הטיפים הטובים ביותר להקמת עסק באטסי

מערכת5 דקות קריאה
אטסי
שתף:

אם עדיין לא הכרתם את אתר המסחר אטסי (Etsy), או אם שמעתם את השם ולא היה לכם ברור מה זה אומר, בהחלט הגיע הזמן. אנשים רבים כבר הצטרפו לאתר הזה, שמאפשר להם למכור פריטים שיצרו בעצמם, בעבודת יד או לחלופין – פרטי אספנות. אם פעם היינו צריכים לשכור חנות ולתחזק אותה בעלויות גבוהות, או להקים דוכן במרכזים המסחריים ובשווקים, היום המשימה קלה ויעילה יותר. באופן טבעי היא גם זולה יותר. מבט חטוף על הפריטים המוצעים באסטי מספר את הסיפור כולו. הסוחרים בו מוכרים בגדים, תכשירים, מוצרי תינוקות וגם מוצרי יצירה, גאדג'טים ואביזרים המיועדים לחתונות ולאירועים גדולים. 1.7 מיליון מוכרים מוכיחים שהשיטה הזו עובדת, והם פועלים מכל מקום בעולם תוך שהם מציעים למעלה מ-40 מיליון פרטים למכירה. 27 מיליון לקוחות גם רוכשים את הפריטים הללו, מה שאומר דבר אחד: יש לכם הזדמנות מצוינת למכור וליהנות ממקור הכנסה אידאלי.

 

פיתוח מוצר שיכול להכניס הרבה כסף

כדי לנצל את אטסי לטובתכם וכדי שתוכלו ליהנות מהכנסות מרשימות, יש כמה טיפים חשובים בהחלט. הראשון בהם הוא, כמובן, פיתוח מוצר שיכול להניב הכנסות מרשימות. זה אולי נשמע לכם הגיוני למדי אבל אחת הטעויות הנפוצות בקרב היזמים שמוכרים מוצרים דרך אטסי היא המחשבה שכל מוצר שנראה מגניב גם יימכר בקלות. בפועל לא לכל מוצר שיימכר דרך האתר יש פוטנציאל מכירה זהה, ומוצרים רבים כלל לא יביאו הכנסות או רווחים. אם כן, פיתוח מוצר חייב לקחת בחשבון נושא משמעותי אחר, והוא ניתוח שוק מעמיק לפני הכניסה אליו. נסו לגלות האם יש לכם מתחרים באטסי, מה הם מציעים ועד כמה התחרותיות באתר קשה.

 

תמונת מוצר הכרחית באתר אטסי
תמונות מושכות ומעניינות של המוצרים באתר אטסי יעשו את העבודה וידגישו את היתרונות שלכם

 

תמונה שווה אלף מילים

זו ממש לא קלישאה לומר שתמונה שווה אלף מילים, ואתר המסחר אטסי הוא הוכחה טובה לכך. צילום המוצרים חייב להיות אטרקטיבי ומעניין, לייצג את המוצר בצורה טובה ולהעביר באופן מדויק את היתרונות שלו. התמונות צריכות למכור ללקוח הפוטנציאלי בדיוק את מה שהוא מצפה לקבל במעמד המכירה. אתם לא צריכים לעבור קורס צילום מקצועי או להצטייד במצלמה היקרה ביותר. אתם פשוט צריכים לדעת איך לעשות את זה נכון, ואם תדעו גם הסמארטפון הוא כלי צילום איכותי.

 

תיאורי מוצר באתר אטסי

לצד התמונות חשוב לתכנן באופן מדויק גם את תיאור המוצר שלכם. תיאור מושך שקל ללקוחות להתחבר אליו הוא תיאור שיעשה את העבודה. זו ההזדמנות המצוינת עבורכם לדבר על המוצר עצמו, על הדרך שבה פיתחתם אותו, על התהליך שאתם עוברים במהלך היצירה וכמובן, על מה שהלקוח יקבל. אם שמעתם את המושג SEO המוכר היטב בעולם השיווק הדיגיטלי, הוא נכון גם כאן. במילים אחרות, כדאי שהתיאור שלכם באתר אטסי יכלול גם מילות חיפוש שהלקוחות ימצאו בכלי החיפוש של האתר, וגם במנועי החיפוש החיצוניים, ובראשם גוגל.

 

מיתוג לחנות המקוונת באתר אטסי
צרו בידול לחנות שלכם באתר אטסי על ידי תכנון לוגו ושילוב המותג הייחודי באריזות המוצרים שלכם

 

מיתוג זו לא מילה גסה

אחד המושגים החשובים ביותר בעולם השיווק הוא בידול, והוא חשוב כאן יותר מתמיד. מאחר וישנם מוכרים ותיקים נוספים באתר אטסי, היכולת שלכם לבלוט קריטית. כדי לבדל את עצמכם מהמתחרים נסו לפתח מותג ייחודי וחזק ושלבו אותו בתמונות, בתיאור המוצר וגם באריזה שלכם. שם נכון שמשדר מי אתם ומה הערכים שלכם, ניסוח איכותי של עמוד האודות ושילוב לוגו ושפה שיווקית אחידה – כל אלה מחזקים את המותג.

 

קשר עם הלקוחות

הלקוחות שלכם הם הבסיס לקיומו של העסק, בין אם אתם מנהלים חנות פיזית, משווקים שירות או מקימים עסק דרך אתר המסחר אטסי. חשוב שתספקו ללקוחות שלכם ערך מוסף כדי שחוויית הקנייה שלהם תהיה טובה. זוהי כמובן הדרך האידאלית להבטיח רכישה חוזרת. יש כמה דרכים לעשות זאת. למשל, סיפור אישי ותיאור הרקע שלכם, או חיבור הלקוחות למוצר באמצעות זווית אישית שתסייע ביצירת אמון. אפשר ואף רצוי לבקש מהלקוחות שלכם לתת פידבקים וחוות דעות לאחר הרכישה, ואם יש להם הצעות ייעול היו פתוחים להקשיב. חוויה טובה לא מסתיימת רק במכירה חד פעמית, אלא היא מבטיחה לכם לקוח שגם ימליץ עליכם לחבריו.

 

אזור ההודעות

בראש החנות שלכם באתר אטסי נמצא אזור ההודעות שלכם. זה המקום שבו אתם יכולים להודיע ללקוחות על מבצעים מיוחדים, על מכירה המתקרבת ובאה, על פריטים שעומדים לצאת מהמלאי בקרוב וכל הודעה חשובה אחרת. זה האזור המושלם להוספת קישורים למוצרים חדשים, ועם תוכן המותאם גם לצרכי קידום אורגני אתם יכולים לחזק את שיווק החנות שלכם עוד יותר.

 

אזור ההודעות של אטסי
באזור ההודעות של אטסי מומלץ לפרסם מבצעים, עדכונים על מוצרים חדשים וגם דיווח על מצב המלאי

 

פזרו את הביצים בין כמה סלים

טיפ אחד קטן לסיום: אל תסתמכו רק על אטסי לקידום מכירות. נכון, זהו אחד האתרים המובילים והפופולאריים בעולם, אבל כדאי שזה לא יהיה הכלי הבלעדי. הוא לא מחליף הקמת אתר משלכם, למשל. עמוד פייסבוק או אינסטגרם גם הוא חשוב, וללא ספק הרשתות החברתיות הן כלי שיווקי אדיר בימינו. גם אם תקימו אתר תדמיתי בלבד שיספק קישור לחנות שלכם באטסי תוכלו לייצר תנועה רבה יותר לחנות שלכם באמצעות ערוץ נוסף דרכו יוכלו להגיע אליכם הרוכשים הפוטנציאליים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme