פלאפון קלאוד – שירות גיבוי המאפשר שמירה בענן של המידע האישי השמור על הסמארטפון שלכם

עומר גלעדי5 דקות קריאה
פלאפון קלאוד
שתף:

פלאפון קלאוד (Pelephone Cloud) הוא שירות גיבוי המאפשר שמירה בענן של המידע האישי השמור על הסמארטפון שלכם, על מנת להבטיח שלא ימחקו או יאבדו בכל מקרה של אבדן, גניבה או תקלה במכשיר. באמצעות שירותי פלאפון קלאוד, תוכלו לגבות את המידע השמור על מכשיר הסמארטפון שלכם, ואפילו במקרה שבו תצטרכו להחליף מכשיר למכשיר חדש לחלוטין – תוכלו לשחזר את המידע מהגיבוי בענן שלכם, ולהחזיר את כל המידע האישי אל הסמארטפון שלכם, בקליק אחד. אל המידע שגיביתם באמצעות פלאפון קלאוד, ניתן לגשת גם מהטלפון הנייד וגם מהמחשב האישי, לערוך אותו, לשתף אותו וכו', גם במקרה של החלפת המכשיר.

 

לפני מספר שנים הצטרפו מפעילות חדשות לשוק הסלולרי, מה שגרם להורדת מחירים דרמאטית ולהגברת התחרות בתחום. מהתוצאות של התחרות הזו כולנו נהנים היום, ואחד המאפיינים שפותחו בעקבותיה הוא האחסון בענן. שירות פלאפון קלאוד לא היה שרות האחסון הראשון בענן, אך הוא היה השירות הראשון לאחסון בענן שהוצע על ידי חברות הסלולר, והמחיר היה נמוך ונגיש לכולם מרגע ההשקה – השירות ניתן בחינם בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן נקבע המחיר שנשאר עד היום: 9.90 ₪ לחודש.

 

פלאפון קלאוד שירותי גיבוי ענן

 

פלאפון קלאוד – מה אפשר לגבות לענן?

שירותי פלאפון קלאוד מאפשרים ללקוחות חברת פלאפון לגבות את מרבית התכנים החשובים המאוחסנים מעל הסמארטפון שלכם. אם הסמארטפון שלכם הוא בעל מערכת הפעלה IoS (אייפון או אייפד) – תוכלו לגבות באמצעות שירות פלאפון קלאוד את רשימת אנשי הקשר שלכם, את יומן הפגישות (אם עוד לא עברתם לנהל את היומן בענן באמצעות לוחות השנה של גוגל), ואת כל התמונות והסרטונים המאוחסנים על המכשיר. אם הסמארטפון שלכם הוא בעל מערכת הפעלה של אנדרואיד – תוכלו בנוסף לכל אלה גם לגבות באמצעות שירותי פלאפון קלאוד את הודעות הסמס שלכם ואת כל קבצי הקול, הרינגטונים והתזכירים הקוליים המאוחסנים במכשיר. חשוב לציין, כי באזור הפירוט אודות שירות פלאפון קלאוד באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא טבלה המציינת את יכולות הגיבוי והשחזור של מכשירי סמארטפון שונים, על פי תוצרתם ומערכת ההפעלה שלהם – כך, תוכלו לקבל פרטים מדוייקים יותר בנוגע ליכולות הגיבוי והשחזור של הסמארטפון שלכם, באמצעות פלאפון קלאוד.

 

איך משתמשים בשירותי הגיבוי של פלאפון קלאוד?

שירות הגיבוי של חברת פלאפון כרוך בהתקנת אפליקציה ייעודית המאפשרת למנויים לסנכרן את תכני הטלפון עם תכני המחשב האישי ולצפות בתכנים מאחד המכשירים לבחירה, או לסנכרן ולהעביר נתונים מאנדרואיד לאייפון ולהיפך. ניתן לתזמן את הגיבוי על פי הגדרות אישיות וסוגי קבצים או לגבות את הקבצים ידנית, ולהשתמש בו גם לגיבוי קבצים מהמחשב והטאבלט. תפעול האפליקציה פשוט וידידותי ומערך התמיכה והשירות נוח ונגיש.

 

אפליקציית פלאפון קלאוד

 

הקבצים שניתן לאחסן בענן הם רק קבצים שמכשיר הטלפון  מסוגל לפתוח, ואין אפשרות להשתמש בשירותי פלאפון קלאוד כבכונן אחסון נייד, על אף שנפח האחסון המוצע הוא גדול- GB100. נפח האחסון הגבוה מאפשר לפנות מקום בזיכרון המכשיר או המחשב, ולאחסן את אלפי התמונות שאנו מצלמים, לדוגמא, בענן, ובכך למנוע גם את התמלאות זיכרון המכשיר וגם את אבדן התמונות, או כל מידע אחר שבחרנו לגבות בענן, במקרה של גניבה, אבדן, תקלה או החלפת מכשיר.

 

היום, כשנפח מערכת ההפעלה במכשירי הטלפון החכמים שלנו הולך וגדל, ובמקביל אנו מורידים יותר ויותר אפליקציות שתופסות מקום רב בזיכרון, שירותי אחסון המידע בענן נדרשים יותר מתמיד.

 

פלאפון קלאוד-איט – שירותי גיבוי בענן לעסקים

חברת פלאפון מציעה שירותי גיבוי נרחבים לעסקים, הכוללים גם שימוש בתוכנות Office 365 בענן וגם תוכנת אנטי-וירוס להגנה על מחשבי העסק. העלות משתנה עבור השירותים השונים לעסק, ומתחילה ב – 42 ש"ח לחודש עבור גיבוי בנפח התחלתי של GB10.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme