012 חו"ל – חבילות, מחירים, ויתרונות בחבילות הבינלאומיות של 012

עומר גלעדי5 דקות קריאה
012 חול
שתף:

חברת 012 הרחיבה את שירותיה בשנים האחרונות ומציעה, לצד שיחות בארץ ובחו"ל גם שירותי מובייל לנוסעים לחו"ל, כחלק משירות המובייל הכללי שלה. בדקנו מהם היתרונות העיקריים שמציעה החברה בתוכניות 012 חול וסקרנו את החבילות השונות.

 

012 חול – מי אתם, ומה אתם מציעים?

חברת 012 סמייל טלקום היא חברת תקשורת ישראלית המציעה שירותי טלפוניה בטכנולוגיית VoB, טלפוניה סלולארית, חבילות חו"ל, ושירותי גישה לאינטרנט. החברה בבעלות פרטנר תקשורת, ולה מותג שירותי סלולר בשם 012 מובייל.

 

012 מובייל מספקת חבילות סלולר ומכירת מכשירים סלולריים. בנוסף, חבילות 012 חו"ל מאפשרות שיחות, הודעות, וגלישה מהסמארטפון למדינות שונות. חבילות 012 לחו"ל נחלקות לשתיים – חבילות המאפשרות גלישה וגם דיבור ושליחת הודעות סמס; וחבילות גלישה בלבד.

 

חבילות 012 חו"ל

 

חבילות 012 חו"ל

  • חבילות 012 חו"ל לגלישה בלבד – תוכלו לבחור בחבילות גלישה בנפחים שונים – חבילת 012 לגלישה בלבד ממכשירים בחו"ל בנפח של GB1 – בעלות של 149 ש"ח; חבילת גלישה בנפח של GB3 ובעלות של 179 ש"ח; וחבילת גלישה בנפח של GB5 ובעלות של 249 ש"ח. כל חבילות ה – Travel לגלישה בלבד תקפות לשלושים ימים מיום ההצטרפות, ובכל החבילות לאחר ניצול החבילה המשך הגלישה בעלות נוספת של 2.5 ש"ח עבור MB. חשוב לברר בטרם רוכשים חבילת 012 חול – גם אם לגלישה בלבד – כי החבילה תקפה במדינת היעד אליה אתם נוסעים – את הבירור, כמו גם את הרכישה, ניתן לבצע ישירות דרך אתר האינטרנט של 012 סמייל

 

  • חבילות 012 חו"ל הכוללות דקות שיחה, הודעות סמס וגלישה – תוכלו לבחור בין חבילת Travel All In המאפשרת או 135 דקות שיחה, או 135 הודעות סמס, או MB90 גלישה – בעלות של 140 ש"ח. לאחר תום ניצול החבילה תוכלו להמשיך לדבר, לשלוח הודעות ולגלוש באינטרנט – במחירים גבוהים יותר עבור כל יחידת ניצול. את אותה חבילה ניתן לרכוש גם במודל עשיר יותר – בחבילת 012 חול המכונה Travel Relax, וכוללת 1,000 דקות שיחה או הודעות סמס למשלוח, או GB3 גלישה.

 

חבילות תלויות יעד – עם הנחה ברכישה עצמאית

דרך אתר האינטרנט של 012 חו"ל ניתן לרכוש חבילות שונות על פי תקציב ולפי יעד הטיסה. כך למשל בדיקה של חבילות שיחות בחו"ל לקראת נסיעה לאנגליה, הובילה למספר חבילות שונות.

 

חבילות 012 חול – משתלם לרכוש ישירות דרך האתר

בניגוד לחברות אחרות שמציעות חבילות שיחות לחו"ל ובחו"ל בפנייה טלפונית למוקד המכירות, ניתן להשתמש בשירותי 012 חול לאחר תהליך מהיר שמתבצע כולו אונליין, באתר האינטרנט. כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור את החבילה על פי הזנת היעד המבוקש בחו"ל ולהקליד את מספר הטלפון שלכם.

 

המערכת תוביל אתכם לאישור החבילה ולתהליך החיוב – התהליך אורך כ – 5 דקות. מול טלפון למוקד שירות, המתנה על הקו ושיחה עם נציג, מדובר בחסכון משמעותי ובדבר שאפשר לעשות גם ברגע האחרון בדרך לטיסה.  

 

ברכישת החבילות, תוכלו לזכות בהנחה ברכישה ישירות מאתר האינטרנט של החברה. למשל, על חבילת תקציב שיחות של 315 ש"ח תתקבל הנחה של 15 שקלים – למחיר סופי של 299 ש"ח עבור חבילת 012 חול זו. 

 

תמיכה טכנית לאורך כל הנסיעה

במסגרת שירותי 012 ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכל שעה. דרך אתר האינטרנט של 012 ניתן לקבל הרבה מאד מידע על הפעלת הטלפון בחו"ל ולפתור בעיות במהירות. פנייה למוקד הטכני תאפשר גם פתרון בעיות מרחוק.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme