בדיקת מהירות 012 – איך מבצעים את הבדיקה ומה עושים אם החיבור איטי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בדיקת מהירות 012
שתף:

בדיקת מהירות הינה בדיקה המתבצעת במהירות ומסייעת לכם להבין מהם נתוני חבילת האינטרנט שאתם מקבלים, או מהי המהירות הלכה למעשה, בה אתם גולשים באינטרנט. בדיקת מהירות 012 היא בדיקת מהירות קלה ופשוטה, המחזירה נתוני מהירות העלאה והורדה של קבצים אל ומהשרת בתוך פחות מחצי דקה. הכל על בדיקת מהירות 012.

 

בדיקת מהירות 012 – כלי מהיר ומדוייק

חברת האינטרנט 012, כמו חברות אינטרנט רבות אחרות, מאפשרת כלי בדיקת מהירות המודד את מהירות ההעלאה וההורדה של האינטרנט שלכם – ברגע ביצוע הבדיקה. כלי בדיקת המהירות של 012 יכול לסייע לכם להבין מדוע קשה לכם לצפות בסרטים או מדוע האינטרנט שלכם הוא איטי – אם אכן יש בעיה בחיבור שלכם לאינטרנט, תוכלו לפנות אל ספק האינטרנט שלכם (גם אם הוא לא 012, עדיין תוכלו לבצע בדיקת מהירות של 012) בבקשה לפתור את בעיית האיטיות של האינטרנט שלכם – או לשדרג את חבילת האינטרנט בבית או במשרד לאחת מהירה יותר.

 

איך משתמשים בכלי בדיקת המהירות של 012?

השימוש בכלי בדיקת מהירות הגלישה של 012 הוא פשוט ונוח. משך הבדיקה כשלושים שניות, ועל מנת לקבל תוצאות מדוייקות מומלץ לנתק את שאר המכשירים מן הרשת או להפסיק שימוש בהם; כמו גם להפסיק כל שימוש ברשת המבוצע מעל המחשב בו מתבצעת בדיקת המהירות. תוכלו למצוא את כלי בדיקת המהירות של 012 בקישור הזה: בדיקת מהירות 012. הפעלה בדיקת המהירות מבוצעת על ידי לחיצה על מקש "Start Test". לאחר תום הבדיקה תקבלו תוצאות מהירות ההורדה (היא המהירות הקובעת את מהירות הגלישה באינטרנט) ומהירות ההעלאה (רלוונטי רק להעלאת קבצים לאינטרנט, למשל, העלאת מסמכים או תמונות לענן) של החיבור שלכם לאינטרנט. כלי בדיקת המהירות של 012, אגב, עובד רק ממחשבים ומחשבים ניידים, והוא לא עובד מסמארטפונים וטאבלטים, עקב אי תמיכה בטכנולוגיית פלאש בה מקודדים מרבית הכלים האינטרנטיים לבדיקת מהירות גלישה. אם הכלי לא עובד, לחצו כאן לביצוע בדיקת מהירות גלישה.

 

בדיקת מהירות 012

 

בדיקת מהירות של 012 החזירה תוצאות נמוכות – מה עושים?

אם תוצאות בדיקת המהירות של 012 נמוכים ביחס למהירות חבילת האינטרנט שברשותכם, אנחנו ממליצים על הפעולות הבאות:

  • בצעו בדיקת מהירות בזמנים נוספים על מנת לקבל תמונה ברורה של התנהגות האינטרנט שלכם לכל אורך היום
  • פנו לספקית האינטרנט שלכם ובקשו להבין מדוע המהירות הלכה למעשה אינה מהירות החבילה שרכשתם.

 

אם מהירות האינטרנט שלכם אינה משביעת רצון אך היא תואמת למהירות המוצהרת בחבילת האינטרנט שלכם – תוכלו לשדרג את חבילת האינטרנט, על מנת ליהנות מאינטרנט מהיר ואיכותי יותר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme