012 – כל המחירים והמבצעים של חברת 012 מרוכזים במקום אחד

מערכת5 דקות קריאה
012
שתף:

אודות חברת 012

012 אינטרנט

בישראל, עד לא מזמן על מנת להתחבר באופן מקומי לרשת האינטרנט היה צורך להתקשר עם שתי חברות שונות – חברת התשתית (בארץ כיום בעיקר חברת בזק וחברת הוט), המאפשרת תשתית פיזית ל”שליחה” של המידע מהאינטרנט; וספקית אינטרנט, האחראית למעבר התוכן דרך אותה מערכת פיזית של כבלים. בשנת 2015 חלה רפורמה בשוק האינטרנט במהלכה חויבו חברות התשתית להחכיר לחברות הגישה שימוש במחירי סיטונאיים בתשתית, כך שהלקוחות יכולים לפעול אל מול חברה אחת בלבד.

 

012 מובייל

חברת 012 מובייל הינה מותג הסלולר של חברת 012 סמייל, המספקת שירותי טלפוניה וגישה לאינטרנט. החברה, מציעה חבילות סלולר בתנאים טובים, חבילות שיחות לחו”ל, וממכר מכשירי טלפון סלולרי בחנות מקוונת.

 


 

012 מובייל

סקרנו עבורכם את החבילות הבולטות של 012 מובייל ואת השירות שמציעה החברה בהתייחסות לכל חבילה. כל המחירים, התנאים, האפשרויות וההטבות של 012 מובייל.

 

 


 

012 חו"ל

חברת 012 הרחיבה את שירותיה בשנים האחרונות ומציעה, לצד שיחות בארץ ובחו”ל גם שירותי מובייל לנוסעים לחו”ל, כחלק משירות המובייל הכללי שלה. בדקנו מהם היתרונות העיקריים שמציעה החברה בתוכניות 012 חו”ל וסקרנו את החבילות השונות.

 

 


 

> 012 אינטרנט

חברת 012 אינטרנט, המספקת שירותי גישה לאינטרנט מאז שנת 2012 בישראל, מציעה חבילות אטרקטיביות של גישה בלבד וחבילות משולבות של ספק ותשתית. כל הפרטים על 012 אינטרנט.

 

 


 

בדיקת מהירות 012

בדיקת מהירות 012 היא בדיקת מהירות קלה ופשוטה, המחזירה נתוני מהירות העלאה והורדה של קבצים אל ומהשרת בתוך פחות מחצי דקה. הכל על בדיקת מהירות 012.

 

 


012 שירות לקוחות

רשימת טלפונים מלאה עבור שירות הלקוחות של 012 אינטרנט ומובייל הכוללת תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי. לרשימת טלפונים של 012 שירות לקוחות.

 


 

> השוואת מחירים בין חברות סלולר – 012

השוואה מלאה בין חברות הסלולר בישראל כולל חברת סלקום, פלאפון, פרטנר וגולן טלקום. במאמר זה תמצאו סקירה והשוואה בין חבילות שונות, מחירים, מסלולי גלישה, שירותים מתקדים וכל מידע קריטי שיעזור לכם לבחור את חברת הסלולר המתאימה ביותר עבורכם. לחצו כאן למאמר השוואת מחירים בין חברות הסלולר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme