בנק הפועלים מציג: אפליקציה לניהול כלכלי יעיל של עסקים קטנים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בנק הפועלים מציג אפליקציה לניהול העסק
שתף:

80% מהעסקים הקטנים והבינוניים בניהול אישי בישראל מדווחים על קשיים תזרימיים ועל אתגרים בניהול הכלכלי של העסק. זאת, בשל מידע שאינו נגיש ומורכבות בהערכת ההכנסות וההוצאות, במיוחד כשחלק מההכנסות לא מתקבלות בשוטף. הקושי בניהול כלכלי של תזרים המזומנים העסקי הוא מתבקש, כאשר מי שפותח עסק יש לו בוודאי איכויות עסקיות, יצרניות או שירותיות ייחודיות – אבל במרבית המקרים אן לו את ההשכלה הפיננסית הנדרשת לניהול יעיל – שלא לומר רווחי – של העסק. עסקים קטנים, שמרביתם בקטגוריית פחות מחמישה מועסקים, מסתפקים בדרך כלל בשירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ, ומתקשים בניהול ההוצאות אל מול הכנסות העסק. בנק הפועלים "הרים את הכפפה" והשיק אפליקציה המתעדכנת באופן תדיר, שמטרתה לספק מידע וכלים ניהוליים יעילים, המאפשרים בחירה מושכלת של פעולות כלכליות, כמו גם תפעול החשבון העסקי בקלות, בהיבטים של ניהול העסק במיוחד. על אפליקציית "פועלים לעסקים 2" של בנק הפועלים – לפניכם.

 

האפליקציה של בנק הפועלים
אפליקציית "פועלים לעסקים 2" מבית בנק הפועלים, זכתה בפרס בתחרות מוצר השנה 2018 בקטגוריית המוצרים הפיננסיים, בשל סביבת ניהול כלכלית לעסקים קטנים המספקת פתרונות יעילים לפעולות שכיחות רבות, לצד ממשק משתמש ידידותי במיוחד (צילום מסך)

 

אפליקציית פועלים לעסקים 2 עשויה לסייע בניהול הפיננסי של העסק

בנק הפועלים איפשר שפע של פונקציות ומידע באפליקציית "פועלים לעסקים 2", אשר משתמשים בה מדווחים על עדכונים משמעותיים ושימוש יציב ונוח באפליקציה. בין השאר, תוכלו לבצע דרך האפליקציה את הפעולות הבאות:

 

  • כבר בכניסה לאפליקציה, תוכלו לראות במבט מהיר את כל העסקאות שבוצעו, על סכומי התשלומים, כמו גם רשימה של עסקאות עתידיות על סכומיהן. כך – תוכלו לגלות ממש בקליק את יתרת המאזן של העסק ואת סכומי הכספים העתידים להיכנס לחשבון בימים הקרובים
  • תוכלו לנהל את החשבון העסקי, כולל הפקדת צ'קים אונליין. ניתן גם להפקיד למשמרת צ'קים שמועד הפדיון שלהם הוא עתידי
  • תוכלו לשלם משכורות ולנהל מוטבים שנבחרו לתשלומי משכורת באפליקציה באופן ויזואלי וידידותי
  • תוכלו לבצע העברות כספים – ללא תשלום בין חשבונות החברה, ובתשלום עמלה בין חשבונות בבעלות שונה – כולל העברות במקבץ, למספר חשבונות בנק שונים
  • תוכלו להתרשם מפירוט העסקאות באשראי, בדו"ח נוח וזמין
  • האפליקציה תציג בפניכם תמונה עדכנית של מצב ההלוואות, החסכונות, תיקי ההשקעות, ניירות הערך, ומוצרים פיננסיים אחרים אשר ברשותכם
  • האפליקציה מאפשרת הגשת בקשה להלוואה מהירה עם תקופת גרייס של עד שלושה חודשים

 

האפליקציה, מבית בנק הפועלים, בשימוש כ – 20,000 לקוחות, ונבחרה בתחרות היוקרתית "מוצר השנה" לשנת 2018 כמוצר המוביל בקטגוריית המוצרים הפיננסיים.

 

 

בנק הפועלים מציע גם מידע לניהול תיקי השקעות

לא רק פעולות לניהול העסק וחשבונות הבנק השונים תמצאו באפליקציה מבית בנק הפועלים, אלא גם שפע של מידע פיננסי, שיסייע למשל בקבלת החלטות הנוגעות בהלוואות ובהשקעות של העסק שלכם. האפליקציה של בנק הפועלים היא לא היחידה על המדף שתאפשר לכם איתור מידע פיננסי רלוונטי לניהול יעיל של הכספים בהלוואות ובהשקעות, אפליקציית MSN Finances היא אפליקציה עטורת פרסים ופופולארית – גם בישראל – לחדשות פיננסים והשקעות המתעדכנת באופן שוטף. עוד, נזכיר את אפליקציית Investing.com, ואת YAHOO! Finance. בישראל, נזכיר את אפליקציית דה מרקר שגם היא מאפשרת עדכונים כלכליים שוטפים. נזכיר גם במילה את אפליקציית ריאלי, שאמנם אינה מכילה עדכונים אודות מדדים, מניות וכדומה – אולם מתעדכנת בחדשות הצרכנות והכלכלה בישראל ברציפות.

 

בנק הפועלים יספק מגוון אפשרויות
האפליקציה החדשה של בנק הפועלים מאפשרת לבצע פעולות אבל יש לה עוד לא מעט מידע חשוב לספק

 

שפע של אפליקציות לניהול העסק

בנק הפועלים אינו היחיד המספק פתרונות פיננסיים לעסקים הקטנים, הנה כמה מהן:

 

  • Expensify – אפליקציה המאפשרת לעקוב אחר הוצאות העסק ולנהל אותן על פי תקציב מתוכנן
  • Producteev – אפליקציה לניהול פרוייקטים
  • Remember the Milk – אפליקציית ניהול משימות ולו"ז יעילה ופופולארית, המאפשרת ניהול משימות ויעדים על פי לוחות זמנים
  • Bit – אפליקציה שגם היא מבית בנק הפועלים, המאפשרת העברת כספים, קבלת תשלומים ישירות לחשבון הבנק ותשלומים לחשבונות בנק של אנשי הקשר שלכם המחוברים לאפליקציה – ללא עמלות (בניגוד לקבלת תשלומים באשראי, למשל, שם העמלה הממוצעת נעה בין 2% ל – 2.5%)
שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme