הבנק הבינלאומי – סקירה מלאה על מוצרי ושירותי הבנק

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הבנק הבינלאומי
שתף:

הבנק הבינלאומי הראשון הוקם בשנות ה-70 בעקבות החלטה ממשלתית לאחד מספר מוסדות פיננסים קטנים למוסד אחד חזק – הבנק הבינלאומי. בקבוצת הבינלאומי נמנים שני בנקים נוספים המעניקים שירותים לכלל האוכלוסייה במקביל להתמחותם באוכלוסייה מסויימת, כמו בנק אוצר החייל (שקבוצת הבנק הבינלאומי מחזיקה בכ – 78% ממנו) המתמקד בין היתר בשירותים פיננסיים עבור אנשי כוחות הביטחון ובנק מסד (שקבוצת הבנק הבינלאומי מחזיקה בכ – 51% ממנו) המתמקד בשירותים פיננסיים עבור אנשי חינוך ועובדי הוראה. גם הבנק UBANK הוא מקבוצת הבנק הבינלאומי, ומתמחה בעיקר בשירותי בנקאות פרטית והשקעות בשוק ההון.

 

הבנק הבינלאומי הוא הבנק החמישי בגודלו בארץ, והוא פרוס בכ – 70 סניפים מאילת בדרום ועד נהריה בצפון. הבנק מציע מגוון נרחב של שירותים ומוצרים פיננסיים לקהל הרחב. במאמר זה – סקירה על שירותי ומוצרי הבנק הבינלאומי, הלוואות, חסכונות, חשבונות עו"ש, ועוד.

 

הבנק הבינלאומי מציע מגוון שירותים פיננסיים
הבנק הבינלאומי מציע שירותים פיננסיים בישראל מאז שנת 1972, והוא כיום הבנק החמישי בגודלו בישראל. עם כשבעים סניפים ושווי שוק של מעל 5.2 מיליארדי ש"ח, מדובר במוסד כלכלי יציב, וותיק ומבוסס

 

ניהול חשבונות עו"ש בבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי מציע חשבונות עו"ש בשלושה מסלולים שונים – חשבון Start Up, חשבון Silver וחשבון Gold, המתאימים לאוכלוסיות שונות ולרמות הכנסה שונות. בבנק ניתן למצוא מענה ייחודי לאוכלוסיות מסויימות, ביניהן רופאים, מורים בארגון המורים, צעירים, חיילים, עובדי הייטק, סטודנטים, ועוד. מרכז פלטיניום הוא שירות VIP המציע ללקוחות המובחרים של הבנק, כולל ייעוץ השקעות ובנקאות פרטית.

 

הבנק הבינלאומי – שירותים מתקדמים ודיגיטציה

הבנק הבינלאומי צועד עם הקידמה ומציע ללקוחותיו מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים, אותם ניתן לצרוך באמצעות אתר האינטרנט של החברה או דרך האפליקציה הסלולארית של הבינלאומי. ביצוע הפעולות בערוצים הישירים הנ"ל חוסך ללקוח זמן וכסף ומאפשר ליהנות ממגוון הטבות ועמלות מופחתות. לדוגמא בתחום ניהול החשבון, מי שיבצע העברה שקלית לחשבון חוץ בנקאי או תוך בנקאי ישלם עבור ביצוע הפעולה באינטרנט רק עמלת פעולה ערוץ ישיר בסך 1.8 ש"ח לעומת עלות של  6.3 ₪ עבור עמלת פקיד המבצע בעבורכם את הפעולה בתוך הבנק. עמלת פקיד זהה תגבה עבור ביצוע תשלומים עבור שוברים לבזק ולחברת חשמל לעומת פטור מתשלום עמלה כאשר הפעולה מתבצעת באופן מקוון באתר האינטרנט של הבנק הבינלאומי או באפליקציה. מי שיבצע העברת מט"ח לחו"ל ומחו"ל יזכה בערוץ הישיר להנחה בעמלת העברה בגובה  25% ,לעומת עמלה בגובה 0.175% מהסכום המועבר, אותה תשלמו במידה וההעברה בוצעה בסניף. אם תרכשו או תמכרו  מט"ח תשלמו עמלת חליפין דומה בסניף לעומת הטבה של  50% הנחה בעמלה זאת בעת ביצוע הפעולה ברשת.

 

הבנק הבינלאומי מציע ללקוחותיו להצטרף ל"חשבון ירוק" מתוך אג'נדה חברתית של שמירה על איכות הסביבה. החשבון הירוק של הבנק הבינלאומי הוא חשבון דיגיטלי מנוהל כולו ללא ניירת, במסגרתו מתקבלות כל ההודעות הנוגעות להתנהלות החשבון ישירות לתיבת דואר מאובטחת באתר האינטרנט של הבנק הבינלאומי אליה ניתן להיכנס באמצעות שם ממשתמש וסיסמה אותה ינפיק הבנק בעבורכם. לקוחות החשבון הירוק נהנים משפע של הטבות ופטורים בעמלות, כמו: פטור מעמלות המתבצעות באמצעות הערוץ הישיר, פטור מעמלת מינימום ומעמלות בעבור שירותי הודעות טקסט (SMS) מקוונות ועוד.

 

הבנק הבינלאומי מציע ללקוחות חשבון ירוק
הבנק הבינלאומי מציע ללקוחותיו חשבון ירוק – חשבון בו כל הניירת והתכתובות מבוצעים באופן דיגיטלי בלבד, לטובת איכות הסביבה ומהירות ההתקשרות. חשבון זה מזכה את בעליו במגוון הנחות ופטורים בתשלומי עמלות

 

מענה אנושי ומענה קולי ממוחשב בסניפי הבנק הבינלאומי

שירות "הבינלאומי CALLl" מאפשר ללקוחותיו לקבל מענה טלפוני ולבצע פעולות באמצעות שני ערוצים, כשהראשון הוא מענה קולי ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה, והשני הוא מוקד טלפוני מאויש הפועל בימים א' – ה, בין השעות 07:15 – 20:00, וביום שישי וערבי חג בין השעות: 07:15 – 14:00. לרשות הפונים עומדים בנקאים מקצועיים שיסייעו לכם לבצע פעולות רבות ממגוון תחומים כמו: פיקדונות, תוכניות חיסכון, שיקים, ניירות ערך, מטבע חוץ, הלוואות ועוד.

 

גם המענה הממוחשב מאפשר לבצע פעולות רבות באופן אישי וללא סיוע של בנקאי. לאחר הזדהות במערכת יוכלו הלקוחות לברר את היתרה בחשבון העו"ש, לקבל מידע על תנועות אחרונות בחשבון ועל פיקדונות, להזמין פנקסי המחאות ועוד. מי שמשקיע בבורסה יוכל לקבל מידע בזמן אמת על שערי המט"ח ועליות/ ירידות השערים.

 

פיקדונות וחסכונות, הלוואות ומשכנתאות

במסגרת שירותיו מציע הבנק ללקוחותיו סוגים שונים ורבים של  פיקדונות וחסכונות  ארוכי וקצרי טווח, המותאמים אישית ללקוח. החל מ פיקדון יומי בריבית קבועה וכלה בפיקדון לזמן קצוב לתקופה של שנה בריבית משתנה. לקוחות הצריכים הלוואה ייהנו ממגוון מסלולים ללא ערבים, ללא בטחונות וללא דמי טיפול באשראי, ומסלול המשכנתאות מציע אף הוא שפע של מסלולים ומהטבה ייחודית לבנק הבינלאומי הכוללת תשלום משכנתא ראשון על חשבון הבנק עד לסכום של 3000 שקלים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme