פלאפון חו"ל – מידע על חבילות משתלמות, מחירים והצטרפות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
פלאפון חו"ל
שתף:

עם עליית הפופולאריות של טיסות לחו"ל (מעל חמישה מיליון טיסות יצאו מנתב"ג במהלך קיץ 2016) והפיכת הסמארטפון לחלק בלתי נפרד מחיינו – אנחנו נדרשים למצוא פתרונות לזמינות הפוחתת במהלך חופשות בחו"ל. הפתרון הנפוץ הוא חבילות שימוש בסמארטפון בחו"ל – חלק מאפשר דקות שיחה והודעות בלבד, חלקן מאפשר גלישה בנפחים שונים בלבד – וחלקן מאפשר גם וגם. חבילות הגלישה שונות אלה מאלה בנפחי הגלישה, דקות השיחה או הודעות הסמס למשלוח, העלות החודשית, ונושאים נוספים. חבילת פלאפון חו"ל הינו תחום פעילות של חברת פלאפון המאפשר חבילות חול שונות ללקוחות פלאפון, בתנאים ובמחירים שונים. לפניכם – סקירה על חבילות פלאפון חו"ל, מחירים ותנאים, ונתונים שחשוב לדעת בטרם בוחרים את חבילת פלאפון חו"ל המתאימה לכם.

חבילות פלאפון חו"ל – אילו חבילות ניתן לבחור?

שירותי פלאפון חו"ל מאפשרים בחירה של חבילה שתאפשר המשך הפעלת הסמארטפון, קבלה וביצוע שיחות לישראל, שליחת הודעות סמס וגלישה באינטרנט (על פי נפחי החבילה), כאילו אתם בארץ. הנה כמה מהחבילות המעניינות של פלאפון חו"ל:

  • חבילת "הכל כלול" – חבילה הכוללת 250 דקות שיחה, 250 הודעות סמס, GB5 גלישה, וגלישה חופשית באפליקציות אינסטגרם ובווייז – בתוקף ל 14 ימים, בעלות של 299 ש"ח. תוכלו למצוא בחבילות פלאפון חו"ל חבילה דומה בשם "הכל כלול אקסטרה", הכוללת 500 דקות שיחה והודעות סמס ו – GB6 נפח גלישה, בתוקף לשלושים ימים, בעלות של 449 ש"ח.

 

  • חבילת אקסטה לגולשים – חבילה ללא דקות שיחה או הודעות סמס, המאפשרת גלישה באינטרנט בנפח של GB5 ובנוסף גלישה ללא הגבלה באפליקציות אינסטגרם ובווייז. החבילה תקפה לשלושים ימים ועלותה 259 ש"ח.

 

  • חבילת Travel בשבילך – חבילת פלאפון המאפשרת בתשלום חד פעמי בגובה 25 ש"ח לשלם 2.5 ש"ח עבור כל דקת שיחה או משלוח סמס. בנוסף, ניתן לגלוש באינטרנט בכל יום בנפח של עד MB200, בעלות יומית של 34.9 ש"ח. את אותה חבילה ניתן למצוא בין חבילות פלאפון חו"ל גם במודל מורחב, של תשלום חד פעמי בגובה 75 ש"ח, עלות לדקת שיחה או משלוח סמס בגובה 99 אגורות בלבד, ועד MB200 גלישה ביום בעלות יומית של 34.9 ש"ח.

 

איך רוכשים חבילת פלאפון חו"ל?

מחירי חבילות הסלולר של פלאפון חו"ל עשויים להשתנות על פי יעד החופשה שלכם. לכן, טרם רכישת החבילה מומלץ לוודא כי מחירי חבילת פלאפון שבחרתם הם תקפים ליעד הנסיעה שלכם. חשוב שתדעו, שתוכלו להשתמש בסמארטפון שלכם במקרים רבים גם ללא חבילת פלאפון חו"ל – אולם תעריפי השיחה והשימוש בו יהיו גבוהים משמעותית מאשר התעריפים שתשלמו על שיחה במסגרת חבילות פלאפון חו"ל. לכן, מומלץ לבקש סיכום כתוב של המסלול שבחרתם בסופו של דבר.

 

חבילות פלאפון חו"ל

 

כמה נקודות נוספות שכדאי לדעת:

  • חבילת פלאפון למנויי החברה היא דרך נוחה ופשוטה לחסוך בעלויות בשימוש במכשיר הנייד גם בחו"ל.
  • אם החלטתם לוותר על הגלישה בסלולרי בזמן החופשה, ובכל זאת לקחת את המכשיר איתכם, חסמו את אפשרויות הגלישה הסלולרית במכשיר על ידי שינוי ההגדרות המתאימות כדי שלא תגלשו בטעות, ותשלמו. גם אם לא תיזמו גלישה, עדכונים אוטומטיים של אפליקציות שונות, הורדת מיילים אוטונומית ופעילויות נוספות נעשות ברוב המכשירים החכמים בצורה אוטומטית וכרוכות בגלישה באינטרנט. אגב, אם תגיעו למקומות (כמו המלון שלכם) בהם ישנו אינטרנט אלחוטי (WiFi), תוכלו לגלוש מעל רשת זו ללא הפעלת אפשרות הגלישה של חבילת הפלאפון חו"ל שלכם ולכן לא תחויבו על הגלישה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme