Shutterstock ועוד אתרי תמונות מובילים ששווה לבדוק

מערכת5 דקות קריאה
Shutterstock ועוד אתרי תמונות מומלצים
שתף:

בין אתם מעצבים גרפיים מקצועיים או חובבי פוטושופ שרוצים לנצל את יתרונות המערכת כדי לעצב עמוד אינטרנט או ברושור מקוון, תמונות באיכות טובה הן מצרך בסיסי עבורכם. בשוק התחרותי של ימינו יש לוויז'ואל משמעות אדירה. עם זאת, השימוש בתמונות מחייב לרוב רכישת זכויות, בוודאי כאשר השימוש בהן מסחרי, ואם תערכו חיפוש קצר תגלו שיש שפע של אתרים שיספקו את השירותים הללו. אחד האתרים הבולטים ביותר הוא Shutterstock אבל יש עוד כמה אתרי תמונות טובים לא פחות שבהם כדאי לכם להציץ.

 

מחירים אטרקטיביים: BigStock

תמונות באיכות טובה מאוד תוכלו למצוא באתר BigStock, שהיתרון הגדול שלו הוא בקביעת מחירים נוחים, וגם שיטת התמחור פשוטה מאוד להבנה. אם תערכו חיפוש זריז באתר תגלו שאתם יכולים לקנות תמונות, איורים וסרטונים וגם לנהל צ'ט עם נציג שירות במידת הצורך. החיסרון המרכזי של האתר הזה הוא שלא תמצאו בו קבצי וידאו, ותמונות וקטור עשויות להיות בכל זאת מעט יקרות בהשוואה לחלופות אחרות.

 

המתחרה הצעירה: Depositphotos

בעוד אתר התמונות Shutterstock הוא שועל ותיק בתחום, שחקן צעיר למדי זוכה לפופולאריות לא מבוטלת. הכירו את Depositphotos ואת מודל התמחור הפשוט והנוח שלו. באופן כללי צפוי לכם מבחר רחב מאוד של קבצי מדיה כמעט מכל סוג אבל זה לא היתרון היחיד. אחד הכלים העיקריים של האתר הוא כלי הדירוג, ואם רכשתם תמונה אתם יכולים להציע פידבק על האמן או הצלם. כך תוכלו גם אתם לשמוע מה חושבים אחרים על תמונה או אמן מסוימים לפני הקנייה. חיסרון אחד שיש לאתר הזה הוא ככל הנראה מנוע החיפוש שלהם. מצד אחד יש תמיכה בשפות שונות והאתר עצמו ידידותי למשתמש, אבל הגדרות חיפוש מתקדמות הן קצת יותר מוגבלות בהשוואה לאתרים כמו Shutterstock שבהם נוח יותר לחפש תמונות מדויקות מאוד.

 

האחות הצעירה של Shutterstock
Depositphotos הוא אתר תמונות צעיר יחסית אבל יש לו יתרון משמעותי למדי: הוא מאפשר לנו לדרג תמונות ואמנים

 

הפתרון האיכותי: iStock

מה שהופך את אתר התמונות iStock לפופולארי ואטרקטיבי כל כך הוא העובדה שהוא מנוהל על ידי Getty Images והמוניטין הגבוה שלה. מעצבים גרפיים רבים, כמו גם סוכנויות פרסום קטנות יחסית, כולם מוצאים שהאתר הזה ידידותי ומהווה מקור מצוין לתמונות איכותיות במחירים נוחים. יש מיליוני תמונות למכירה, וזו בחירה מצוינת למי שמחפש עוד חלופה טובה לצד אתרים כמו Shutterstock. עם זאת, האתר סובל לעיתים מבאגים שהופכים את הגלישה בו לנעימה קצת פחות ויש גם אתרים שבהם תמצאו מגוון רחב אפילו יותר.

 

מבחר גדול: Alamy

אם אתם מחפשים מגוון רחב מאוד של תמונות כדאי שתכירו את Alamy. למעלה מ-80,000 תמונות חדשות מועלות לאתר מדי יום מ-173 מדינות. כפי שאתם מבינים, תמיד יש חידושים והפתעות, וגם שפע של תמונות מקוריות ומדליקות. יתרה מכך, אם אתם מחפשים גם גיוון תרבותי זה בדיוק המקום הנכון עבורכם. תוכלו לרכוש כאן גם תמונות וגם סרטוני וידאו, וגם השירות שלהם מצוין. מצד שני חייבים להיות גם חסרונות, ונדמה שהאתר פשוט לא ידידותי מספיק. בנוסף אתם עשויים לגלות במצבים רבים שהמחיר שנקבע עבורכם גבוה למדי על חלק מהתמונות, גם אם האיכות שלהן לא הטובה ביותר.

 

שחקנית ותיקה: Dreamsite

אתר התמונות Dreamsite קיים כמעט שני עשורים, ובזמן הזה הוא סיפק תמונות איכותיות ומרשימות ל-13 מיליון גולשים רשומים. כמעט רבע מיליון צלמים ואמנים מעלים את התמונות שלהם למכירה, והפריסה הבינלאומית מבטיחה לכם את הגיוון שאתם בוודאי מחפשים. בנוסף, כחלק מהניסיון להבטיח רק תמונות איכותיות באמת נעשית בדיקה מקיפה וטובה לצורכי בקרת איכות. כל התמונות נסרקות ומאושרות על ידי עורכי האתר,  ובנוסף לתמונות יש גם ספרייה של תמונות חינמיות שאפשר ליהנות ממנה. אם אתם מחפשים חלופה איכותית ל-Shutterstock זו בהחלט צריכה להיות במקום טוב בראש הרשימה.

 

dreamsite - חלופה איכותית ל-Shutterstock
אתר Dreamsite הוא אחד האתגרים הגדולים והמגוונים מאוד, חלופה איכותית ל-Shutterstock

 

בשליטת Adobe: אתר Fotolia

היום אתר Fotolia נמצא בבעלות Adobe, והוא מציע לכם למעלה מ-80 מיליון תמונות וקבצי מדיה. זהו מאגר עצום ללא ספק, והוא ממשיך לגדול מדי יום עם עשרות אלפי קבצים חדשים. זוהי ספריית מדיה ענקית והיא ללא ספק אחת הגדולות שבהן לצד Shutterstock ואחרות. החיסרון שלה הוא שהיא תחייב אתכם לרכוש לפחות 5 נקודות קרדיט בבת אחת, גם אם אין לכם צורך בכך. בשורת היתרונות אפשר למנות את האתר הנוח למדי ואת אפשרויות הניווט הפשוטות, ואלה הם נושאים מאוד חשובים אם אתם מחפשים תמונות ספציפיות.

 

בשורה התחתונה – Shutterstock או אתר מתחרה?

הבחירה באתר התמונות הנכון עבורכם תלוי בשורה ארוכה של גורמים, ובעיקר בצרכים הספציפיים שלכם. חשוב לוודא שהאתר הנבחר יציע מחירים נוחים, אבל ההתאמה לצרכים המסחריים שלכם ולמטרות שעל הפרק חשובה לא פחות. אתרים שמציעים גיוון רב כמו Shutterstock או Dreamsite יעשו את העבודה היטב, אבל כדאי שתבחנו את השטח קצת יותר לעומק לפני שתקבלו החלטות. כך או כך זכרו שרכישת תמונות היא הכרחית, על אחת כמה וכמה כאשר אתם משתמשים בהן לצרכים מסחריים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme