פלאפון – כל המחירים והמבצעים של חברת פלאפון מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
פלאפון
שתף:

אודות חברת פלאפון

פלאפון תקשורת בע”מ היא חברת הסלולר הראשונה שקמה בישראל, והיא מספקת שירותי מכירת טלפונים סלולאריים ותקשורת סלולארית בישראל מאז שנת 1986. פלאפון מציעה שלוש חבילות סלולר בסיסיות המכילות דקות שיחה ללא הגבלה, שליחת SMSים ללא הגבלה, וחבילת שירותים נלווית. תכנית ה Prepaid  מבית פלאפון נקראת גם תכנית Talk & Go, והיא מאפשרת רכישת חבילת דקות שיחה והגבלת כמות השיחות במכשיר לכמות הדקות שנרכשו. פלאפון מציעה תשע חבילות לחו”ל עבור משתמשיה המתעתדים לבקר במדינות אחרות

 


 

פלאפון שלי

חבילות הסלולר של פלאפון כוללות אפשרות שחשוב להכיר – אפליקציית “פלאפון שלי”, המאפשרת שליטה, גיבוי, שינוי מאפיינים ופרטים, ועוד – היישר מהסמארטפון. הסקירה המלאה על אודות אפליקציית “פלאפון שלי”.

 


 

> פלאפון קלאוד

פלאפון קלאוד (Pelephone Cloud) הוא שירות גיבוי המאפשר שמירה בענן של המידע האישי השמור על הסמארטפון שלכם, על מנת להבטיח שלא ימחקו או יאבדו בכל מקרה של אבדן, גניבה או תקלה במכשיר. לסקירה מלאה של פלאפון קלאוד.

 


 

פלאפון חו”ל

חבילת פלאפון חו”ל הינו תחום פעילות של חברת פלאפון המאפשר חבילות חול שונות ללקוחות פלאפון, בתנאים ובמחירים שונים. לפניכם – סקירה על חבילות פלאפון חו”ל, מחירים ותנאים, ונתונים שחשוב לדעת בטרם בוחרים את חבילת פלאפון חו”ל המתאימה לכם.

 


 

פלאפון שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של פלאפון הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי. לרשימת טלפונים של פלאפון שירות לקוחות.

 


 

השוואת מחירים בין חברות סלולר – פלאפון

השוואה מלאה בין חברות הסלולר בישראל כולל חברת סלקום, פלאפון, פרטנר וגולן טלקום. במאמר זה תמצאו סקירה והשוואה בין חבילות שונות, מחירים, מסלולי גלישה, שירותים מתקדים וכל מידע קריטי שיעזור לכם לבחור את חברת הסלולר המתאימה ביותר עבורכם. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הסלולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme