השוואה בין חבילות טריפל ב-Hot, סלקום ופרטנר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
השוואה בין חבילות טריפל ב-Hot, סלקום ופרטנר
שתף:

חבילות טריפל הפכו להיות מראה נפוץ בשוק התקשורת הישראלי. מדובר בחבילות הכוללות שלושה מוצרים "תחת גג אחד" – בדרך כלל שירותי טלפוניה (עם קו טלפון ביתי או נייד), שירותי אינטרנט (בדרך כלל ספק ותשתית) ושירותי טלוויזיה עם חבילות ערוצים לצפייה. חבילות הטריפל שמציעות חברות התקשורת הפכו לאטרקטיביות מאד עבור הצרכנים הישראלים, המחפשים תמיד אחר מבצעים בסגנון "הכל כלול" אשר מאפשרים חיסכון משמעותי בתשלומים החודשיים. אבל היתרון של חבילות משולשות שכאלו הוא לא רק החיסכון הכספי, אלא גם העובדה שאפשר לפנות לחברה אחת ולקבל אצלה את כל השירותים הדרושים במסגרת עסקת טריפל מבלי שנצטרך לפנות לעוד חברות לקבלת חלק מהשירותים.

 

בשבועות האחרונים אנחנו מוצפים בפרסומות על מבצעי טריפל של חברות התקשורת סלקום ופרטנר שנכנסו לשוק הטלוויזיה והאינטרנט. לצידן טריפל של הוט נחשב לשירות פופולרי מאד. סקרנו את שלוש חבילות הטריפל של הוט, סלקום ופרטנר כדי לבדוק מה בדיוק מציעות לנו החברות השונות. לפניכם – הסקירה המלאה של חבילות הטריפל מבית סלקום, פרטנר ו- HOT.

 

חבילות טריפל הן חבילות שכוללת 3 שירותים במקום אחד
חבילות טריפל, הכוללות שלושה שירותים שונים תחת קורת גג אחת ובתשלום חודשי אחד, הפכו דרך פופולארית להפחתה משמעותית בתשלומים על חבילות התקשורת בשוק הישראלי בשנים האחרונות

טריפל של הוט

חברת הוט התחילה את דרכה כחברת טלוויזיה רב ערוצית מבוססת כבלים, מציעה היום מגוון נרחב של שירותים, ביניהם שירותי תוכן ייחודי לצפייה, שירותי טלוויזיה, אינטרנט, וטלפון נייח, ועוד. הוט מציעה מגוון נרחב ומגוון של חבילות טריפל שונות בהתאמה אישית. החבילה הבסיסית המכונה טריפל iClassic, כוללת חבילת תוכן לטלוויזיה לפי בחירה, חבילת אינטרנט במהירות משתנה מחבילה לחבילה וטלפון קווי לבית עם 300 דקות שיחה ללא תשלום נוסף. עלות חבילת הטריפל iClassic – 299 ש"ח לחודש, כולל 2 ממירי HD. התקנה בעלות נוספת של 99 ש"ח.

 

טריפל פרימיום HD Top היא אחת החבילות המובילות של החברה ומחירה 349 ש"ח לחודש. החבילה כוללת מסלול טלוויזיה עם כל חבילות התוכן הקיימות היום בהוט וכן שירות ה-VOD של הוט, תשתית אינטרנט 200MB וטלפון קווי ללא הגבלה. החבילה הקלאסית של הוט כוללת מסלול טלוויזיה עם 4 חבילות תוכן נבחרות, תשתית אינטרנט של 30MB ורשת ביתית וטלפון קווי עם 300 דקות.

 

חבילה זו היא הזולה ביותר והיא מוצעת במחיר של 209 שקלים ל – 4 החודשים הראשונים. לאחר מכן המחיר עולה ל – 329 שקלים לחודשים החמישי עד ה – 12.

 

 

חבילות טריפל של הוט
הוט מציעה מגוון חבילות טריפל, הכוללות ערוצי צפייה מותאמים אישית ללקוחות, כולל טריפל לילדים, טריפל ספורט, טריפל לסטודנטים, ועוד. מחירי חבילות הטריפל משתנים, והם בממוצע בין 320 ש"ח לחודש, ל – 380 ש"ח לחודש

 

חבילות טריפל מבית סלקום

סלקום, חברה שהציעה פעם שירותי טלפונים ניידים בלבד, מציעה כיום שירותים כמו שירותי סלולר, חבילות חו"ל, שירותי טלפון ביתי ושירותי אינטרנט – וכמובן, תכנית סלקום  TV- שירותי טלוויזיה רב ערוצית לצפייה בתכנים מעל רשת האינטרנט, אשר תופסת תאוצה והופכת פופולארית בשל עושר של תכנים ומחיר חודשי נמוך יחסית למתחרים.

 

סלקום TV – טלוויזיה מעל תשתית האינטרנט

סלקום היא הראשונה להציע לשוק הישראלי שירותי תכנים לצפייה מעל תשתית רשת האינטרנט, בהשוואה לחברת הוט המספקת תכנים בכבלים וחברת YES המספקת תכנים לצפייה דרך צלחת לוויינית. סלקום TV הוא שירות שאינו מחולק לחבילות, ומספק לכל לקוחותיו את כלל הערוצים הפתוחים לצפייה. בהשוואה להוט, שירותי סלקום TV צנועים יותר – עם כ – 20 ערוצי תוכן בסך הכל ושירות  VOD שמתבסס על תכני הערוצים הישראלים, סדרות מהארץ ומחו"ל, ספריית סרטים וערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, לצד ערוץ תוכן לילדים. סלקום מציעה חבילת טריפל, בה לצד שירותי הטלוויזיה כלולים גם ספק ותשתית אינטרנט וקו טלפון לבית. שלושת המוצרים האלו מוצעים במחיר של 149 שקלים לחודש.

 

מחיר חבילת הטריפל של סלקום נשמר למשך 12 חודשים ובחודש ה – 13 עולה המחיר ל-169 שקלים.

חבילות טריפל של סלקום
סלקום מציעה חבילת טריפל הכוללת שירותי אינטרנט (ספק ותשתית), טלפון נייח, ואת שירותי הטלוויזיה סלקום TV, בעלות נמוכה ביחד למתחרות

 

 

פרטנר טריפל TV

חבילת הטריפל של פרטנר היא החדשה מבין שלוש החבילות וכיום היא מוצעת במחיר היכרות הנמוך מבין שלושתן. פרטנר הכריזה בחודש האחרון על השקת שידורי הטלוויזיה של החברה וחבילת הטריפל כוללת מסלול טלוויזיה, ספק ותשתית אינטרנט במהירות של MB 40 וטלפון קווי. בגזרת הטלוויזיה מציעה פרטנר בחבילת הטריפל שלה שירות הכולל 40 ערוצי טלוויזיה ו – VOD, לצד שיתוף פעולה עם נטפליקס שמוצע בתוספת מחיר. שירותי הטלוויזיה כוללים את כל הערוצים הישראלים הפופולריים, לצד ערוצי סדרות, סרטים ותוכניות ילדים, ספורט ועוד.

 

מחיר החבילה הבסיסית, ללא נטפליקס הוא 129 שקלים לחודש ואילו תוספת לשירות של נטפליקס יוביל אתכם לתשלום חודשי של 149 שקלים לחודש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme