הצעדים שיקפיצו את הבלוג שלך – ויהפכו אותו לרווחי הרבה יותר

מערכת2 דקות קריאה
כך הבלוג שלכם יתחיל להרוויח
שתף:

בשלב הזה כבר די ברור שלא כל בלוג יהפוך לסיפור הצלחה, אבל בלוגרים שיודעים לעשות את זה נכון, בהחלט יכולים לשפר את הסיכויים שלהם. הם גם יכולים להפוך את הבלוג למקור הכנסה לא רע בכלל. איך אפשר לעשות את זה? הנה הצעדים בדרך לשם, בין אם אתם עדיין מתכננים את הבלוג שלכם – ובין אם אתם ותיקים אבל קצת מיואשים.

 

 

התמקדו פחות בכתיבה – ויותר בצמיחה

סביר להניח שאין לכם הרבה זמן פנוי, בוודאי אם הבלוג פועל בנוסף למשרה המלאה שלכם. בלוגרים מתחילים מדווחים לא פעם שהם נדרשים להשקיע עשרות שעות שבועיות בפיתוח הבלוג והתוכן. בפועל, אין באמת סיבה לעשות את זה, ובמידת האפשר נסו להוציא כמה משימות החוצה. במקום לגלות בעצמכם איך בונים אתר ולבזבז שעות ארוכות ומייגעות על כך, גייסו גורם מקצועי שיידע לעשות את זה במקומכם. אתם גם יכולים לגייס כותב שיעזור לכם בבניית התכנים, וזה לא רק לגיטימי – אלא דרך נהדרת לייצר הרבה יותר תוכן, בהרבה פחות זמן (ומאמץ).

 

להרוויח מהבלוג שלכם
נסו להאט את הקצב – והתמקדו בצמיחה שלכם

 

תכננו את הרווחים שלכם כבר בתחילת הדרך

כדאי לדעת מה האפשרויות שלכם ליצירת הכנסה מהבלוג, וכדאי לעשות את זה כבר עכשיו – גם אם הבלוג עדיין נמצא בעיקר בראש או על דף נייר, כרעיון ערטילאי. נסו להבין האם תגיעו למפרסמים פוטנציאליים, תיצרו שיתופי פעולה או תמכרו שטחי פרסום, למשל. התכנון הזה חשוב משום שהוא יעזור לכם לבנות את הבלוג המתאים, לבחור מילות חיפוש מתאימות ולאתר בשלב מוקדם את השותפים שיכולים להכניס לעסק החדש שלכם כסף. למשל, מאמן כושר יכול לתת לא רק טיפים לאימונים או לירידה במשקל, אלא טיפים לבחירת מוצרי כושר מסוימים או תוספי תזונה. עם השותפים הנכונים – הוא יכול גם להרוויח מהפרסום.

 

 

קבלו בהבנה את העובדה הפשוטה – שאתם עומדים לטעות

כולנו היינו רוצים להצליח בקלות, בלי טעויות ובלי מהמורות. בפועל זה פשוט לא קורה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להרים ידיים בכל פעם שאתם טועים או נתקלים בקשיים. העבירו את הבלוג שלכם משרת אחד לאחר, עצבו אותו מחדש, שקלו את האפשרות ללטש תכנים מסוימים ואל תהססו לערוך שינויים גם אם הייתם בטוחים שאתם בכיוון הנכון. הטעויות שאתם עושים הן רק דרך טובה ללמוד, לשפר ולעשות דברים טוב יותר. דרך אגב, אפשר גם ללמוד מבלוגרים מצליחים, אלא שעשו כמה טעויות בעצמם לפני שהפכו את האתר שלהם לכלי מצוין שמייצר עבורם הכנסה קבועה ויפה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme