בנק הפועלים – פרופיל בנק הפועלים, מוצריו, שרותיו והעמלות שלו

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בנק הפועלים
שתף:

בנק הפועלים הוא הבנק המסחרי הגדול ביותר בישראל, עם שווי שוק של מעל 27 מיליארדי שקלים (נכון לסוף שנת 2015) ורווח של מעל שלושה מיליארד שקלים בשנת 2016. כיום, גרעין השליטה של בנק הפועלים הוא בבעלות קבוצת אריסון – דנקנר, הבנק מעסיק מעל 13,000 עובדים בארץ ובעולם, ודורג על-ידי מגזין פורבס כחברה במקום ה – 822 ברשימת החברות הגדולות בעולם. הכל על פעילות בנק הפועלים, שירותיו, העמלות שלו, ועוד – לפניכם

 

בנק הפועלים – אז והיום

בנק הפועלים הוקם בשנת 1921 כבנק מסחרי על ידי הוועד הציוני וההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל. סניף הבנק הראשון מוקם ברחוב מונטיפיורי, בתל אביב שאז היתה לא יותר מאשר מושבה קטנה. בשנת 1968 מונה מר יעקוב לוינסון ליושב-ראש הבנק ותחת ניהולו עבר הבנק תהליך מואץ של פיתוח והפך הבנק הגדול במדינה. בשנת 1971 פתח בנק הפועלים סניפים בלונדון ובציריך, שוויץ, ובשנת 1974 פתח בנק הפועלים סניף בעיר ניו יורק. בנק קונטיננטל שהוקם בשנים אלה בישראל, הוקם כשותפות עסקית בין בנק הפועלים ובנק האיגודים המקצועיים בגרמניה.

 

בשנת 1983 הולאם בנק הפועלים בעקבות משבר מניות הבנקים, ובנק הפועלים היה בבעלות המדינה עד לשנת 1997. בשנת 1997 נמכר גרעין השליטה בבנק לקבוצת אריסון – דנקנר, אז בוצעו תהליכי ייעול (כמו למשל פיטורי כמעט 10% מן העובדים בבנק הפועלים). בשנת 2007 איבד לראשונה בנק הפועלים את המקום הראשון לבנק לאומי, אשר הגיע ב – 7 לנובמבר אותה שנה לשווי שוק של 26.2 מיליוני שקלים – ועקף את בנק הפועלים. באוגוסט 2011 זכה בנק הפועלים שוב במקום הראשון בישראל, ומאז שומר על מקומו כבנק בעל שווי השוק הגבוה ביותר בישראל.

 

בנק הפועלים וחברות בנות

חברות בת של בנק הפועלים בארץ ובחו"ל:

PAM – Poalim Asset Management להשקעות בינ"ל

בנק הפועלים שווייץ LTd

בנק הפועלים לוקסמבורג ס.א

בנק הפועלים קיימן LTd

בנק פוזיטיף

פועלים שרותי נאמנות בע"מ

פועלים שוקי הון בנק להשקעות בע"מ

פועלים סהר בע"מ

פעילים – חברה לניהול תיקי השקעות

 

ערוצי השירות של בנק הפועלים

בנק הפועלים מספק שירות במספר ערוצים ללקוחותיו. הבנק מציע שירותי בנקאות מקומיים בכ – 240 סניפים הפזורים ברחבי הערים והיישובים בישראל, ובנוסף – שירותי בנקאות בערוצים מקוונים, באמצעות אתר אינטרנט מתקדם כמו גם אפליקציית סמארטפונים המאפשרת קבלת מידע וביצוע פעולות בזמן אמת; שירות "פועלים בטלפון" המספק שירותי בנקאות מיידיים מהשעה –  8:00 ועד 19:00 בערב; ואפליקציית פועלים HD המאפשרת לא רק לשמור על ניהול מעודכן בכל עת של חשבון העובר ושב שלכם – אלא גם לנהל את חשבון המסחר בשוק ההון, היישר מהסמארטפון או מהטאבלט. עוד, ניתן לקבל שירות של בנקאי באמצעות התכתבות בדואר אלקטרוני ("פועלים במייל") או שירות ממוכן בחדרי "פועלים תמיד" – חדרים קטנים הפתוחים 24/7, ובהם מכשירים לשירות עצמי המאפשרים הפקדת המחאות (צ'קים) או מזומן, תיבות שירות, מסכי בורסה לעדכונים חיים בנוגע למניות, שירותי משיכת מזומנים עם כרטיס או ללא כרטיס, בנקט למשיכת כספים במטבע חוץ לבחירתכם, עדכן, ועוד.

 

סוגי חשבונות, הטבות ושירותים ללקוחות שונים בבנק הפועלים

בנק הפועלים מציע סל של שירותים המאפשרים ניהול כספים חכם המותאם למאפייני הלקוח ולתקופת החיים בה הוא נמצא. הנה לפניכם, כמה מן השירותים וההטבות הייחודיים המוצעים ללקוחות על ידי הבנק

 

חשבון Young של בנק הפועלים

כיום, ניתן לפתוח חשבון בנק עבור לקוחות החל מגיל 16 – או 15 בהינתן אישור מעסיק – או 14 באישור ההורים. חשבון Young של בנק הפועלים מציע ניהול עו"ש עם פטור מתשלום עמלות על ביצוע פעולות בערוץ ישיר או באמצעות פקיד; כרטיס "דיירקט צעיר" באמצעותו ניתן למשוך כסף ממכונות הבנק-קט או לשלם באשראי על רכישות, פנקסי צ'קים (החל מגיל 16), ועוד. בנוסף, אפליקציית הבנק מאפשרת ניהול קל ונוח, מכל מקום, של חשבון הבנק, כולל העברת כספים וקבלת מידע.

 

בנק הפועלים לחיילים

גם לחיילים מציע בנק הפועלים תנאים ייחודיים בניהול העו"ש, ביניהם כרטיס אפטרכארד ייחודי לחיילים המקנה הטבות, מבצעים והנחות על מוצרים רלוונטיים, אפליקציה המאפשרת קבלת מידע על חשבון העו"ש שלך גם כשאתה רחוק מהבית, ועלויות מופחתות בניהול החשבון

 

מועדון הסטודנטים של בנק הפועלים

בנק הפועלים מציע מסגרת פעילות פיננסית ייחודית לסטודנטים, מתוך ההבנה שמדובר בתקופה בעלת אורך מוגדר מראש, שבמהלכה יכולתו של הסטודנט להרוויח ולהסתדר כלכלית נמוכה. לכן, מועדון הסטודנטים של בנק הפועלים מציע יתרונות בסביבת ניהול הכספים שמתאימים בדיוק לתקופת חיים זו, ביניהם:

  • פטור מעמלות בחשבון העו"ש לפעולות בסיסיות
  • פריסה של תשלום שכר הלימוד – ללא הצמדות או ריבית
  • הלוואות לתשלום שכר הלימוד בריביות מופחתות
  • מסגרת אשראי בריבית מועדפת
  • כרטיס אשראי לסטודנטים ללא עלויות
  • הנחות והטבות בעיסקאות מט"ח או ניירות ערך

 

חבילת הטבות לאקדמאים

בנק לאומי מציע מועדון אקדמאים ייחודי עבור אלה שסיימו את לימודיהם באוניברסיטה או במכללה. ללקוחות אלה מתאפשרת פתיחת חשבון עובר ושב (עו"ש) בעלות 6.5 ש"ח בלבד לחודש, עם פטור מלא מעמלות פעולה בערוץ ישיר ומעמלות פקיד. עוד, מציע בנק הפועלים סביבה מקוונת חכמה המאפשרת ניהול תקציב חכם, והלוואות בתנאים אטרקטיביים במיוחד, למקרה שמייד לאחר הלימודים מתוכנן לכם טיול לחו"ל, אירוע גדול, רכישת רכב, וכדומה.

 

חבילת הטבות למתחתנים

בנק הפועלים מציע שירות ייחודי המגיע עם חבילה של הטבות עבור מתחתנים או זוגות המאחדים את חשבונותיהם. בחבילה: גם ייעוץ בנקאי והפקדת מזומן ללא עלות, גם תכניות חיסכון בתעריפים אטרקטיביים במיוחד עבור אלה שמתחילים זה עתה את חייהם המשותפים ביחד, וגם הצעה בעלויות נמוכות לפתיחת תיק משכנתא – למזדרזים להחליט.

 

שירותי בנקאות וייעוץ פנסיוני ללקוחות וותיקים חדשים

בנק הפועלים מציע תהליך של ייעוץ פנסיוני ללקוחות לקראת פרישה או ללקוחות בגימלאות, כולל מועדון הצרכנים "פועלים גולד" המציע הנחות, הטבות, ומחירים מיוחדים ללקוחות. בנק הפועלים מציע גם תכנית חיסכון ייחודית עם הכנסה שוטפת המאפשרת קבלת קצבה חודשית קבועה בהפקדת סכום ראשוני של החל מ – 50,000 ש"ח.

 

שירותי בנקאות פרטית

בנק הפועלים מציע ללקוחות בעלי שכר של 12,000 ש"ח ומעלה ליחיד או 17,000 ש"ח ומעלה לזוג, ויתרה כספית של 100,00 ש"ח או יותר – או לבעלי יתרה של 220,000 ש"ח, גם ללא הכנסה חודשית קבועה – שירותי ייעוץ אישי. לקוחות אלה יוכלו לפנות לבנקאי אישי קבוע, אשר יכיר את הנתונים שלהם ויידע לייעץ להם בניהול נכסיהם. לקוחות אלה יכולים לבקש גם ייעוץ השקעות.

 

משכן – בנק פועלים למשכנתאות

בנק הפועלים מפעיל את בנק פועלים למשכנתאות, המציע הלוואות משכנתא לרכישת דיור בתנאים אטרקטיביים. 89 סניפים של בנק הפועלים מציעים גם שירותים של יועצי משכנתאות, שיסייעו לתכנן, להגיש, ולקבל הלוואת משכנתא שתאפשר רכישת נכס. בנק משכן – בנק פועלים למשכנתאות, הוא מהבנקים הגדולים והוותיקים בארץ לנטילת הלוואות, והוא מציע שירותי ייעוץ משכנתאות ונטילת הלוואות במסלולים שונים, בתמהיל הלוואה שונה ובריביות משתנות על פי גובה ההלוואה, אחוז הנכס הממומן, ויכולות ההחזר של הלווים.

 

הלוואות מבית בנק הפועלים

בנק הפועלים מספק מספר ערוצים לקבלת הלוואות, מהם כאלה המאפשרים תהליך ממוחשב, מהיר ונוח לקבלת הלוואה באישור מהיר, גם בסכומים של עשרות אלפי שקלים. הבנק מציע הלוואות שקליות, הלוואות במטבע חוץ, הלוואות מיוחדות לעוסקים זעירים או לעצמאים, ועוד. הנה כמה מן ההצעות של בנק הפועלים לקבלת הלוואות:

 

שירות "אשראי ברגע" – מאפשר נטילת הלוואה מיידית לכל מטרה בהליך קל ומהיר עבור לקוחות הבנק. ההלוואה מתאפשרת בסכומים משתנים של עד עשרות אלפי שקלים, בריביות משתנות שכיום נעות בין 1.2% ל – 10.8%, ללא ערבים או בטחונות נדרשים. את ההחזרים, ניתן לחלק לעד 84 תשלומים, ואפילו ניתן לקבל תקופת "גרייס" – עד שלושה חודשי המתנה עם התשלום הראשון להחזר ההלוואה.

 

הלוואת "פועלים באשראי סולארי" להקמת מערכת סולארית ביתית להפקת אנרגיה מן השמש הלוואה של עד 110,000 ש"ח, הניתנת לטובת הקמת מערכת סולארית כאמור, ללקוחות כל הבנקים ובתעריפי ריבית נמוכים.

 

הלוואה ייחודית למימון רכישת רכב – בנק הפועלים מציע אפיקי מימון המאפשרים רכישת רכב חדש, בתנאים מצוינים ובפריסת תשלומים נוחה. הבנק מציע תנאי מימון שונים עבור רכבים שונים – חשוב להתקשר אל מוקד האשראי לרכב של בנק הפועלים על מנת לקבל מידע שיתאים לסוג הרכב שאתם מעוניינים לרכוש.

 

הפקדת כספים בפיקדונות מבית בנק הפועלים

פק"מ, או פיקדון קצר מועד, הינו אפיק חיסכון המאפשר נזילות גבוהה של הכספים הנחסכים, ביחד עם אפיקי חיסכון בתנאים שונים ולטווחי זמן שונים. בדרך כלל, הריביות בפיקדונות הם לא גבוהים, בעיקר בתכניות ההפקדה לזמנים קצרים (כמו למשל, פיקדון יומי המחדש את ההפקדה לתכנית בכל יום ומאפשר נזילות כספי הפיקדון באופן רצוף; או פיקדון שבועי שניתן לשחרר אחת לשבוע, וכדומה). בנק הפועלים מציע מספר ערוצי הפקדה לפיקדונות שקליים, בתקופות חיסכון משתנות של יום אחד, שבעה ימים, חודשיים, עד 90 ימים, עד 730 ימים, ועוד. את ההפקדה לפיקדון ניתן לבצע בסניף, מהאתר או באפליקציה, בתהליך קל, מהיר, ופשוט.

 

תכניות החיסכון של בנק הפועלים

תכניות חיסכון הן תכניות המאפשרות סגירה של סכום כסף התחלתי בתכנית המאפשרת גריפת רווחים לפי הצמדה לעוגן כלשהוא, כמו מדד המחירים לצרכן או ריבית הפריים, ובעל ריבית שנתית קבועה. בנק הפועלים מציע מגוון נרחב של תכניות חיסכון לתקופות שונות של בין 12 חודשים ל – 180 חודשים, בריביות קבועות בגבהים שונים.

 

ניתן למצוא גם תכניות חיסכון מורכבות יותר, כמו תכניות חיסכון עולמיות, תכניות חיסכון משולבות ומוצרי חיסכון בהוראת קבע חודשית.

 

חיסכון לכל ילד

תכנית חיסכון לכל ילד הינה תכנית בה הביטוח הלאומי מפקיד בכל חודש 50 ש"ח עבור כל ילד בן פחות מ – 18 שנים בישראל, כאשר הוריו הם הבוחרים באיזה מסלול ייחסכו הכספים שלו – ובנוסף, יכולים ההורים להכפיל את כספי החיסכון החודשיים מ 50 ש"ח ל – 100 ש"ח לכל ילד. בנק הפועלים מציע אפיק חיסכון סולידי ובטוח שמתאים לתכנית חיסכון לכל ילד ובו ריבית מובטחת וקבועה לאורך כל תקופת החיסכון (ללא תלות בשוק ההון או במרכיבי חיסכון ספקולטיביים), בשישה מסלולים שונים בריבית קבועה או משתנה.

 

דן חסכן – תכנית החיסכון המיתולוגית לילדים מבית בנק הפועלים

כל מי שהיה ילד בשנות השמונים, זוכר את אותה קופת החיסכון עם הגמד עליה, ו/או את הפרסומות בטלוויזיה בהן ניראה גמד נחמד המדבר על חשיבות החיסכון כבר מגיל צעיר. תכנית החיסכון המיתולוגית "דן חסכן", אשר החלה פעילותה בשנות החמישים המאוחרות ועשתה חיל גם בתחום חסכונות לילדים אבל גם בתחום החינוך הפיננסי לחיסכון כבר מילדות, מציעה כיום מסלולי חיסכון שונים, ללא מטרה או עם מטרה (ללימודים, לדירה, וכדומה). מסלולי החיסכון של דן חסכן בנויים במיוחד לילדים, עם תכנים חינוכיים בנושא התנהלות פיננסית מושכלת המותאמים לקטינים, עם אפשרות להפקיד מטבעות ושטרות ישירות לתכנית החיסכון, ועם אתר מלא במשחקי חיסכון והתנהלות פיננסית לטובת הקטנטנים שלנו, שעוד יגדלו וינהלו את הונם…

 

כרטיסי האשראי של בנק הפועלים

בנק הפועלים מציע משפחה של כרטיסי אשראי לשימוש מקומי, כמו גם כרטיסי אשראי בין לאומיים. כרטיסי האשראי המקומיים המוצעים על ידי בנק הפועלים הם כרטיסי אשראי מבית ישראכרט – ישראכרט מקומי, ישראכרט צעיר, אפטרכארד עבור חשבונות חיילים, קמפוסכארד עבור חשבונות סטודנטים, ואמריקן אקספרס מקומי. בתחום כרטיסי האשראי הבין לאומיים, בנק הפועלים מציע שישה כרטיסים שונים מבית ישראכרט (מסטרקארד, גולד מאסטרקארד, מאסטרקארד פלטינום, ויזה, ויזה זהב, וקמפוסקארד) ושישה כרטיסים שונים מבית אמריקן אקספרס (אמריקן אקספרס פלטינה, אמריקן אקספרס גולד, אמריקן אקספרס Business, אמריקן אקספרס Classic, אמריקן אקספרס Blue, ו – FlyCard בשיתוף עם חברת אל-על).

 

פועלים UP – ארגז כלים להתנהלות פיננסית מושכלת

פועלים UP הינה סביבת ניהול עבור כל חשבון בבנק הפועלים, המאפשרת ניהול חכם של הכספים בקליק. בין השירותים הניתנים במסגרת פועלים UP:

  • שירות UP אקטיבי – שירות המאפשר ללקוח לבצע פעולות בחשבון ואף מציע באופן אקטיבי פעולות מותאמות לפרופיל הלקוח לביצוע מהיר
  • UP Card – כרטיס חיוב (Debit) בין לאומי נטען ללא שם בעל החשבון (כך שניתן להעביר אותו על היתרה הצבורה בו לשימוש אחרים, כמו למשל הילדים), המאפשר "פריקה" של הכרטיס בכל זמן ומכל מקום. הכרטיס מקנה שליטה בהוצאות ללא צורך לשאת כסף מזומן
  • UP חכם – שירות המאפשר לרכז חיובים קבועים בחשבון לתאריך קבוע בחודש. מדובר במסגרת אשראי שאינה קשורה לשאר מסגרות חשבון העו"ש, ומאפשרת הורדה של כל חיוב, כולל משיכת כספים, פירעון המחאות, תשלומים וכדומה – בתאריך אחד קבוע בכל חודש, לבחירתכם מתוך ארבעה תאריכים אפשריים
  • UP on Time – שירות קבלת התראות בהודעת סמס כאשר תנועה מעניינת מתרחשת בחשבון (פנקס הצ'קים שלכם מוכן, המשכורת נכנסה, וכדומה), או התראה בסמס בנוגע למצב המניות בתיק ההשקעות שלכם, ועוד
  • UP ניהול תקציב – כלי המאפשר קבלת כל המידע והנתונים אודות חשבון העו"ש שלכם, בצורה ויזואלית וברורה, ניתוח ההוצאות שהיו לכם החודש והשוואת הוצאות אלה להוצאות בעלי חשבון אחרים, וגם – שירות של קביעת יעדים ומעקב אחר הצלחתכם בהשגת יעדים אלה

 

אפליקציית BIT של בנק הפועלים – ארנק דיגיטלי המאפשר העברת כספים בין משתמשים

לאחרונה השיק בנק הפועלים שירות חדש באמצעות אפליקציה מקוונת, המאפשרת העברת כספים באופן בטוח, ללא עלות, בין שניים – גם אם הם לא לקוחות של בנק הפועלים ואף אם אין ברשותם כרטיס אשראי מסוג זה או אחר. תפעול האפליקציה מהיר ופשוט – בוחרים למי להעביר את הכספים (מתוך רשימת אנשי הקשר), מקלידים את הסכום המבוקש לביצוע ההעברה, והכסף עובר מייד לחשבונו. השירות זמין לכל אדם שהוא בעל כרטיס אשראי או כרטיס חיוב (כרטיס דביט) – כרגע למעט כרטיס האשראי דיינרס. השירות, כאמור, ללא עלות.

 

פועלים Cash Back

שירות ה – Cash Back של בנק הפועלים הוא שירות המאפשר רווח הן לבעלי עסקים קטנים והן ללקוחות הבנק. בשירות Cash Back  מתאפשר לבעלי עסקים להציע הנחה אוטומטית לבעלי כרטיסי אשראי של הבנק, בגובה שנקבע מראש. בתמורה, בעלי העסקים זוכים לפרסום נרחב של השירותים והמוצרים המוצעים בהנחה ללקוחות בנק הפועלים בין לקוחות הבנק בפלטפורמות שונות. המשמעות היא ברורה – אלפי בעלי עסקים אשר גובים בעשרות אחוזים פחות עבור אותם שירותים, כאשר הם ניתנים ללקוחות בנק הפועלים.

 

ניהול חשבון עו"ש בבנק הפועלים – מסלולים ותעריפים

בניהול חשבון עו"ש בבנק הפועלים, קיימות שתי שיטות לחישוב עלות הניהול של החשבון: האחת היא בתשלום עבור כל פעולה, לפי מספר הפעולות מסוגים שונים שבוצעו בכל חודש. בשיטת חישוב זו, בנק הפועלים גובה כיום 1.35 ש"ח על פעולות בערוץ ישיר, ו – 6.50 ש"ח על פעולות בעזרת בנקאי.

 

השיטה השנייה לחישוב עלות הניהול ל חשבון העו"ש בבנק הפועלים, היא תשלום על פי מסלולים. בנק הפועלים מציע מגוון נרחב של מסלולים המאפשרים קבלת חלק מן השירותים ללא עלות נוספת, כחלק משירותי המסלול. למשל:

  • מסלול "פועלים בסיסי" מציע עד עשר פעולות בערוצים ישירים ופעולה אחת לכל היותר עם בנקאי, בעלות חודשית קבועה של 10 ש"ח
  • מסלול "פועלים מורחב" מציע עד 50 פעולות בערוצים הישירים ועד 10 פעולות עם בנקאי, בעלות חודשית כוללת של 22 ש"ח
  • מסלול פועלים UP אקטיבי, מציע עד 50 פעולות בערוצים הישירים, עד 10 פעולות עם בנקאי, ושירותי UP on Time ושירותי UP אקטיבי למשתמש אחד בחשבון – בעלות חודשית של 32 ש"ח

 

באתר האינטרנט של בנק הפועלים, מפורסם תעריפון מלא ובו פירוט מדוקדק של כל העמלות, העלויות וגם ההטבות, בפתיחת חשבון עו"ש, בניהול תיק השקעות, מוצרי חיסכון שונים והלוואות, עבור לקוחות בנק הפועלים.

 

בנק הפועלים ושוק ההון

אתר האינטרנט "פועלים באינטרנט" של בנק הפועלים מאפשר ניהול תיק השקעות חכם. פלטפורמת הניהול עבור ההשקעות מציעה מידע פיננסי מקיף ונרחב אודות מניות הנסחרות בבורסה של תל-אביב, ניירות ערך, תעודות סל וקרנות נאמנות; מסחר מקוון במוצרי השקעה אלה; תצוגת גרפים נוחה לקריאה ולהסקת מסקנות אודות מוצרי השקעה רבים ושונים; והטבות כספיות בביצוע פעולות דרך מערכת "פועלים באינטרנט". תגלו מערכת נוחה, אמינה, פשוטה, ידידותית ורבת ערך, לניהול תיק ההשקעות שלכם. ואם עדיין אין לכם ניסיון בניהול תיק השקעות "אמיתי" – מערכת "פועלים באינטרנט" מאפשרת גם לנהל תיק השקעות וירטואלי, כדי לצבור את אותו ניסיון יקר מפז!

 

"פועלים באינטרנט" מאפשר מסחר בניירות ערך ישראליים וזרים, מסחר באופציות מעו"ף בפוזיציית PUT או CALL, מסחר באופציות בבורסות של ארצות הברית, ועוד. סביבת ההשקעה שמה דגש על היבטי המיסוי, עם העברת מידע ברור וסימולציות מס בניירות ערך – על מנת שתוכלו לסחור ולנהל את תיק ההשקעות שלכם, בלי הפתעות.

 

מטבע חוץ בבנק הפועלים

יש הרבה סיבות לנהל חשבונות מט"ח או להידרש לשירותי הפקדה, משיכה או המרה של מט"ח בנקודות שונות בארץ. בנק הפועלים מאפשר הזמנה של מט"ח בטרמינל של שדה התעופה בן גוריון, פתיחה של חשבון מט"ח בחו"ל (בסניפי בנק הפועלים הממוקמים באירופה ובאמריקה ומספקים שירותים פיננסיים ועסקיים רבים מזה שנים ארוכות). ניהול חשבון מט"ח בבנק הפועלים בסניף הממוקם בחו"ל מאפשר קבלת המידע אודות חשבון המט"ח בעברית, בקלות, ובעזרת הבנקאי המקומי והמוכר כאן בארץ.

 

חיסכון פנסיוני, קרנות השתלמות וקופות גמל בבנק הפועלים

בנק הפועלים מציע שירותי ייעוץ פנסיוני, תנאים אטרקטיביים לבני 55 ומעלה, וביחד עם זאת – חיסכון באפיקים לטווח ארוך כמו קרנות השתלמות או קופות גמל, עם או ללא תהליך של ייעוץ פנסיוני שיסייע לכל חוסך לזהות את אפיק החיסכון המתאים לו. גם ביטוח מנהלים לשכירים ולעצמאיים ניתן למצוא בבנק הפועלים. עיצוב תכנית החיסכון לעת הפרישה הינו תהליך חשוב הדורש הרבה ידע, סבלנות, ויכולת להשוות אפשרויות מטעם החוסך – צוות היועצים המקצועי בבנק הפועלים מטרתו להבין ביחד איתכם את האתגרים והמטרות שבתכניות החיסכון הפנסיוני שלכם ולהתאים את אפיקי החיסכון שלכם לצרכים וליכולות שלכם. אם אתם לא מנהלים את כספי הפרישה שלכם באופן מיודע, ולא ביררתם מה גובה הקצבה הצפויה לעמוד לשירותכם מהחיסכון הפנסיוני הקיים שלכם לאחר שתפרשו לגמלאות – זה אולי הזמן לקבוע פגישה מקצועית עם היועצים מבית בנק לאומי, ולתכנן חסכון יעיל בתנאים אטרקטיביים שיאפשר לכם ליהנות משנות הגיל השלישי.

 

פועלים Business – הטבות גדולות לעסקים קטנים

דו"ח ה – OECD מחודש דצמבר של שנת 2016 קובע כי מעל 99% מהעסקים בישראל הם עסקים קטנים ובינוניים, והם אחראיים לתעסוקה של מעל 68% מכלל המועסקים במשק המקומי. עם זאת, עסקים קטנים נאלצים להתמודד לא פעם עם קשיים בתזרים המזומנים, התמודדות עם לקוחות שמשלמים בשיטה הלא ראויה של שוטף +, וכדומה. בדיוק לשם כך, מציע מועדון פועלים Business של בנק הפועלים ניהול חשבון עו"ש מלא ביתרונות. הנה כמה מהם:

  • ניהול חשבון בתנאים מוטבים לבעלי עסקים – הטבות והנחות בעמלות על מגוון פעולות כמו העברת משכורות, ביצוע העברות תשלומים וכספים בין חשבונות החברה, ייבוא, העברת מט"ח, קנייה ומכירה של ניירות ערך, ועוד
  • ליווי פיננסי – צוות מקצועי, סדנאות והשתלמויות ללא עלות או בעלות נמוכה, מוצעים לבעלי חשבון עסקי בבנק הפועלים, לטובת הגברת הידע והגדלת היכולת לנהל עסקים מצליחים
  • כלים ושירותים ייחודיים המוצעים על ידי הבנק על מנת לאפשר לבעלי עסקים ניהול קל, מהיר, פשוט ונוח יותר. בין הכלים המוצעים לבעלי עסקים – פירוט מלא של צ'קים שהופקדו טרם תאריך הפירעון שלהם וממתינים לפירעונם; תצוגת חשבונות מתקדמת ומרובת אפשרויות המספקת פלטפורמה לקבלה מהירה של נתונים ולביצוע פעולות בקליק
  • שירות on Time לבעלי עסקים – שירות המאפשר לשלוט בצורה טובה ובזמן אמת על שינויים המתרחשים בחשבון הבנק העסקי
  • הטבות והנחות רבות שיאפשרו ניהול חכם (וזול) יותר של העסק, כמו למשל: הנחות בתשלום על לימודים, מימון ופריסה נוחה לתשלומים ברכישת רכב, הטבות בתחום פרסום העסק ושיווקו, ועוד רבים
  • הלוואות בתנאים אטרקטיביים ושירות "אשראי ברגע" המאפשר הגדלת תזרים המזומנים באמצעות הלוואה שניתנת בתנאים אופטימאליים ועם אפשרות לתקופת גרייס – כלומר, לדחייה של תחילת ההחזרים בגין ההלוואה.

 

על בנק הפועלים ואחריות חברתית

בנק הפועלים ידוע כאחד הבנקים הפעילים ביותר בישראל מבחינת אחריות סביבתית ואקולוגית, העצמת הקהילה ומעורבות בה. בין שאר המיזמים שנתמכים על ידי בנק הפועלים, ראינו תערוכת ענק ישראלית בחסות בנק הפועלים בשנת 2017, יריד מתנות שנקרא "בית פתוח לעמותות", ופרוייקטים התנדבותיים רבים נוספים. במהלך השנים 2009-2013, תרם בנק הפועלים מעל 50% מסך הכספים שנתרמו על ידי הבנקים לטובת הקהילה. בנק הפועלים פועל למען הקהילה בדרכים נוספות – כמו בדאגה לרווחת העובדים בבנק, בהתוויית מדיניות סביבתית אקולוגית ברת קיימא, וכמו מאגרי מידע עצומים שנועדו לסיוע בתהליכי חינוך פיננסי – לקטנים ולגדולים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme