קלאב 50 – מסתבא שאפשר ליהנות מהחיים גם אחרי גיל חמישים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
קלאב 50 הוא מועדון ייחודי לבני 50+
שתף:

קלאב 50 הוא מועדון לבני 50 ומעלה – המציע שירותים רבים ומגוונים לקהל חברי המועדון. בין שירותי מועדון קלאב 50 – אירועים ומפגשי העשרה בנושאים שונים, מגזין ופורטל אינטרנט שוקק מידע, טיולים בארץ ובחו"ל, מועדון היכרויות בעל פעילות ענפה, פעילויות ספורט ובריאות, שירותי ייעוץ משפטי ופנסיוני, ועוד. מועדון קלאב 50 מספק לחבריו את האפשרות להנפיק כרטיס אשראי בשיתוף עם לאומי קארד, המקנה רשימה ארוכה של הטבות נוספות למחזיקיו. על הפעילויות, האירועים, כרטיס האשראי והחברות במועדון – במאמר שלפניכם.

 

 

בני 50 ומעלה? אלו ההצעות של קלאב 50

קלאב 50 הוא המועדון הגדול והפעיל ביותר בארץ, לבני 50 ומעלה. אתר קלאב 50 מאגד בתוכו את כל מה שתוכלו גם אתם לקבל – בהצטרפות למועדון קלאב חמישים במנוי רגיל – או במנוי VIP. לא אחת, בני הגיל השלישי מוצאים את עצמם עם המון זמן פנוי – ופחות אפשרויות למלא אותו בפעילויות שיביאו שמחה ויתאימו להעדפות ולמגבלות הנובעות עם הגיל – מועדון קלאב 50 עוסק בדיוק בזאת – היצע שהוא למעשה בלתי נדלה, של פעילויות, מפגשים חברתיים (גם לפנויים – פנויות חברי קלאב חמישים), סדנאות העשרה, ודרכים מהנות לבלות את הזמן, ליהנות וללמוד – בקהילה של בני חמישים ומעלה.

 

עלות החברות במועדון קלאב 50 היא 47 ש"ח בחודש. חברי המועדון יספרו כי במחיר החברות במועדון, הם זוכים לקבל שפע של הזדמנויות לבילוי, ביחד או לחוד. חשוב לדעת, כי רופאים מסביב לעולם הגדירו את הבדידות כמחלה המסוכנת ביותר ממנה סובלים בני הגיל השלישי – ניראה כי חברי מועדון קלאב חמישים מוגנים מפני תחושת הבדידות, עם קבוצה הומוגנית של בני חמישים ומעלה שמעוניינים לבלות את זמנם ביחד, בנעימים. ההיצע הגדול של פעילויות שונות לבחור מהן, האפשרות להצטרף לפעילויות, לסדנאות ולטיולים של קלאב 50 עם חבר או חברה שכבר רשומים למועדון גם הם – מאפשרים למלא את הימים בבילויים נעימים בצוותא, בשמחה ובעניין.

 

מועדון קלאב 50 מקיים אירועים ייחודיים
מועדון קלאב 50, המאגד פעילויות, אירועים, מפגשים, קבוצות עניין, פעילויות פנויים פנויות ועוד, לבני 50 ומעלה – מציע השתתפות באירועים שלו תמורת דמי חבר בסך 47 ש"ח בחודש

קלאב 50 – על המועדון ועל ההצטרפות

המועדון מאגד שפע של פעילויות לבני גיל 50 ומעלה, והוא מהווה אחת מקבוצות הצרכנים הגדולות בארץ, המספק מעבר לאפשרויות בילוי, היכרויות, וקבוצות עניין משותפות – גם הנחות, הטבות ומחירים מיוחדים. כאמור, עלות ההצטרפות למועדון החברים של קלאב 50 היא 47 ש"ח לחודש, עם הצעה מיוחדת לזמן מוגבל המאפשרת הצטרפות למועדון החברים תמורת 5 ש"ח בלבד לחודש הראשון. החברות במועדון קלאב חמישים מקנה אפשרות ליהנות משפע השירותים המוצעים באתר האינטרנט של המועדון, בכלל אלה הצטרפות לקבוצת חברתיות, צפייה במודעות דרושים, קבוצות ספורט, היכרויות, ייעוץ מקצועי בתחומים שונים, ועוד. גם בלי להירשם למועדון ניתן ליהנות משירותים מסויימים באתר האינטרנט של המועדון, כולל קבלת העיתון המדוור שלהם (ה"ניוזלטר") באופן קבוע. באתר, ניתן להתרשם מאירועים, פעילויות, טיולים, והצעות למבקרים בלבד – ולחברי מועדון.

 

קלאב 50 – האירועים והמפגשים

קלאב 50 מציע שפע של אירועים, טיולים, קבוצות עניין ומפגשי העשרה שההשתתפות בהם לחברי המועדון בלבד. הנה כמה מן האירועים המוצעים לחברים:

 

  • קבוצות חברתיות – הקבוצות החברתיות מכילות את חברי המועדון בעלי נושא עניין משותף, וההקמה של קבוצה חברתית כזו היא אפשרית עבור כל חבר מועדון קלאב 50. ישנן קבוצות פופולאריות, בהם חברים מאות אנשים והפעילות היא יומיומית. פעילויות הקבוצות משתנות מקבוצה לקבוצה – חלקן פעיל בעיקר דרך אתר האינטרנט וחלקן ממש חולק פעילויות רלוונטיות משותפות. כל הקבוצות החברתיות מפורסמות באתר האינטרנט של המועדון וההצטרפות לכל קבוצה אפשרית לחברים באתר או לחברי המועדון. בין קבוצות המועדון, ניתן למצוא קבוצות לפי מיקום גיאוגרפי (קבוצת קריות, קבוצת ראשל"צ, ועוד); קבוצות טיולים; קבוצות נשים; קבוצות ריקוד; קבוצת בישולים; קבוצת מוזיקה; קבוצת חיים בריאים; קבוצת כותבי שירה; קבוצות פנויים פנויות; ועוד רבות
  • אירועים ומפגשים – שפע של אירועים מוצעים לחברי מועדון והנה כמה מן המפגשים המוצעים כעת: מפגש קריאה בכף יד בבית אחד מחברי המועדון; מפגש קבוצת הליכה מטעם קבוצות הספורט של קלאב 50; מפגש הרזיה ותזונה מותאמת אישית; מפגש יוגה; קבלת שבת; מפגש "חוכמת ההמונים"; מפגש "בוקר בריאות" בנושא דלקת פרקים; ועוד
  • טיולים בארץ ובחו"ל – המועדון מציע הצטרפות לחברי ה – VIP שלו לקבוצות טיולים מודרכות בארץ ובחו"ל. בין הטיולים הזמינים כעת לחברי המועדון: טיול מודרך בסקוטלנד ואירלנד; טיול פיורדים בנורבגיה; טיול מאורגן לטנריף; טיול מאורגן אל היער השחור; טיול בעקבות הציונות לאוקראינה; ועוד. עוד מוצעים לחברי המועדון נופשי שיט בספינות פאר; ונופשים המשלבים סמינרים לימודיים של שלושה ימים ויותר. גם טיולים מאורגנים בארץ ניתן למצוא בין האירועים המוצעים לחברי המועדון – למשל: טיול לרמלה המציג אותה באור שעוד לא ראיתם; וסדרת טיולים יומיים בארץ.

 

 

קלאב 50 – היכרויות ומודעות דרושים

באתר המועדון תמצאו שפע של מודעות דרושים ומועדון היכרויות פעיל עבור בני 50 ומעלה. בחלק מן המודעות תתאפשר פנייה גם עבור מבקרים באתר שהם לא חברי מועדון או אפילו אינם רשומים באתר, עם כתובת להתקשרות המפורטת בפנייה עצמה. כל המודעות הן בלוח הדרושים של האתר והן בפינת הפנויים פנויות של האתר – מתעדכנות חדשות לבקרים.

 

קלאב 50 וטיולים
טיולים מאורגנים, היכרויות וגם שפע סדנאות

 

קלאב 50 – ייעוץ מקצועי

קלאב 50 מציע לחבריו ייעוץ משפטי וייעוץ פנסיוני בתנאים מועדפים. זאת, על מנת להבטיח כי חברי המועדון יוכלו לממש את מלוא הזכויות שלהם בתחום המשפטי ובתחום החיסכון הפנסיוני. הייעוץ המשפטי ניתן בתחומים כמו מקרקעין, צוואות וירושות, הסכמי ממון, ונוספים, כאשר ייעוץ ראשון ניתן לחברי קלאב 50 ללא תשלום. הייעוץ הפנסיוני מוצע לחברי המועדון על ידי סוכנות הביטוח "קלאב 50 ביטוח ופיננסים" בנושאים כמו תכנון פרישה, ניתוחים פיננסיים ושירותי ביטוח. בנוסף, מעמיד המועדון לרשות החברים בו שפע של צוותי תמיכה בנושאים כמו: תמיכה בשימוש במחשבים, טאבלטים, וסמארטפונים, ייעוץ בנושא עיסקאות נדל"ן, ועוד.

 

כרטיס אשראי קלאב 50

כרטיס האשראי של המועדון מציע למחזיקים בו הנחות והטבות נוספות, כמו: 10% לאירועי המועדון בתשלום, פעילויות זוגיות ללא תשלום, עדיפות בהרשמה לאירועי המועדון, הנחות קבועות במאות בתי עסק בארץ, ועוד. הכרטיס מוצע ללא עמלת דמי כרטיס לחברי מועדון קלאב 50.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme