מתקני מים – המחירים יורדים, וזה הזמן להשתדרג

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

בשוק הישראלי חברות רבות וטובות לייצור ושיווק מתקני מים מסוננים, חלקן מציעות מכשירים ייחודיים, וחלקן מציעות מתקני מים במחירים אטרקטיביים ובעסקאות הכוללות התקנה ותחזוקה. מחירי מתקני המים בשנים האחרונות מגוונים מאוד, וניתן למצוא חבילות הכוללת יותר מרק רכישה של מתקן מים – בתשלום חודשי קבוע תוכלו לקבל בר מים חדש, התקנה ותחזוקה, אחריות להחלפת סננים בזמן, וגם החלפת נורת UV (המחסלת חיידרים ובקטריות במים).

 

מתקני המים הם מתקנים מפנקים – לא תצטרכו עוד למלא בקבוקי מים ולבזבז עליהם מקום יקר במקרר, או להמתין עד לרתיחת המים להכנת כוס קפה. מתקני מים במטבח מספקים בדרך כלל ברז מים קרים, ברז מים חמים המתאימים להכנת שתיים חמה, ובחלק מן המתקנים גם ברז מי סודה.

 

רוצה לקבל את ההצעה הטובה ביותר למתקן מים?

כבר 22,411 אנשים קיבלו הצעה למתקן מים

:חברה נוכחית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

אילו חברות מספקות מתקני מים בישראל?

בישראל חברות רבות המתמחות במכירה, התקנה, תחזוקה, החלפת סננים וטיפול במתקני מים, הנה הגדולות שבהם:

 

חברת מי עדן – מי עדן הינה יצרנית של מים מינרלים – מי מעיין נטולי חומרי חיטוי או תוספת של פלואור. כיום, מספקת חברת מי עדן בקבוקי מים מינרלים, מתקני מים מינרלים, ומתקני מים מסוננים. סדרת Eden Pure מציעה מגוון מתקני מים מסוננים, במסלולי רכישה מיידית או במסלולי תשלום חודשי ושירותי אחריות מלאה על תחזוקת המכשיר.

 

תמי 4 – חברת תמי 4 היתה הראשונה בארץ שסיפקה לבתים פרטיים מערכת סינון מים, באמצעות ברז טיהור מים אשר נרשם כפטנט של החברה בשנת 1987. כיום, מספקת חברת תמי 4 את ברז המסנן התת כיורי, כמו גם מסנני מים ומוצרים משלימים למערכת סינון המים הביתית או המשרדית.

 

מחירי מתקני המים של תמי 4: מתקן מסוג Primo נמכר בעלות של 2,268 ש"ח; מתקן תמי 4 Bubble נמכר בעלות של 3,024 ש"ח; ומתקן תמי 4 Family נמכר בעלות 1,944 ש"ח. ניתן להזמין מתקן מים במסלול "הכל כלול" הכולל שירותי תחזוקה והחלפת סננים ונורת UV, בעלות שונה לכל מוצר, בסדר גודל של 110 ש"ח לחודש.

 

צלול – צלול היא חברה המשווקת מתקני מים וברי מים מסוגים שונים, ומספקת שירותי התקנה, תחזוקה, והחלפת סננים. אתר האינטרנט של צלול הוא חנות מקוונת, בה תוכלו לרכוש מתקני מים במחירים ובמאפיינים שונים, גם בתשלום חד פעמי וגם במסלולי "הכל כלול". בחנות של צלול תמצאו מתקני מים במחירים החל מ – 599 ש"ח לרכישה, והחל מ – 69 ש"ח לחודש במסלולי הכל כלול.

 

נביעות – נביעות היא חברה לייצור ושיווק של מים מינרלים. מוצרי החברה: בקבוקי מים מינרליים ומתקני מי מינרלים העושים שימוש בכדי מים שמסופקים באופן רציף מטעם החברה, ומתקני מים מסוננים. נביעות משווקת את סדרת מתקני המים המסוננים Novia, במסלול "הכל כלול" ובמחיר התחלתי של 69 ש"ח לחודש.

 

אלקטרה בר – אלקטרה בר היא חברה מבית אלקטרה מוצרי צריכה, המתמחה בפתרונות סינון והשבחת מי שתייה, למגזר הפרטי והעסקי. באלקטרה בר תמצאו מכשיר מים חדשני אחד, שהוא בעל יתרונות רבים, ביניהם: מערכת סינון מתקדמת לסינון איכותי במיוחד של מי השתייה, מערכת חסכונית בחשמל לתחזוקה זולה, מבנה נוח לשטיפה ותחזוקה, מערכת UV הפועלת לקטילת חיידקים ומיקרואורגניזמים במי השתייה, מנגנון בטיחות כפול נגד כוויות, ומגוון נרחב של צבעים לבחירה.

 

גם כאן, תוכלו לבחור בין רכישת המכשיר עם או ללא התקנה, לבין מסלול "הכל כלול" של שלוש שנים, הכולל אחריות ל 36 חודשים על המכשיר, שירותי טכנאי ללא עלות נוספת, תחזוקת המכשיר למשך כל תקופת המסלול, כולל החלפת סננים ונורת UV.

 

נועם 1 – מתקן מים המספק פתרון הלכתי לשומרי שבת – נועם 1 הינו בר מים הרשום כפטנט, ומותאם באופן ייחודי לשוק שומרי המסורת והמהדרין בשבת. מתקן המים פועל בטכנולוגיה אשר קיבלה הכשר כשרות מטעם הבד"ץ, והוא מאפשר שימוש במים חמים וקרים ללא צורך בטבילת כלים.

 

למה חשוב שיהיה לכם מתקן מים – ואילו מתקני מים מומלצים?

מהי איכות המים שאתם שותים? איכות מי הברז בישראל משתנה משמעותית מאזור לאזור ולעיתים אף מבית לבית, בשל איכות הצנרת המובילה את המים אל הבית, מקורות המים המקומיים ותקנות עירוניות לטיפול במי השתייה. אבל 70% מבתי האב בישראל מצביעים ברגליים – הם אינם שותים מי ברז, אלא רק מים מסוננים או מים מינרליים. מבדיקות תקופתיות מאזורים שונים בישראל שנערכו על ידי מעבדות שונות, נמצא כי מי הברז בישראל עשויים להכיל מתכות כבדות, ניטראטים (המשבשים את אספקת החמצן לרקמות, בעיקר אצל ילדים ותינוקות), שאריות של חומרי הדברה שחלחלו לאדמה, ולעיתים אף חיידקים וזיהומים שונים, הנגרמים בחלקם כתוצאה מתחזוקה לא מספקת של צנרת המים בפריסה מקומית או ארצית. עוד נמצאה עכירות במים החורגת מן התקן, שהסיבות לה עשויות להיות רבות – החל מלכלוך בצנרת, וכלה בריבוי כלור במים או מריבוי של חיידקים.

 

חלק ניכר ממיליוני המשתמשים במתקני מים בישראל מעיד כי הסיבה לעבור לשתות מים ממתקנים ביתיים למים מסוננים אינה רק בריאותית – ישראלים רבים מעידים כי טעמם של מי הברז בישראל פחות מעודד אותם לשתות, ביחס לטעמם של מים ממקורות אחרים.

 

מי שמעדיף לשתות מים מסוננים – מוצא בדרך כלל כי מתקני מים מספקים פתרון מושלם לאספקת מים העונה על כל הדרישות. לפניכם – סקירת שוק מתקני המים בישראל, וגם טיפים לבחירת מתקן המים המתאים לכם

 

איך בוחרים מתקן מים אופטימאלי?

מעבר ליתרון באיכות המים ובטעמם, ישנם יתרונות נוספים להחזקת מתקן מים בבית או בעסק. למשל: אין צורך בהרתחת מים או בהחזקת בקבוקי מים במקרר – ניתן למזוג כוס מים מרעננים, צוננים בקיץ או להכין בחורף כוס תה מבלי להמתין לרתיחת המים. המתקנים מגיעים בשפע של צורות, גדלים, ואפילו צבעים, ויתאימו לכל מטבח ולכל מקום אחסון. חלק מהמתקנים מאפשרים הרתחה מלאה של המים (חשוב במיוחד לתינוקות) וחלק מאפשרים חימום המים לטמפרטורה המאפשרת הכנת שתייה חמה – אבל לא סטריליזציה של המים.

 

בחלק ממתקני המים תמצאו גם אפשרות לברז סודה – נהדר עבור מי שאוהב סודה או להכנה של משקאות גזוז כיפיים בעזרת כל רכז מיץ.

 

על מנת ליהנות ממים מסוננים, נקיים ואיכותיים, במקרה של מתקן מים מסוננים חשוב להחליף סנני מים אחת לחצי שנה. ניתן לבצע את ההחלפה לבד או להזמין טכנאי מנוסה להחלפת הסננים. במקרה של ברז סודה – יש צורך להחליף בלון גז מדי פעם (תלוי בתכיפות השימוש).

 

רוצה לקבל את ההצעה הטובה ביותר למתקן מים?

כבר 22,411 אנשים קיבלו הצעה למתקן מים

:חברה נוכחית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme