אילון מאסק גייס 27 מיליון דולר לחיבור המחשב והמוח האנושי

מערכת5 דקות קריאה
אילון מאסק גייס 27 מיליון דולר
שתף:

מנכ"ל חברת טלסה, אילון מאסק, הצליח לגייס 27 מיליון דולר למטרה מעניינת במיוחד: חיבור בין המוח האנושי לבין המחשב. המטרה הזו אמורה להיות מושגת באמצע חברה נוספת של מאסק, Neuralink, שמכרה 27 מיליון דולר במניות, מתוך היצע כולל של 100 מיליון דולר. נתון מעניין נוסף הוא שהקנייה הראשונה בוצעה ב-15 באוגוסט, כלומר הסכום המרשים הזה גויס בתוך פחות משבועיים. בתגובה לכך הודיע מאסק בטוויטר שהחברה לא מחפשת משקיעים נוספים, מה שעורר את השאלה האם ייתכן שהוא מתכוון לתרום לחברה מהונו הפרטי, או אם יש קיימים משקיעים אחרים.

 

המטרה של אילון מאסק
מטרת החברה החדשה של אילון מאסק היא לפתח מכשירים זעירים שניתן להחדיר אל המוח באמצעות ניתוח כירורגי

 

חברת Neuralink – טיפול בפגיעות מוחיות

המטרה העיקרית של חברת Neuralink, אותה הקים מאסק בקיץ 2016, היא לפתח מכשירים זעירים שניתן להחדיר אל המוח באמצעות ניתוח כירורגי. המכשיר המתקדם אמור להציע פתרון מסוים לפגיעות מוחיות שנגרמות בעקבות שבץ או בעקבות גידולים סרטניים. על פי הצפי (או היעדים) של החברה, הפיתוח אמור להימשך כארבע שנים, ולפי מאסק זהו פיתוח משמעותי שיתרום רבות למין האנושי. לשיטתו, זהו אחד הכלים המרכזיים שיאפשרו לבני האדם להתגבר על איומים מצד מחשבים על אנושיים עם בינה מלאכותית. המכשיר הזה יוכל אף לסייע לבני אדם לעסוק במה שהוא קורא לו "טלפתיה בהסכמה" (Consensual Telepathy).

 

אילון מאסק מחפש עובדים

אם אתם מחפשים עבודה בוודאי תשמחו לדעת שחברת Neuralink מגייסת כיום לא פחות מ-8 עובדים חדשים, בהם מהנדס טכני, מהנדסי תוכנה ומתכנתים. זוהי החברה הרביעית ל איילון מאסק, לצד חברת Telsa בה הוא מכהן כמנכ"ל, חברות SpaceX ו-OpenAI וכן חברת מחקר בתחום ה-AI שפועלת ללא כוונות רווח. כפי שזה נראה כרגע, היד עוד נטויה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme