8 דרכים לעשות כסף – גם בזמן שאתם ישנים

רונן פדרבאום2 דקות קריאה
לעשות כסף בזמן השינה
שתף:

לימדו אותנו שזמן שווה כסף, ואם לא נעבוד קשה כנראה לא נגיע רחוק, ובטח שלא נרוויח את הסכום שעליו אנחנו חולמים. אלא שבפועל, המשוואה הזו לא תמיד נכונה. למעשה, יש היום לא מעט דרכים טובות לייצר הכנסה ולהרוויח גם כשאתם בחופשה בתאילנד, וגם כשאתם ישנים. הנה כמה רעיונות פשוטים שיעזרו לכם להתחיל.

 

1 – פתחו בלוג

הדרך הזו פופולרית למדי, ויש לא מעט בלוגרים בארץ ובעולם שמרוויחים לא מעט בזכות הבלוג המצליח שלהם. תצטרכו להשקיע זמן כדי לעצב ולתכנן אותו, וגם כמה שקלים כדי לקנות דומיין ושטח אחסון, אבל אחרי שהתשתית תהיה מוכנה, תוכלו לצאת לדרך. החליטו מה הקונספט שלכם (טיולים, אוכל או זוגיות), התחילו לכתוב ולייצר תוכן, ואל תשכחו לקדם את הבלוג, לקיים שיתופי פעולה עם עסקים אחרים ולשמור על קשר רציף עם הקוראים שלכם. אם תדברו על נושאים מעניינים ופופולריים, תצליחו לצבור לעצמכם קהל יעד שיחזור שוב ושוב, וכך תתחילו להרוויח. תוכלו לקדם מוצרים ושירותים של אחרים בתשלום, למכור שטחי פרסום או לגייס ספונסרים כמובן.

 

בלוג מכניס לכם כסף
בחרו נושא – והקימו בלוג

 

2 – הפכו את הידע שלכם למוצר

אם יש לכם ידע בתחום מסוים, אתם יכולים להתחיל לפתח מוצרים בתחום הזה, לרבות ספרים וסרטוני הדרכה – ולמכור אותם. נכון, תצטרכו להשקיע זמן ומשאבים בפיתוח המוצרים ובשיווק, אבל כשהמוצר שלכם יהיה באוויר ויימכר בזמן שאתם שקועים בשינה עמוקה, תדעו שהעבודה הזו בהחלט השתלמה.

 

 

3 – קבלו תמלוגים

אם אתם מוכשרים בשירה, בכתיבה או במשחק, אתם יכולים להתחיל לקבל תמלוגים על העבודה שלכם. זה אולי יפתיע אתכם, אבל אנשים רבים ישמחו לשלם כדי להשמיע את המוזיקה שלכם באירועים או לקרוא את הסיפורים שלכם, למשל. תוכלו למכור גם תמונות שצילמתם אם אתם חובבי צילום, ולקבל תשלום על כל רכישה של תמונה.

 

תמלוגים על אמנות
הגיע הזמן להרוויח כסף בזכות הכישרון שלכם

 

4 – צרו קהילה בתשלום

יכול להיות שהוכחתם את עצמכם בתחום מסוים, ויש מספיק אנשים שרוצים לקבל מכם עוד מידע ותוכן שימושי. אם כן, זה הזמן לבנות סביבכם קהילה שחבריה ישלמו דמי מנוי בתמורה לקבלת תוכן רלוונטי ובעל ערך. כך תוכלו להקים ערוץ משלכם אליו תעלו הרצאות והדרכות בתחום העיסוק שלכם, לקיים סדנאות וירטואליות בנושאים שונים ועוד.

 

 

5 – התחילו למכור מוצרים פיזיים

שירותים וידע נמכרים לא רע באינטרנט, אבל את המרחב הווירטואלי אפשר לנצל גם כדי למכור מוצרים ממשיים. במילים אחרות, גם אתם יכולים להקים חנות מקוונת משלכם, ולמכור בה צעצועים, בגדים, תכשיטים או כל מוצר אחר שעולה בדעתכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות אתרי מסחר גדולים כמו איביי או אמזון, או לבנות מערך משלכם, על אף שמדובר בצעד קצת יותר מורכב וכנראה גם קצת יותר יקר.

 

6 – השקיעו במניות

זה אולי יפתיע אתכם, אבל גם אתם יכולים להתחיל להשקיע, ואתם לא צריכים הון עתק כדי לעשות את זה. השקעה במניות פירושה שאתם בעלי עניין בחברה מסוימת, ובהתאם מגיע לכם נתח מהרווחים. אם כן, זה הזמן להשקיע (בחוכמה) ולייצר הכנסה פאסיבית. תוכלו לבצע מחקר משלכם אונליין, ללמוד את התחום ולקבל החלטות חכמות יותר רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע. רק חשוב להצטייד בסבלנות ואורך רוח.

 

לעשות כסף ממניות
השקעה במניות יכולה להניב רווחים נאים למדי

 

7 – הלוואות חברתיות

יש היום מספר גופים שמאפשרים לכם להלוות כספים לאחרים, ולהרוויח למעשה על הריבית. בזמן שהבנקים וחברות המימון הפרטיות מציעות תנאים לא-מאוד-משתלמים, אתם יכולים להיות אלה שירוויחו במקומם. כך תתנהלו ישירות מול הלווים, ותיהנו מהריביות.

 

8 – השכירו את הדירה שלכם לטווח קצר

בזכות Airbnb אתם יכולים לייצר הכנסה לא רעה בכלל בזמן שאתם בחופשה, ואפילו בזמן שאתם בבית. אתם יכולים לנצל את הביקוש הרב לדירה באזור שלכם בזמן חופשת הקיץ, או להשכיר חדר פנוי ואפילו את החניה הפרטית שלכם. כמובן שחשוב לבדוק מראש האם יש לכם אישור להשכיר את הנכס (למשל אם אתם לא בעלי הנכס וחתומים על חוזה שכירות), ואם אין כל מגבלה – אתם מוזמנים לצאת לדרך, ולהתחיל להרוויח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme