עסקיים שיכניסו לכם כסף
שתף:

יש בישראל לא מעט פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים, וביניהם רבים ששומרים על המשרה היומיומית (כשכירים) בזמן שהם מייצרים הכנסה נוספת. זו ללא ספק דרך טובה לצמצם את המינוס או לפתוח תכנית חיסכון קטנה לקראת הלימודים, החתונה או החופשה (או אפילו הדירה). אלא שגם אם אין לכם רעיון מהפכני למוצר שישנה את העולם או סטראט-אפ שיכול להבטיח לכם אקזיט של מיליונים, אתם יכולים להגדיל הכנסות ואולי אפילו להפוך את הפעילות הזה לעסק במשרה מלאה. הנה 15 רעיונות פשוטים איתם אפשר לצאת לדרך כבר עכשיו.

 

רעיונות עסקיים פשוטים
משיעורים פרטיים, דרך עריכת וידאו ועד ניהול רשתות – רעיונות עסקיים פשוטים

 

1 – מורה פרטי

בין אם אתם מנגנים מדהים בגיטרה, משחקים טניס באופן קבוע או פשוט ממש טובים באנגלית (כולל כל חוקי הדקדוק), הנה דרך מעולה לייצר הכנסה קבועה. תחומי הלימוד באמת רבים ומגוונים, משיעורי עזר לתלמידים בבית הספר ועד חוגים פרטיים משלכם. אתם ממילא נהנים מזה, אז למה שלא תרוויחו על הדרך?

 

2 – תכנון והפקת אירועים

אם אתם אנשים מאורגנים כנראה תצליחו בתחום הזה. אפשר להתחיל בקטן, עם הפקת מסיבות כמו ימי הולדת או כנסים, ואפשר להגיע עד להפקת חתונות ואירועים רבי-משתתפים. זה עסק קטן נהדר, וגם כזה שיכול לצמוח.

 

3 – אימונים אישיים

אתם ממילא בחדר הכושר 5 פעמים בשבוע, אתם מכורים לספורט ואתם גם ממש רוצים שאחרים יגלו עד כמה זה דבר נפלא. כמובן שתצטרכו לעבור קורס מאמנים, אבל עם התעודה שתקבלו תוכלו להתחיל לעבוד עם מתאמנים בחדר הכושר, בסטודיו משלכם ואפילו בפארק. קבוצות קטנות הן דרך מעולה להגדיל את ההכנסה עוד יותר, ולהרוויח סכום מכובד לכל שעת אימון.

 

מכורים לספורט
למה שלא תדביקו אחרים בהתמכרות שלכם לספורט?

 

4 – תקליטנים

אם יש לכם ממילא את הציוד, ובטח אם אתם אלה שתמיד פונים אליהם כדי לארגן מוזיקה טובה לאירועים חברתיים, הגיע הזמן להרוויח מזה. גם כאן אפשר להתחיל ממסיבות קטנות ולהגיע עד לאירועים גדולים שבהם תרוויחו אלפי שקלים בערב אחד.

 

5 – עריכת וידאו

מעריכת סרטוני לימי הולדת ואירועים, ועד להפקת סרטונים שיווקיים לעסקים, האפשרויות כאן רבות ומגוונות. אתם צריכים מצלמה טובה, ציוד איכותי וכמובן תוכנת עריכה. מכאן אתם כבר מוכנים לצאת לדרך, ואם אתם ממש טובים, אולי תצטרכו להתפטר בקרוב כדי שתוכלו להציע שירות מלא לכל הלקוחות שיסתערו עליכם.

 

 

6 – עיצוב גרפי

יצירתיות ושליטה בתוכנות עיצוב. אלה שני המרכיבים שיאפשרו לכם להתחיל לעצב מודעות לעסקים, הזמנות לאירועים, פרסומות בפייסבוק, באנרים לאתרים וגם עלונים שיווקיים ומצגות. יש מי שעושה את זה באופן חלקי לצורך השלמת הכנסה, ויש גם מי שהפך את הכישרון שלו לעסק שמכניס משכורת יפה מדי חודש.

 

רעיונות עסקיים יצירתיים
יצירתיות ותוכנה מתאימה – ויש לכם הכנסה נוספת

 

7 – כתיבה יצירתית או שיווקית

האפשרויות בתחום הזה די מגוונות, ובהחלט אפשר לייצר מזה הכנסה נאה – בהנחה שיש לכם כישרון כתיבה כמובן. בלוגר יכול להפוך את הבלוג שלו למקור הכנסה בזכות שיתופי פעולה ופרסומים, ומי שרוצה יכול גם להציע שירותי כתיבה לעסקים קטנים או גדולים, לחברות דיגיטל ואפילו ללקוחות פרטיים. בהתחלה תרוויחו סכומים נמוכים יחסית, אבל עם הזמן, הניסיון והביקוש, כמובן שהמחיר יעלה.

 

8 – צילום מקצועי

צלם איכותי ומקצועי יכול לגבות סכומים נאים על צילום בחתונות, כנסים מקצועיים ואירועים חברתיים ועסקיים אחרים. כמה עבודות בחודש מבטיחות לכם הכנסה מכובדת, בין אם אתם נשארים במקום העבודה שלכם ובין אם לא.

 

9 – שמירה על חיות מחמד

כמובן שצריך להיות חובב כלבים וחתולים כדי להציע את השירות הזה, ואם יש לכם את זה – יש לכם עוד דרך להרוויח כסף. כשאנשים יוצאים לחופשה הם מחפשים מישהו שיאכיל את החתול או יוציא את הכלב לטיול, ויש גם מי שרוצה לספק לחיית המחמד שלו פתרון קבוע שיבטיח שיהיה מי שישמור עליו בכל רגע נתון. בקיצור, פנסיון בבית הוא מקור הכנסה לא רע.

 

רעיונות עסקיים לחובבי כלבים
אתם אוהבים כלבים – אז תרוויחו מזה

 

10 – בניית אתרים

האינטרנט הוא מקור נהדר ליצירת הכנסה, ועם שליטה בוורדפרס ויכולת לתכנן ולבנות אתרים – אתם בכיוון הנכון. השקיעו את הזמן, תלמדו את התחום, תשלטו בחומר, ומהר מאוד תוכלו להציע שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים, לעצמאיים וגם לבלוגרים.

 

 

11 – תמיכה טכנית וטיפול בתקלות

עסקים קטנים כנראה לא מתחזקים מחלקת מחשוב, ובבתים פרטיים בהחלט אין טכנאי צמוד. במילים אחרות, יש לכם הזדמנות לייצר הכנסה אם תציעו שירותי תמיכה טכנית, ממתן מענה טלפוני ועד לביקור בבית הלקוח (שיתומחר בהתאם).

 

12 – עיצוב פנים והלבשת הבית

כאן חשוב להבחין בין תחומי הפעילות השונים בהם, שכן בחלקם תצטרכו הסמכה מתאימה. עם זאת, המושג "הלבשת הבית" הוא מושג חדש יחסית, והוא מאפשר לכם להציע ללקוחות שינוי משמעותי בבית. יש לא מעט אנשים עם תשוקה אדירה לעיצוב ולהום סטיילינג, והם יכולים להרוויח כמה מאות או אלפי שקלים על כל פרויקט.

 

הלבשת הבית
על "הלבשת הבית" כבר שמעתם?

 

13 – חנות וירטואלית

אתם בטח מכירים את איביי ואמזון, וגם חנויות מקוונות אחרות ופלטפורמות שבהן אפשר למכור פריטים שונים. בין אם אתם מייצרים מוצרים לבדכם (למשל תכשיטים תוצרת יד) ובין אם אתם מייבאים סחורה או מוכרים פריטים משומשים (יד 2), האינטרנט יאפשר לכם לנהל חנות בעלויות נמוכות משמעותית. במקום לשלם דמי שכירות לחנות, לנהל מלאים ולגייס כוח אדם – תעשו את זה לבד, מהבית, כשאתם בפיג'מה ובקצב שלכם.

 

14 – תרגום מקצועי

אתם צריכים אנגלית מצוינת כדי להציע שירותי תרגום, למשל של מאמרים אקדמיים, מצגות עסקיים וכיו"ב. עם זאת, שפות נוספות מעניקות לכם יתרון על פני ישראלים רבים שמתמקדים בעיקר בתרגומים מאנגלית (או לאנגלית), וכך דוברי ספרדית וצרפתית, לדוגמה, יכולים להרוויח יותר על כל תרגום. שימו לב שתרגומים רפואיים או משפטיים דורשים שליטה במושגים, ואם אתם פחות בקיאים עדיף שלא לנסות. בהנחה שאתם מתרגמים טובים, תוכלו להרוויח כאן בין 90 ל-150 שקלים לעמוד, הכול שאלה של ניסיון, איכות ומקצועיות.

 

15 – ניהול רשתות חברתיות

אתם ממילא מבלים את רוב היום בפייסבוק ובאינסטגרם, אז למה שלא תרוויחו מזה כסף? קורס קצר יעזור לכם לדעת איך להתחיל ואיך עושים את זה, ובתחילת הדרך אפשר להציע את השירות הזה בעלות מוזלת כדי לצבור ניסיון – וכמה שיותר. ככלל, מנהלי דפים עסקיים יכולים להרוויח בין 700 ל-3,000 שקלים ללקוח מדי חודש, והטווח הזה רחב כי הוא תלוי בהיקף העבודה בעיקר. האם תצטרכו להעלות פוסטים מדי יום? מי מעצב את המודעות? כמה קמפיינים יעלו בחודש?

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme