ג'וב מאסטר מול אול ג'ובס – איזה אתר חיפוש עבודה טוב יותר?

מורן בלסר5 דקות קריאה
ג'וב מאסטר מול אול ג'ובס - השוואה
שתף:

כבר מזמן חלפו הימים בהם מחפשי עבודה נדרשו להקדיש  שעות רבות במעבר על טורי דרושים בעיתונים, לפנות לחברות השמה, לשלוח בעצמם קורות חיים למעסיקים פוטנציאליים, להגיע למספר גדול של ראיונות עבודה (אפילו כאלה שמיד כשמגיעים אליהם מתברר שמדובר במשרה לא רלוונטית) ועוד פעילויות כגון אלא שהפכו את כל העניין למתיש ורווי מתחים. עידן האינטרנט הביא עימו פלטפורמות בעזרתן ניתן למצוא במהירות שלל אפשרויות רלוונטיות, ליצור קשר עם המעסיקים הפוטנציאלים, לשלוח קורות חיים, לנהל מגעים ראשוניים ולתאם ראיון עבודה רק עם מי שמעניין אתכם ומעוניין בכם באמת. מבין הפלטפורמות המובילות בארץ למציאת עבודה ניתן למנות את jobcity, דרושים, מובטל, jobnet וכמובן שני האתרים הנחשבים לגדולים והפופולאריים ביותר-  ג'וב מאסטר (jobMaster) ואול ג'ובס (AllJobs). ערכנו עבורכם השוואה של שני אתרי חיפוש עבודה אלה כדי לסייע לכם להחליט היכן עדיף לרכז את מאמציכם. נקדים ונאמר כי בשתי הפלטפורמות – גם באתר ג'וב מאסטר וגם באתר אול ג'ובס, תמצאו שלל הזדמנויות וייתכן בהחלט שתמצאו לנכון לפעול בשתי החזיתות במקביל.

 

כך תבחרו בין ג'וב מאסטר או אול ג'ובס
ג'וב מאסטר או אול ג'ובס? אם אתם מוגבלים בזמן וחייבים לבחור רק אחד מבין שתי הפלטפורמות החזקות בארץ להיצע משרות, באיזה מן השניים כדאי לכם לבחור?

 

ג'וב מאסטר – אתר וותיק, אמין ויעיל

יש לציין כי בין גוב מאסטר ו – all jobs, גוב מאסטר הוא הוותיק יותר. מדובר באתר הפעיל מאז שנת 1998 ומשמש לוח פרסומי למי שמציעים משרות ובה בעת כמאגר של מועמדים פוטנציאליים שאת פרטיהם ניתן להעביר ישירות למעסיקים לפי פילוח שבוחר המועמד. המראה של אתר גוב מאסטר הוא מיושן מעט ומעיד על הוותק אולם אל תתנו לעיצוב להטעות אתכם, מדובר בפלטפורמה מתקדמת המציעה שלל פיצ'רים למחפשי עבודה ומעסיקים כאחד. מחפשי עבודה אינם משלמים כלל עבור השימוש בפלטפורמת גוב מאסטר, מפרסמי משרות לאיוש משלמים דמי מנוי חודשי/שנתי בגובה הנע בין 390 – 195 ש"ח למשרה לחודש (תלוי במספר המשרות שמפרסמים).

 

לפי נתונים שמוסרת החברה, במאגר הנתונים של ג'וב מאסטר יש בכל רגע נתון כ – 50,000 מחפשי משרה ומפורסמות בו עשרות אלפי משרות ביניהן מאות חדשות מדי יום. ג'וב מאסטר עושים שימוש במערכת לסינון קורות חיים כך שרק אלה המתאימים לדרישות שמציב המפרסם יגיעו לידיו. די במבט חטוף בהמלצות של מי שמשתמשים באתר ג'וב מאסטר כדי להבין שמדובר באפשרות יעילה. יש ונשמעת ביקורת על ידידותיות למשתמש, על כך שלא מספיק קל ונוח להשתמש באתר, ליצור פרופיל, להעלות קורות חיים, לפנות אל מפרסמים של משרות שמעניינות אתכם וכד'.

 

ג'וב מאסטר מיושן לעומת אול ג'ובס?
אתר גוב מאסטר אולי ניראה מיושן, אבל מדובר בפלטפורמה חזקה המסננת ומציגה נתונים רלוונטיים בפילוחים מהירים ומדויקים

 

אתר אול ג'ובס – פלטפורמה צעירה ודינמית

אתר האינטרנט אול ג'ובס הוא "האח הצעיר" של אתר גוב מאסטר – הוא הוקם לפני כ – 12 שנים, בשנת 2005, כפלטפורמה לריכוז הצעות עבודה בישראל. בתחילת דרכו של אתר אול גובס נדרשו מחפשי עבודה לשלם דמי מנוי חודשיים כדי להיכנס למאגר המשרות. בעקבות מיזוג חברת ידיעות אינטרנט (מקבוצת ידיעות אחרונות) וחברת "אול יו ניד בע"מ" (אז, בעלת האתר היחידה), נהנית היום אול ג'ובס מגב חזק של קבוצת ידיעות אחרונות, אין פלא שבשנת 2013 השיקה החברה אתר מותאם לסמארטפונים כך שניתן להשתמש ברוב השירותים בנוחות גם מן הטלפון הנייד (ולאו דווקא ממחשב). באתר תמצאו לא רק משרות שמעסיקים פוטנציאליים פרסמו באתר אלא גם משרות שנאספות משלל מקורות חיצוניים נוספים. מחפשי עבודה יכולים לקבל שירותים נוספים כגון כתיבה מקצועית של קורות חיים, טבלאות שכר, הכנה לראיון עבודה, טיפים למציאת עבודה ועוד.

 

אתר אול גובס מציג פלטפורמה לפרסום של כ – 30,000 משרות בכל רגע נתון – וכמה מאות מהן מאוישות מדי יום (על ידי מי שחיפשו עבודה דרך הפלטפורמה). חלק מהשירותים שניתן לקבל מוצעים בחינם ועבור אחרים נידרש תשלום (כך למשל חבילת VIP המרכזת משרות רלוונטיות עבור 49 ש"ח לחודש).

 

אתר אול ג'ובס נהנה מגב חזק מאוד לעומת ג'וב מאסטר
אול ג'ובס, פלטפורמה עם גב חזק, המספקת שירותי איתור משרה באתר אינטרנט חדשני ויעיל. בכל רגע, תמצאו באתר מעל 30,000 משרות

 

התממשקות לרשתות חברתיות

בשנים האחרונות הפכו רשתות חברתיות, פייסבוק ולינקדאין בראשן, לזירות פורות למציאת עבודה ואיוש משרות. כפלטפורמות מובילות למציאת עבודה השכילו אול גובס וגוב מאסטר כאחד להתממשק לרשתות החברתיות הנ"ל ולאפשר למחפשי עבודה לפעול בהן ישירות מן הפרופיל שלהם בפלטפורמת חיפוש העבודה. נראה כי לפלטפורמת אול גובס יתרון מסוים בכל הנוגע להרחבת כר הפעילות אל הרשתות החברתיות.

 

כפי שמחפשי עבודה רבים לומדים על בשרם, כדי למצוא משרה אטרקטיבית חייבים להקדיש מאמץ, מי שמעדיף לבחור פלטפורמה אחת ולרכז מאמציו שם יכול בהחלט לעשות זאת אולם מי שיכול ורוצה לפעול בכמה חזיתות יפיק תועלת מחיפוש בשתי הפלטפורמות במקביל, הן ללא ספק שתי המובילות בתחום זה בארץ.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme