לעבוד פחות ולהרוויח יותר: 7 משרות רווחיות בפחות מ-40 שעות

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
כדאי להכיר - משרות רווחיות
שתף:

מתישהו למדנו שאנחנו חייבים לעבוד קשה מאוד כדי להגיע לשכר חודשי נאה. התרגלנו להישאר במשרד עד שעות מאוחרות ואם אפשר, גם להקדים בבוקר למשרד. ויתרנו על תחביבים, על קפה עם חברים או על שנת הצהריים שכולנו משתוקקים לה כמעט מדי יום. אלא שיש לא מעט אנשים שעובדים הרבה פחות – ועדיין מרוויחים לא רע בכלל. במקרים רבים הם מרוויחים אפילו יותר. רוצים לקבל רעיונות?

 

 

1 – מאמני כושר

עולם הספורט זוכה לפופולאריות אדירה, ומאמני הכושר הם ההוכחה הטובה ביותר לכך. אז נכון, במכוני הבריאות השכר השעתי קצת יותר נמוך, אבל מי שמציע אימונים אישיים ואף מתחזק כמה לקוחות קבועים או קבוצות קטנות מרוויח לא רע בכלל. עם שבוע עבודה שכולל 38 שעות לכל היותר, הם יכולים להרוויח יותר מ-15,000 שקלים בחודש. יש גם מי שמרוויח משכורות גבוהות הרבה יותר, כאלה שמתחילות בספרה 2. ולפני שתשאלו, גם כשחדרי הכושר סגורים אפשר למצוא פתרונות יצירתיים, כולל אימוני זום כמובן.

 

מאמני כושר
כולם רוצים להיכנס לכושר – וזו הזדמנות נהדרת להרוויח לא מעט

 

2 – פסיכולוגים

זאת אולי לא הפתעה גדולה, אבל פסיכולוגים מרוויחים שכר נאה למדי. עם 400 שקלים לשעה (לפחות) הם יכולים לעבוד פחות מכולנו ולהרוויח מצוין. מצד שני, כדי להגיע למעמד הזה הם צריכים להשלים בהצלחה את לימודי התואר הראשון והשני, ויש להם בחינה לא פשוטה בדרך, אבל בסוף ההשקעה משתלמת – והם יכולים לנוח קצת יותר.

 

 

3 – מורים פרטיים

מורה פרטי יכול לשלוט בזמן שלו היטב, וברוב המקרים יחכו לו בקרים פנויים – שכן רוב התלמידים מתפנים רק בשעות הצהריים המאוחרות. מצד שני, בזמן קצר יחסית הוא יכול לקבל שכר מכובד למדי. כך, ב-4 שעות עבודה מדי יום (או 20 בשבוע) אפשר להרוויח כ-10,000 שקלים מדי חודש. הסכום הזה עולה עם הניסיון וגם בהתאם לתחומי הלימוד או לאזור הפעילות הגאוגרפי. מורה פרטי לתל אביב דורש ומקבל יותר מאשר מורה פרטי בבאר שבע, לדוגמה, ושיעורים פרטיים אפשר להעביר גם מהבית, באופן וירטואלי.

 

4 – רופאים מרדימים

עוד מקצוע שדורש לא מעט לימודים מקדימים מבטיח לכם שכר נאה במיוחד. למעשה, רופא מרדים מקבל בדרך כלל כ-350 שקלים לשעת עבודה. במילים אחרות, עם 20 שעות שבועיות בלבד השכר החודשי של הרופא המרדים עומד על כ-28,000 שקלים. דרך אגב, בעולם הרפואה יש עוד שפע של תחומים רווחיים מהסוג הזה. גם אורתודנטים מרוויחים 350 שקלים לשעה, וזו רק דוגמה אחת.

 

משרות רווחיות באמת
ב-350 ש"ח לשעה הרופא המרדים בהחלט יכול לעבוד קצת פחות

 

5 – עיצוב פנים

מעצבי פנים מרוויחים שכר מכובד מאוד, כזה שממשיך לעלות עם הזמן והניסיון. אדריכלים מרוויחים גם הם יותר, כמובן. אם יש לכם הכשרה מתאימה ובעיקר כישרון תוכלו לקבל כ-350 שקלים לשעה, או 35,000 שקלים על 25 שעות עבודה שבועיות.

 

6 – מעסה (בבית או בספא)

במקרה הזה מדובר בעבודה פיזית לא מאוד פשוטה, כך שצמצום השעות בהחלט חשוב. הבשורה הטובה למעסים, בוודאי לאלה שעובדים בבית, היא שהשכר השעתי שלכם בהחלט מכובד. עם 150 שקלים לשעה (ואף יותר) הם מגיעים לשכר חודשי של למעלה מ-10,000 שקלים עם עבודה של קצת יותר מ-20 שעות שבועיות. מי שעובד בספא מרוויח קצת פחות, אבל השילוב עם קליניקה פרטית עושה את ההבדל.

 

7 – טיפולי קוסמטיקה וטיפוח

לק ג'ל הפך לשם דבר בשנים האחרונות, ובאופן כללי יש היום שפע של טיפולי יופי ואסתטיקה, ולא מעט נשות מקצוע שמתמחות בתחומים הללו. לא צריך לחשוש מהתחרות, כמובן, שכן יש עבודה לכולם. מי שבוחרת בתחום הזה יכולה להרוויח שכר נאה למדי, של כ-14,000 שקלים ל-30 שעות עבודה שבועיות.

 

אז אתם יכולים להמשיך לעבוד קשה, להגיע הביתה הרבה אחרי השקיעה ולקוות לכמה רגעים עם הילדים לפני שהם נרדמים – ואתם יכולים להוריד הילוך, לשנות כיוון ועדיין להרוויח לא מעט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme