בדיקת מהירות בזק בינלאומי – איך מבצעים את הבדיקה ומה עושים אם החיבור איטי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
בדיקת מהירות בזק בינלאומי
שתף:

מהירות האינטרנט היא משתנה המשפיע משמעותית על שביעות הרצון שלנו, כלקוחות, מחבילת האינטרנט שלנו. כל חברות האינטרנט מאפשרות כיום שירותי בדיקת מהירות, ולא שונה היא בדיקת מהירות בזק בינלאומי, המאפשרת בדיקת מהירות בממשק מהיר ונוח לשימוש. על בדיקות מהירות בבזק בינלאומי ועל בדיקת מהירות בכלל – לפניכם.

 

בדיקת מהירות בבזק בינלאומי – עד כמה זה מדוייק?

בדיקת מהירות היא כלי נפוץ המסופק על ידי מרבית חברות האינטרנט כמו גם על ידי אפליקציות בלתי קשורות, לזיהוי מהירות ההעלאה וההורדה של קבצים מהמחשב שלכם אל שרת הבדיקה – מה שאומר מתן תוצאה מדויקת ונכונה לרגע זה (הרי כולנו יודעים, שמהירות הגלישה משתנה בזמנים שונים במהלך היום, כתוצאה ממשתנים שונים, בעיקר מעל התשתית השיתופית של בזק). בדיקת מהירות בבזק בינלאומי הינה בדיקה מהימנה, שאורכת פחות מחצי דקה ומחזירה תוצאה מדוייקת לזמן ביצוע הבדיקה בעניין מהירות ההורדה (זה המשתנה הרלוונטי על מנת להבין באיזו מהירות אתם גולשים באינטרנט), ומהירות ההעלאה של קבצים (משתנה שהוא רלוונטי לכאלה שאכן מעלים קבצים לאינטרנט, כמו למשל העלאה של תמונות לענן וכדומה).

 

אגב, אם מעניין אתכם לדעת כיצד מבוצעת בדיקת מהירות בבזק בינלאומי אינטרנט – התשובה היא פשוטה. מהירות ההורדה מבוצעת על ידי שליחת קובץ בגודל ידוע אל המחשב שלכם ובדיקת זמן השליחה, ובדיקת מהירות ההעלאה מבוצעת על ידי משיכת אותו הקובץ מון המחשב שלכ. בדיקת מהירות בבזק בינלאומי, כמו בכל מחשבון בדיקת מהירות אחר, תציג במרבית חבילות האינטרנט מהירות מופחתת משמעותית של העלאת התכנים ביחס להורדת התכנים – וזה בסדר. במרבית הזמן, אנחנו בעיקר מורידים תכנים (גם צפייה בעמוד אינטרנט רגיל מערבת הורדת תכנים מהרשת) ופחות מעלים תכנים.

 

בדיקת מהירות בזק בינלאומי – כך תעשו זאת

תוכלו לבצע בדיקת מהירות בבזק בינלאומי גם אם אתם לקוחות של חברת אינטרנט אחרת. היכנסו לקישור הזה – בדיקת מהירות גלישה בזק בינלאומי ולחצו על כפתור "התחל בדיקה". המתינו לקבלת תשובות. תוכלו להתחיל בדיקת מהירות בבזק בינלאומי מחדש לאחר תום הבדיקה, אם תוצאות הבדיקה הנוכחית ניראות לכם מוטות (יש השפעת על מהירות הרשת שהן נקודתיות, ולעיתים שתי בדיקות מהירות אינטרנט עשויות לספק תוצאות שונות למדי). שירותי בדיקת מהירות של בזק בינלאומי אינם פועלים על סמארטפונים וטאבלטים שלא תומכים בטכנולוגיית פלאש. במידה והבדיקה לא עובדת ניתן לבדוק גם בלינק הזה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme