ביטוח חיים – השוואה בין חברות ביטוח המספקות ביטוח חיים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

שוק ביטוחי החיים בישראל הינו שוק פעיל, המגלגל מעל 150 מיליארדי שקלים בשנה. סכום זה מעיד כי אנחנו, הישראלים, מודעים לחשיבות ביטוח החיים לטובת שמירה על יציבות כלכלית עבור המוטבים שלנו במקרה שאנחנו, חלילה, נמות או שכושר ההשתכרות שלנו ייפגע. ביחד עם זאת, סקרים הנערכים מדי שנה בישראל מגלים כי מעל 80% מהישראלים לא יודעים איזה ביטוח חיים יש להם, איזה כיסוי ביטוחי הוא מספק או באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים בביטוח חיים.

 

ביחד עם הקושי המוכר והמובן לעסוק בנושא ביטוח החיים והצורך שאולי יעלה בשימוש בו, חשוב לדעת, כי ביטוח חיים הוא מצרך חשוב, שעשוי לעשות את ההבדל בין חוסר אונים לבין היכולת להתמודד כלכלית עם אירועים קשים.

 

כדי להתמודד עם הנושא הלא פשוט הזה, כדאי להבין מה מסתתר מאחורי אותם מסמכי פוליסה של ביטוח חיים. חברות ביטוח חיים מציעות מגוון רחב של פוליסות שונות, שמטרתן לספק לקרובינו ויקירנו את התמיכה הפיננסית לאחר לכתנו או לאחר שאיבדנו את היכולת לפרנס ולהתפרנס.

 

מהו בדיוק ביטוח חיים? כיצד בוחרים פוליסת ביטוח חיים מתאימה, ומה חשוב לדעת ולברר בטרם חותמים על מסמכי הביטוח? אילו חברות מציעות פוליסות ביטוח חיים בישראל, ומהם עלויות הביטוח ורוחב הכיסוי המוצע בחברות הביטוח השונות? על כך ועוד, בסקירה מקיפה מבית ריאלי, על פוליסות ביטוח חיים בישראל.

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר עבור ביטוח חיים, ללא שום התחייבות

כבר 4,527 אנשים קיבלו הצעה לביטוח חיים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

 

ביטוח חיים
ביטוח חיים הוא מוצר ביטוחי המסייע להתגונן כלכלית מפני מותו של המבוטח וקשיים כלכליים העשויים לפקוד את אלה התלויים בהכנסה שהוא מייצר. ביטוח חיים מספק שיפוי כספי במקרים של מוות, אבדן כושר עבודה, ובמקרים אחרים על פי ההסכם

 

ביטוח חיים – איזה ביטוח זה, ואילו כיסויים הוא מספק?

ביטוח חיים הוא ביטוח שעיקר מטרתו להגן על השארים (בדרך כלל בן או בת הזוג והילדים) במקרה של מות המבוטח. ביטוחי חיים רבים מתייחסים גם למקרים של מחלות קשות, אובדן כושר עבודה או פגיעות גופניות שונות. ביטוח החיים מקנה פיצוי כספי על פגיעה בתחום הביטוח – או בסכום חד פעמי, או בתשלום של קצבה חודשית קבועה.

 

ביטוח חיים אמור לספק הגנה מפני קושי פיננסי עבור בני המשפחה – הם המוטבים של אדם מסוים – לאחר לכתו. בפוליסת הביטוח ניתן לקבוע את השארים או המוטבים במקרה של הפעלת הביטוח, והם יכולים להיות שונים מאלה המוגדרים על פי חוק. ביטוח חיים מכיל מספר מרכיבים עיקריים, המספקים גם הגנה ביטוחית ופיצויים במקרים בהם המבוטח ניזוק גופנית וכושר ההשתכרות שלו נפגע. הנה פירוט בנוגע לרכיבים הנפוצים של פוליסות ביטוח חיים:

 

רכיב ביטוח "ריסק" בפוליסת ביטוח החיים הוא ביטוח כספי במקרה של מוות. גובה השיפוי הכספי למקרה כזה חלילה נקבע על פי ההסכם מראש וגוזר את גובה התשלומים החודשיים לביטוח. את התשלום במקרה של מוות מביטוח הריסק, ניתן לקבל באופן חד פעמי בצורה של תשלום בודד, או בקצבה חודשית שעשויה לסייע למשפחה שביחד עם האובדן הרגשי שעליה להתמודד עימו, גם איבדה מפרנס אחד – להמשיך ולשמור על אותה רמת חיים. לעיתים קרובות, דורשים מוסדות פיננסיים ביצוע ביטוח חיים תנאי ללקיחת משכנתא או הלוואה גדולה אחרת.

 

 

ביטוח ריסק
ביטוח ריסק הוא רכיב ביטוח החיים המספק שיפוי כספי במקרה של מות המבוטח. את סכום הביטוח ניתן לקבל בתשלום חד פעמי או כקצבה חודשית

 

פוליסת ביטוח לאבדן כושר עבודה – במקרים של פגיעה זמנית או קבועה בכושר העבודה של המבוטח, למשל כתוצאה מפציעה, מחלה או נכות, ביטוח החיים מספק שיפוי כספי לירידה בגובה ההכנסה.

 

כיסוי ביטוחי במקרה של נכות – במרבית המקרים הכיסוי הביטוחי הניתן ברכיב ביטוחי זה הוא עבור נכות כתוצאה מתאונה. מדובר בשיפוי כספי המשתנה על פי אחוזי הנכות הנקבעים למבוטח.

 

פוליסת חיסכון – היבט של חיסכון בפוליסת ביטוח החיים שאינה קשורה לפגיעה גופנית או חלילה מוות.

 

בנוסף, מציעות חברות הביטוח פוליסות מעורבות. פוליסה מעורבת היא פוליסה כללית המשלבת רכיבים שונים של ביטוח חיים ברמות שיפוי שונות – למשל פוליסת "ריסק", פוליסת אובדן כושר עבודה, פוליסת נכות ופוליסת חסכון.

 

מתי, ולמי, חשוב לשקול ביטוח חיים ולהקפיד שהביטוח שיש ברשותו עונה על הצרכים?

אנחנו לא יכולים לדעת מתי, חלילה, ישתנה מצבנו באופן דרמאטי. אין לנו שליטה על התאריך בו נמות מן העולם הזה, ותאונות – יכולות להתרחש בכל עת. על כן, אנחנו ממליצים על רכישת פוליסת ביטוח חיים מייד כשאתם הופכים מפרנסים (של בן או בת זוג או של משפחה). אם פגיעה ביכולת ההשתכרות שלכם תפגע באיכות החיים של המוטבים שלכם – זה הזמן לשקול רכישת פוליסת ביטוח חיים אשר תגן על אותם מוטבים מפני הצורך להתמודד עם פגיעה בגובה התקציב המשפחתי לצד הצורך להתמודד עם מחלה או עם מוות חלילה.

 

עוד סיבה להתחיל לחשוב על ביטוח חיים בתחילת העשור הרביעי לחייכם (בסביבות גיל 30 או, כאמור, כשאתם הופכים מפרנסים) הוא העלייה בגובה תשלומי הפרמיה הנדרשים עבור מבוטחים מבוגרים. ביטוח בגיל צעיר ובמצב בריאותי תקין מבטיח לכם תשלומי פרמיה בגובה קבוע – גם אם חלילה מצבכם הבריאותי יורע, וגם בתוך התהליך הטבעי של הזדקנות.

 

בתהליך של בחירת ביטוח חיים מומלץ לבדוק את תכולת הפוליסה ולהשוות מחירים. כל אחד מסוגי הביטוחים שציינו כאן יכול להתאים לאוכלוסייה בגיל שונה ולכן חשוב לסקור את האפשרויות השונות ולהתאים את הרכב הביטוח לצרכים הספציפיים.

 

כך למשל ביטוח פוליסת "חסכון" מתאים לעובדים שמחפשים פתרון כלכלי גם בעתיד הרחוק, אחרי שיצאו לפנסיה. הפוליסה מקנה שקט נפשי לצד קבלת הפנסיה. ביטוח פוליסה מעורבת מתאים למי שרוצה לקבל גם בטחון כלכלי בעתיד אך גם הגנה על קרובי משפחתו במקרה של אובדן כושר עבודה או נכות.

 

יש אוכלוסיה עבורה ביטוח חיים הוא דווקא לא בחירה מומלצת. אם אתם משפחה אמידה מאוד, או שאתם לא מספקים לבית ולמשפחה תוספת משמעותית של הכנסה או עבודה שהיא שוות ערך להכנסה; או אם אין לכם ילדים או שהילדים בגרו והם לא תלויים בכם כלכלית – לא בטוח שיש סיבה לרכוש פוליסה של ביטוח חיים.

 

 

ביטוח חיים למשפחה
ביטוח חיים הוא לא ביטוח חובה עבור כל אחד. ביטוח החיים הוא חוב במקרה שיש מי שסומך עליכם או נסמך על ההכנסה שלכם או על התרומה שלכם למשק הבית, שהיא שוות ערך להכנסה. עבור אלה מבינינו אשר יש שסומכים על יכולתם הכלכלית או התפקידים שלהם בבית – חשוב לבחור בביטוח חיים שיאפשר המשך חיים נוחים לאהובים, גם אם חלילה יקרה הבלתי צפוי והיכולת שלכ להמשיך לתרום למשק הבית תיפגע

מהם הדגשים החשובים בדרך לבחירת פוליסת ביטוח חיים?

לפני שאנחנו בודקים מה מציעות חברות הביטוח השונות בכל הקשור לפוליסת ביטוח חיים כדאי להבין מהם הדגשים החשובים בהשוואה בין חברות. הנה כמה מהמאפיינים שינחו אתכם בבחירת חברת ביטוח מתאימה עבור פוליסת ביטוח החיים שלכם –

 

התאמה לצרכים האישיים: כאמור, ישנם סוגים שונים של ביטוחי חיים ורכיבים משתנים לפוליסה, גם במהות וגם ברכב ובגובה השיפוי במקרה של הפעלת הפוליסה. אנשים שונים, בעלי תנאי מחיה שוני ובמצב שונה בחיים, עשויים למצוא כי רכיבים שונים של פוליסות ביטוח חיים יתאימו להם. לדוגמה – הורה לילדים צעירים אשר הוא המפרנס העיקרי, והורה לילדים צעירים אשר הוא בעיקר מנהל את הבית – כנראה שיידרשו לשתי פוליסות שונות, שיסייעו למשפחה להמשיך להתקיים בנוחות גם אם הם לא יוכלו להמשיך ולשאת בנטל התפקיד שלהם במארג המשפחתי.

 

פוליסת ביטוח ריסק היא בדרך כלל ברירת מחדל המופיעה בכל ביטוחי החיים, אך ביטוח מעורב שכולל אובדן כושר עבודה, ביטוח חסכון וסעיפים נוספים נוצר תוך התאמה אישית לצרכים של המבוטח. לאחר שהגדרתם מה הצורך הספציפי שלכם בכל רכיב של ביטוח החיים, חשוב לבדוק איזו חברה מציעה יותר אפשרויות בהתאם לפרמיה החודשית שאתם משלמים.

 

עלות חודשית: למרות חשיבותו בכל זאת ביטוח חיים הוא הוצאה כספית ובעידן שבו אנחנו מנסים להתנהל בחסכון בכל תחומי החיים, גם בתחום הזה חשוב לבדוק מהו גובה התשלום החודשי – כלומר הפרמייה המשולמת מדי חודש.

 

במידה ואתם מחפשים רק ביטוח חיים כתנאי למשכנתא, לא תצטרכו להשקיע סכומים גבוהים ותוכלו לבחור את החברה שמציעה לכם את הפוליסה במחיר הזול ביותר. במקרה ומדובר בפוליסות מורכבות יותר, שאמורות לשמש אתכם לאורך שנים, כדאי לעשות סקר שוק ולהשוות עלויות מול תועלות.

 

גובה הפרמייה החודשית לביטוח חיים נקבע לפי קריטריונים שונים, ביניהם סוג הביטוח, גיל המבוטח, המצב הבריאותי שלו, תקופת הפריסה של הלוואה, סכום הביטוח, אורח החיים של המבוטח ועוד. במילים פשוטות, מבוטח שחולה במחלה כלשהי, מעשן או מנהל אורח חיים לא בריא, הפרמייה שלו תעלה. אדם צעיר יחסית, שמקפיד על אורח חיים בריא ואינו סובל ממחלות כרוניות כלשהן, יוכל לקבל מחיר נמוך יותר על פוליסת הביטוח שלו. 

 

גובה הפרמייה יכול להתחיל מכמה עשרות שקלים בודדים בחודש ולהגיע גם למאות שקלים, בהתאם לנתונים האלו.

 

 

שירות: אמנם לא מדובר בסעיף כלכלי שישפיע על הפוליסה, אבל בהחלט כדאי לבדוק שאתם מקבלים מענה מהיר ויעיל מחברת הביטוח. חברות ביטוח שיש להן כתובת מיידית לפנייה טלפונית, אתר אינטרנט שבו אפשר לעקוב אחר הפוליסה ולראות כמה כספים מצטברים בה או לקבל מידע שנתי קבוע על הביטוח, עדיפות על פני חברות שקשה להשיג אותן או שאינן מספקות נתונים לאורך השנה. בעניין השוואת השירו תהניתן על ידי חברות הביטוח השונות, חשוב להכיר את מדד השירות – מדד אובייקטיבי המפורסם על ידי משרד האוצר עבור חברות הביטוח השונות. מדד השירות נקבע על פי מספר התביעות אשר התקבלו בכל חברת הביטוח, שיעור ההיענות לתביעות, ושביעות הרצון של לקוחות מחברת הביטוח. מדד השירות של משרד האוצר הוא בהחלט משתנה שחשוב לקחת בחשבון, כשבוחרים ביטוח חיים.

 

תקופת הביטוח: ישנם ביטוחים שמגדירים תאריך סיום כלשהו וישנם כאלו שמאפשרים ביטוח ללא מועד סיום. כדאי לבחור בביטוח ללא מועד סיום, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם כיסוי ביטוחי גם בעוד שנים, ללא צורך בחידוש או פוליסה חדשה, אשר לעיתים קרובות ניתנת בתנאים פחות טובים ובמחירים גבוהים הרבה יותר בגילאים מבוגרים.

 

בדיקת החרגות: חברות ביטוח חיים רבות מספקות פוליסות אך מגדירות החרגות שונות. למשל אדם שעובד במקצוע מסוכן או יש לו עיסוק שיכול לסכן את חייו עלול להיתקל בהחרגה לפיה לא יוכל לקבל פיצוי במקרה של אובדן כושר עבודה, נכות או צורך בעזרה סיעודית. בדרך כלל, כדי להימנע מהחרגות תצטרכו לשלם יותר והפרמיה תהיה גבוהה, אבל עדיף לשלם יותר, מאשר לגלות מאוחר יותר ששילמתם לאורך השנים על ביטוח שאינו מתאים לכם.

 

מהו תהליך קבלת הביטוח?

ברוב חברות ביטוח החיים התהליך לאישור פוליסת הביטוח הוא פשוט יחסית. בשלב הראשון פונים לחברת הביטוח ומקבלים פירוט לגבי הפוליסה עם התאמה לצרכים שלכם.

 

חשוב להיות מדויקים לגבי הצורך ולהגדיר מראש מה אתם רוצים להשיג באמצעות הפוליסה, בהתאם לסוג הביטוח שאתם רוצים, לגילכם ולתקציב שלכם.

 

במהלך הפנייה לחברת הביטוח יתבצע תשאול. נציג החברה ישאל שאלות הבודקות את המצב המשפחתי, הרפואי והתעסוקתי של המבוטח. במקרים מסוימים תבקש חברת הביטוח גם בדיקות רפואיו כדי לבדוק את המצב הבריאותי ולהעריך את רמת הסיכון של חברת הביטוח בעת ביצוע העסקה.

 

חשוב לייעל את ביטוחי החיים שיש לכם

רבים אינם יודעים זאת, אולם הכיסויים הביטוחיים וביטוחי החיים שלכם עשויים להיות כפולים או משולשים – תוך בזבוז מאות או אלפי שקלים מיותרים בחודש. דוגמה נפוצה היא ביטוח מנהלים מטעם העבודה לצד ביטוח חיים לטובת המשכנתא – שני ביטוחי חיים המהווים בזבוז כלכלי שאולי אפשר לוותר עליו.

 

על מנת לייעל את התשלומים והכיסויים שלכם לביטוחי החיים, חשוב לדעת אילו ביטוחי חיים ואילו ביטוחים בכלל כבר יש לכם. בכל שנה, מתקבלים דו"חות שנתיים בדואר מכל חברה בה מתנהלת עבורכם וליסה או תכנית הכוללת מרכיב של חיסכון או שיפוי כספי (כולל ביטוחי חיים, קופות גמל, תכניות חיסכון לפנסיה, ביטוחי מנהלים, ואחרים). חשוב שתרכזו את המידע בנוגע לתכניות וביטוחים שיש לכם, ותבדקו אם אתם מבוטחים בכפילות. אם כן – התקשרו לאחת מחברות הביטוח בהן אתם מבוטחים ובדקו אפשרות לרכז את שני המוצרים אצלה, כלומר לנייד את הביטוח המיותר ולהכיל אותו בביטוח הקיים, היעיל והמשתלם יותר.

 

חברות הביטוח המובילות בישראל – השוואת ביטוח חיים

מלאכת הבחירה של ביטוח חיים היא משמעותית פעמיים – פעם אחד, כאשר אתם בוחרים את פוליסת ביטוח החיים בעלת הפרמיה – התשלום החודשי, הזולים והמתאימים לכם ביותר, על מנת שלא ליצור מעמסה כלכלית על משק הבית בדמות תשלומי הפרמיה על ביטוח החיים. בפעם השנייה – חשוב שביטוח החיים שתבחרו יהיה ביטוח חיים שיתאים לצרכיכם, על מנת לספק שיפוי ביטוחי הולם, במקרה של הפעלתו. הנה לפניכם, ריכוז חברות הביטוח ופרטים כלליים אודות ביטוחי החיים שהן מציעות. חשוב לדעת, כי הצעה לביטוח חיים הינה הצעה אישית, אשר נגזרת מן המאפיינים האישיים שלכם, כמו למשל הגיל, המצב הרפואי, גובה השיפוי הכספי הנדרש במקרים של הפעלה הביטוח, ועוד.

 

מנגנון השוואת תעריפי ביטוח חיים של משרד האוצר

אתר "מחשבון ביטוח חיים" של משרד האוצר מספק סביבה התחלתית להשוואה בין ביטוחי חיים של חברות הביטוח בישראל. האתר מספק גם השוואת ביטוחי חיים לטובת נטילת משכנתא. באתר, תמצאו השוואה בין חברות ביטוח המספקות ביטוח חיים על פי אורך הביטוח המבוקש וגובה השיפוי המבוקש, בטבלה המספקת נתונים אודות גובה הפרמיה החודשית הראשונה לתשלום, גובה הפרמיה הממוצעת לתשלום לאורך כל חברת הביטוח (מפני שגובה הפרמיה שתשלמו יעלה ככל שתתבגרו), וסך הפרמיה שתשולם לאורך חיי הביטוח – בכל אחת מחברות הביטוח הרשומות באתר. משתני המחיר מושפעים מגילכם, מינכם, והרגלי העישון שלכם. עוד נושא שמשפיע על גובה הפרמיה שתשולם עבור ביטוח הבריאות שלכם הוא סוג הפרמיה או אופן ההצמדה של תעריפי הפרמיה. פרמיה משתנה כל שנה תהיה זולה יותר מפרמיה שמשתנה כל חמש שנים, ואשר מחירה נקבע מראש לחמש השנים הקרובות ומגן עליכם מפני עליית מחירים בשל עליות במדד וכדומה.

 

באתר השוואת המחירים של משרד האוצר ניתן גם להתרשם ממדד השירות עבור כל חברה מבטחת – אולם את התעריפים המתאימים לכם תקבלו רק לאחר תהליך הרשמה ראשוני הכולל פרטים בנוגע אליכם, בריאותכם, הרגלי החיים שלכם והסיכונים שאתם חשופים אליהם בחיי היום יום.

 

דירוג חברות הביטוח לפי מדד השירות בביטוח של משרד האוצר

כאמור, מדד השירות הינו מדד הנגזר מסך התביעות לכל חברת ביטוח, היענות חברת הביטוח לתביעות, מספר הפניות לנציב תלונות הציבור בנוגע לאותה חברת ביטוח, ושביעות הרצון הכללית של מבוטחים באותה החברה. בקטגוריית ביטוח סיכון חיים (ביטוח "ריסק"), זהו מדד השירות בביטוח לשנת 2016:

במקום הראשון: ביטוח ישיר, עם ציון של 78

במקום השני, חברת הביטוח AIG, עם אותו ציון

במקום השלישי – חברת מנורה, עם ציון של 72

במקום הרביעי: הפניקס, עם ציון של 71

במקום החמישי: פסגות, עם ציון של 71

במקום השישי: חברת הביטוח כלל, עם ציון 71

במקום העשירי והאחרון המופיע באתר, חברת הביטוח הכשרה, עם ציון 52 בלבד.

 


 

ביטוח החיים של חברת כלל ביטוח

כלל ביטוח

כלל ביטוח נחשבת לאחת משתי החברות הגדולות בישראל בתחום הביטוחים ובשנים האחרונות מובילה את התחום עם מליוני ישראלים מבוטחים בפוליסות השונות המוצעות. החברה מציעה פוליסות שונות בכיסויים שונים בתחום ביטוח חיים.

 

ביטוח "ספיר" היא פוליסת ביטוח שמטרתה כיסוי במקרי מוות. היא מאפשרת קבלת סכום חד פעמי במקרה של מוות במשפחה ופיצוי המוטבים באופן חד פעמי, בהתאם לסכום שנצבר.

 

ביטוח "שוהם" הוא ביטוח ריסק לסילוק הלוואות המיועד למי שזקוק לביטוח חיים בצמוד לקבלת משכנתא מהבנק.

 

בנוסף, מציעה כלל ביטוח תוכניות מיוחדות המספקות מענה לבעיית ביטוחי הבריאות הכוללים ההחרגות, כלומר ביטוחי חיים המיועדים לאנשים שהם בעלי גורמי סיכון שונים שלא מאפשרים להם למקסם את הרווח מפוליסות ביטוח חיים רגילות.

 

מבחינת שירות שוטף מציעה כלל ביטוח תמיכה טלפונית במוקד עם נציגי שירות, לצד אתר אינטרנט בו ניתן להיכנס לאזור אישי ולבצע פעולות שונות.

 


 

ביטוח החיים של הראל

הראל ביטוח

הראל היא חברת הביטוח הגדולה בישראל בתחום ביטוחי הבריאות. בתחום ביטוחי החיים והביטוחים הכלליים היא נמצאת במקום השני עם כמות המבוטחים הגבוהה ביותר מבין חברות הביטוח הפועלות בישראל – בסך הכל מבוטחים בהראל כ-3 מיליון ישראלים.

 

בתחום ביטוחי הבריאות מציעה הראל ביטוחי ריסק במסלולים שונים, ביטוח הכנסה למשפחה, ביטוח מגן למשפחה במקרי מוות וביטוחי חיים פנסיוניים לציבור העצמאיים ולעובדים שכירים.

 

מבחינת שירות שוטף, מציעה הראל מוקד פניות יעיל, אתר אינטרנט המאפשר חיבור אישי לנתוני הביטוח וקבלת מראה של המצב לפי הצורך, ביצוע עדכונים ושינויים ועוד.

 


 

ביטוח החיים של איילון חברה לביטוח

איילון ביטוח

חברת ביטוח איילון היא חלק מקבוצת איילון העוסקת בביטוח, במוצרי השקעה ושוק ההון ובתכניות חיסכון לפנסיה, לצד חברות בת העוסקות גם בנושאי השקעות ונדל"ן. חברת ביטוח איילון מציעה מגוון רחב של סוגי ביטוחים, בין היתר ביטוח חיים, "ריסק", ביטוחי בריאות, ביטוחי דירה ועוד.

 

בתחום ביטוחי החיים מציעה החברה את תוכנית דרור שמעניקה סכום חד פעמי למוטבים בעת מות המוטב. אותו ביטוח חיים יכול לשמש גם כפוליסה העונה לצרכי הביטוח הנדרשים בעת נטילת הלוואת משכנתא (ביטוח משכנתא).

 

בנוסף מציעה החברה את תוכנית "מטריה לכל מטרה" – ביטוח חיים שכולל גם כיסוי סיעודי או כיסוי במצב של אובדן כושר עבודה. התוכנית מיועדת לכסות במצבים שבהם המבוטח חולה במחלה קשה, הפך לסיעודי או סובל מאובדן כושר עבודה בגלל מצב בריאותי קשה.

 

לחברה מוקד שירות פעיל המציע מענה קולי באמצעות נציגי החברה, לצד אתר אינטרנט בו ניתן לקבל מידע אישי ומידע כללי על סוגי הביטוחים השונים.

 


 

ביטוח החיים של חברת מגדל

מגדל ביטוח

מגדל היא חברת הביטוח הותיקה בישראל, עם למעלה מ-2 מיליון לקוחות נכון לשנת 2015. החברה מספקת מגוון רחב של ביטוחי חיים, ביטוחים כלליים, ביטוחי בריאות, ביטוחי מנהלים ופנסיה ועוד.

 

בתחום של ביטוח חיים מציעה מגדל מספר ביטוחים רלוונטיים, ביניהם ביטוחי "ריסק", ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח הכנסה למשפחה, ביטוח פנסיה וביטוח בעת פטירה.

 

מערך השירות של החברה גדול ומציע מענה טלפוני של נציגי שירות, אתר עם אזור אישי לקבלת נתונים אישיים ולמעקב אחר הפוליסות ודיווח קבוע ברמה השנתית.

 


 

ביטוח החיים של חברת הפניקס

הפניקס

הפניקס היא אחת מחמש החברות הגדולות בישראל. החברה מציעה ביטוחי בריאות, ביטוח חיים, ביטוחי פנסיה, ביטוחי מנהלים ועוד. בין ביטוחי החיים שמציעה הפניקס תמצאו את ביטוח ריסק 1, שהוא ביטוח בסיסי במקרה מוות. ניתן לרכוש את הביטוח הזה כביטוח "ריסק" יסודי או כתוספת לכיסוי נוסף לצד ביטוחי חיים נוספים.

 

החברה מציעה ליווי טלפוני ותמיכה קבועה, אתר אינטרנט עם מידע רב ואזור אישי בו ניתן לעקוב אחר מסלולי הביטוח שלכם ותמיכה טכנית.

 


 

ביטוח החיים של מנורה מבטחים

מנורה מבטחים

חברת הביטוח מנורה מבטחים היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. החברה מציעה ביטוח חיים בקומבינציות שונות, לצד ביטוחים כלליים, ביטוח בריאות, ביטוחי מנהלים ועוד. החברה מציעה ביטוחי חיים עם כיסויי "ריסק", ביטוח למקרה מוות עם העברת סכום חד פעמי למוטבים עם מות המבוטח – וללא מרכיב חסכון, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח נכות וביטוח חסכון פנסיוני.

 

לחברה מערך שירות גדול ואלפי סוכנים הפועלים במסגרות שונות, לצד מערך שירות טלפוני ואתר אינטרנט בו ניתן לקבל דיווחי מצב אישיים לצד מידע על סוגי הביטוחים השונים.

 

אז איך משווים פוליסות ביטוח חיים ובוחרים בפוליסה המתאימה ביותר?

כל פוליסת ביטוח חיים מטרתה לספק כיסוי ביטוחי המתאים באופן אישי למאפייני המבוטח – גילוי ומצבו הבריאותי, גובה הביטוח שהוא מעוניים לרכוש, הסיכונים שאליהם הוא חשוף, ועוד. ההשוואה של פוליסות ביטוח בריאות נעשית באופן כללי בטרם קבלת הצעות מחיר על פי מצבכם האישי, ורק לאחר מילוי טפסי ההרשמה וקבלת הצעת מחיר סופית מטעם חברות הביטוח – תוכלו לדעת, מה יהיה גובה התשלום, מה יהיו ההחרגות, ומה יהיה הכיסוי הביטוחי שתוכלו לקבל בחברות הביטוח שבדקתם, במסגרת פוליסת ביטוח החיים שלכם.

 

לכן, חשוב לזכור שבעת השוואת מחירים כדאי לקבל הצעה על סמך תשאול רפואי ומסירת נתונים אישיים שיאפשרו לכם להגיע לפוליסה המדויקת ביותר.

 

כדי לקבל את המחיר המדויק ביותר ויותר מכך – את הכיסוי הטוב ביותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם, חשוב למסור מידע מדויק ככל האפשר על מצבכם ולבדוק את כל האותיות הקטנות.

 

לאחר קבלת ההצעה, מותר לכם בהחלט לחזור לחברת הביטוח ולהתמקח על גובה הפרמייה, בעיקר אחרי שהשוויתם מחירים ובדקתם מה מציעות לכם חברות שונות. חברות הביטוח מודעות לתחרות ויכולות להוריד את גובה הפרמייה ולהטיב בתנאים החודשיים.

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר עבור ביטוח חיים, ללא שום התחייבות

כבר 4,527 אנשים קיבלו הצעה לביטוח חיים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme