חמשת היעדים השווים (והזולים) לחופשה – דווקא בחג המולד

מערכת2 דקות קריאה
דילים זולים לכריסמס
שתף:

אנחנו יכולים ליהנות מאווירת חג המולד דרך סרטי הקולנוע וסדרות הטלוויזיה, ואנחנו יכולים לחוות את החג הצבעוני הזה קצת אחרת. במקום להישאר בבית ולחכות לחורף שמסרב להגיע, אפשר לצאת אל רחובות הערים הגדולות באירופה ולחוות כריסמס אמיתי, אולי אפילו עם קצת שלג. למרבה המזל, זו גם לא משימה מאוד יקרה.

 

רומא, החל מ-360 דולר

רומא

בין אם אתם מכירים את רומא היטב ובין אם לא ביקרתם בה מעולם, כריסמס הוא זמן נהדר להגיע אליה, ועם הדילים המוצעים היום תוכלו לגלות אותה תחת האורות הצבעוניים של עצי האשוח. למשל, הדיל הזה מאפשר לכם לתכנן את סוף השבוע שלכם ברומא רגע לפני החג, ליהנות מהקניות, האוכל המופלא וההיסטריה העשירה, והכול ב-360 דולר בלבד לאדם, כולל טיסה ומלון ל-3 לילות.

 

פראג, החל מ-600 דולר

פראג

הסמטאות המשגעות של פראג, גשר קארל וכמובן כיכר העיר העתיקה והשעון האסטרונומי, כל אלה הם יעדי חובה למטיילים בפראג, ואתם יכולים רק לדמיין כמה הם יפים עם הקישוטים הצבעוניים לקראת החג. עם דילים שמתחילים ב-600 דולר לאדם אתם מוזמנים לחוות כריסמס קר במיוחד, ויש גם סיכוי שהוא יהיה לבן למדי.

 

ברצלונה, החל מ-630 דולר

ברצלונה

אין ספק שברצלונה יפה בכל עונה ובכל מועד בשנה, אבל בחג המולד היא ססגונית ומלהיבה אפילו יותר. אז אולי לא יחכה לכם חג מולד לבן כי הסיכוי לשלג לא מאוד גבוה, אבל תוכלו לסייר לאורך שדרת הרמבלה, לגלות את ברי הטאפאס המצוינים ולחוות את החג באווירה מיוחדת באמת. טיסה ומלון יחד יעלו לכם כ-630 דולר לאדם אם תטוסו באמצע השבוע, ולפחות 700 דולר אם תחליטו לצאת לסופשבוע ארוך. דרך אגב, כמה ימים לפני החג צפוי להתקיים הסופר קלאסיקו (אם לא יתבטל בגלל ההפגנות), מה שאומר שיש לכם הזדמנות לשלב גם קצת כדורגל איכותי בחופשה שלכם.

 

אמסטרדם, החל מ-650 דולר

אמסטרדם

זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה, ואפשר להבין למה. אם עדיין לא ביקרתם בבירת הולנד, חג המולד הוא זמן טוב להשלים פערים. בין האורות, עצי האשוח והבתים המקושטים תוכלו לשוטט ברחובות הסואנים, לטייל בין הכיכרות ולהבין למה כל מי שמגיע להולנד משתוקק לחזור אליה. עם הדילים שמצאנו זה גם לא יעלה לכם יותר מדי, כ-2,500 שקלים בלבד לחבילה שכוללת טיסה ומלון, כולל ארוחות בוקר כמובן.

 

פריז, החל מ-830 אירו

פריז

זו לא הפתעה גדולה, אבל כשמגיעים לפריז המחירים מתחילים לעלות. אלא שלמרות הכול, כ-3,000 שקלים לאדם, לחופשה שכוללת טיסה ומלון, זה אולי לא כל כך נורא. בסכום הזה תגיעו אל אחת הערים הכי יפות בעולם, תוכלו ליהנות מהמעדנים המקומיים והיין המשובח, לשוטט להנאתכם בשאנז אליזה ולהצטלם ליד שער הניצחון. במקומות היפים של פריז ממש אפשר לוותר על הפילטר של אינסטגרם, והאווירה החגיגית בחג המולד רק מבטיחה לכם תמונות יפהפיות והמון זיכרונות נפלאים.

 

 

אגב, אם תהיתם איפה לונדון ולמה היא לא ברשימה, הסיבה לכך די פשוטה: מחיר הדיל הזול ביותר שמצאנו עומד על 1,000 פאונד לסוף שבוע ארוך. מצד שני יש כמה יעדים זולים הרבה יותר, כמו בוקרשט, בלגרד או ורשה, אליהם תוכלו להגיע אם תיפרדו מ-350 דולר.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme