4 דרכים לתכנן נכון את החופשה הבאה – ולחסוך כסף

מערכת2 דקות קריאה
להזמין חופשה בזול
שתף:

בין אם תכננתם חופשה בחו”ל רק כדי לבטל אותה ברגע האחרון בגלל הקורונה, ובין אם אתם עדיין מנסים להחליט לאן לטוס ומתי – יש לנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון, ולחסוך לא מעט.

 

 

1 – התחילו לחסוך כבר עכשיו

אם חיכיתם עד שמגיפת הקורונה תהפוך להיסטוריה רחוקה או אם אתם עדיין לא בטוחים האם יש לכם תקציב מספק לחופשה הזו, נצלו את הזמן שעומד לרשותכם כדי להתחיל לחסוך. למעשה, גם אם יש חופשה מתוכננת מומלץ להגדיר תוכנית חיסכון ייעודית לחופשה שתגיע אחריה. ההתמקדות במטרה ברורה והגדרת חיסכון אוטומטי הם צעדים שיאפשרו לכם להיערך מראש עם תקציב מתאים. זכרו לקבוע גם תאריך יעד שבו הכסף יהפוך לנזיל, למשל לקראת החופשה המשפחתית באוגוסט או הנופש שלכם באתר הסקי בחורף הבא.

 

התחילו לחסוך לחופשה הבאה כבר עכשיו
התחילו לחסוך לחופשה הבאה כבר עכשיו

 

2 – הזמינו את החופשה מוקדם ככל האפשר

ספונטניות זה דבר חשוב ומבורך, אבל היא עלולה לעלות לכם קצת יותר ביוקר. אז במקום לחכות לרגע האחרון, הזמינו כבר עכשיו את החופשה הבאה שלכם ואפילו את זו שתגיע אחריה. לצעד הזה יש שני יתרונות ברורים: מצד אחד תוכלו להשוות מחירים בראש שקט ובלי לחץ, ומצד שני המחירים נמוכים קצת יותר כשמזמינים את החופשה מספר חודשים מראש. בין אם אתם מחפשים חבילת נופש, טיסה או בית מלון, הצעד הזה יחסוך לכם, ולא מעט.

 

 

3 – ביטוח נסיעות וביטוח ביטול טיסה

כפי שגילו לאחרונה לא מעט ישראלים, ביטוח ביטול טיסה עשוי להתברר כחשוב במיוחד. יכול להיות שיתפשט נגיף אחר עד למועד הטיסה, ויכול להיות שתזדקקו לביטול בשל אירוע משפחתי או מחויבות משמעותית אחרת. ביטוח ביטול טיסה יעלה לכם כסף כמובן, אבל הוא עשוי להיות שווה הרבה מאוד ברגע האמת. חוץ מזה, אל תשכחו להזמין ביטוח נסיעות שמתאים בדיוק עבורכם, כולל כיסוי לטלפון הנייד ולמחשב (אם הוא מצטרף לנסיעה), וכיסוי מתאים לאופי החופשה, בוודאי אם היא כוללת סקי או ספורט אקסטרים.

 

ביטוח ביטול טיסה
לא נעים לראות טיסה מבוטלת – ולהפסיד כסף

 

4 – הזמינו חבילת גלישה (או ותרו עליה לחלוטין)

כפי שישראלים רבים גילו בדרך הקשה, שימוש בטלפון הנייד שלכם ללא חבילה מתאימה עלול להיות עסק יקר מאוד לאחר הנחיתה במדינה זרה. גם אם תימנעו לחלוטין מהוצאת שיחות ותסננו את כל מי שינסה להשיג אתכם, הגלישה בחו”ל תעלה לכם הרבה מאוד. הזמנת חבילה מבעוד מועד היא דרך טובה לשלם פחות, ובאותה הזדמנות עדכנו את חברת הסלולר על מועדי הטיסה. תוכלו לחסום את האפשרות לקבל ולהוציא שיחות לכל אורך החופשה כדי להימנע מעלויות גבוהות. בנוסף, בדקו האם יש לכם צורך אמיתי בחבילה. ברוב המקומות שאליהם תגיעו תוכלו להתחבר לרשת אלחוטית ללא עלות, וברוב בתי הקפה, המוזיאונים ומתחמי הבילוי באירופה ובארה”ב האפשרות הזו פשוטה במיוחד.

 

אז נכון, יכול מאוד להיות שאת חג הפסח תבלו בבית, אבל הקורונה תיעלם מחיינו בשלב כזה או אחר, כך שאת החופשה הבאה שלכם אפשר להתחיל לתכנן כבר עכשיו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme