השלמת הכנסה – 5 רעיונות לייצר עוד כסף

מערכת5 דקות קריאה
השלמת הכנסה - 5 רעיונות טובים
שתף:

יכול להיות שיש לכם משרה לא רעה בכלל, וגם השכר בצדה נאה. עם זאת, כולנו רוצים להרוויח קצת יותר, ואם יש לנו זמן פנוי היינו שמחים לנצל אותו כדי להגדיל את המשכורת. בין אם אתם סטודנטים שרוצים להגדיל את דמי הכיס, בין אם אתם מתכננים חופשה ארוכה ובין אתם פשוט זקוקים לכסף נוסף מעבר לזה שאתם מקבלים מהמעסיק מדי חודש, השלמת הכנסה היא בהחלט אפשרית. לפניכם חמישה רעיונות שיעזרו לכם לעשות את זה, ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהפיג'מה.

 

עוזר וירטואלי

אם יש לכם זמן פנוי, דרך טובה להכניס עוד כמה שקלים לכיס היא להציע שירותי סיוע וירטואלי. זה פשוט כמו שזה נשמע – עוזר וירטואלי מעניק שירותי עזרה לעסקים, והוא עושה את זה מהבית. המשימות שלכם תלויות כמובן בלקוח שלכם, אבל באופן כללי יהיו אלו משימות אדמיניסטרטיביות. יכול להיות שתבצעו מחקרים, תקבעו פגישות, תנהלו יומנים או תעלו תוכן לאתר האינטרנט של הלקוח. מאחר ועסקים רבים זקוקים לשירותים מהסוג הזה אבל מעדיפים להימנע מגיוס עובד למשרה קבועה, זו פשוט הזדמנות נהדרת למי שמחפש השלמת הכנסה בשעות נוחות ומהבית.

 

בשורה התחתונה: באופן עקרוני תוכלו להרוויח שכר של 40-70 ₪ בשעה בדרך כלל, בתלות בהסכם ביניכם לבין הלקוח ובהתאם לשירותים שתציעו. המשרד הביתי שלכם ידרוש מחשב, חיבור לאינטרנט וקו טלפון, כך שאין לכם גם עלויות כלל. כדי לשווק את עצמכם תוכלו להקים אתר אינטרנט פשוט, לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק או לפנות ישירות לעסקים שעשויים להזדקק לשירות שלכם.

 

השלמת הכנסה כעוזר וירטואלי
אם אתם מחפשים השלמת הכנסה, סיוע וירטואלי לעסקים הוא בהחלט פתרון טוב. תוכלו לעשות זאת בזמן שלכם ולהגדיל את ההכנסה החודשית בקלות

 

כתיבה כמקור השלמת הכנסה

אם אתם אוהבים לכתוב (ואתם גם יודעים איך עושים את זה נכון) אתם יכולים להרוויח לא מעט בזכות הכישרון הזה. כתיבת בלוגים, ניסוח עלוני מידע, ניהול תוכן לאתרים וכתיבת תיאורי מוצר – כל אלה דרכים טובות להציע שירותי כתיבה בתשלום, וזו השלמת הכנסה נהדרת. תוכלו לנהל את הזמן שלכם, לעשות את זה אחרי שעות העבודה או לנצל את סוף השבוע לטובת המטרה.

 

בשורה התחתונה: השכר בתחום נע על הטווח שבין 40 ל-200 ₪ לשעה בתלות בניסיון שלכם, וגם באיכות כמובן. כדי להעניק שירות טוב תצטרכו מחשב וחיבור לאינטרנט, וכן רצוי שיהיה לכם מעבד תמלילים (וורד). לצרכי שיווק אפשר ואף רצוי להקים אתר בסיסי עם כמה תכנים טובים לדוגמה, וכמובן – הרשתות החברתיות הן כלי פרסום מצוין עבורכם.

 

שיווק ברשתות החברתיות

אם נודה באמת, רובנו מבלים זמן רב (אולי מדי) ברשתות החברתיות. אנחנו נכנסים לפייסבוק כמה וכמה פעמים מדי יום, רק כדי לראות מה התחדש בזמן שישנו, אכלנו עוד עבדנו. אם אתם כבר שם, אתם יכולים לקבל על זה כסף. מאחר והעולם כולו נעשה דיגיטלי, גם השיווק בתחום הוא חשוב מאוד, והוא הזדמנות טובה מבחינתכם. כדאי ללמוד את מערכות הניהול של פייסבוק, לגלות איך ניתן לפרסם באמצעות אינסטגרם ואפילו להכיר קצת יותר טוב את פינטרסט, לינקדאין או טוויטר. בהתאם תוכלו לנהל עבור הלקוחות שלכם את העמודים העסקיים ואת הקמפיינים שלהם.

 

בשורה התחתונה: השכר למנהלי מדיה חברתית מתחיל בסביבות ה-50 ₪ לשעה ויכול להגיע עד 200 ₪ ואפילו מעט יותר, בתלות בניסיון ובביצועים שלכם. באופן טבעי וברור אתם צריכים מחשב וחיבור לאינטרנט, וגם חשבונות פעילות ברשתות החברתיות שבהן אתם עובדים. ברמת השיווק אולי מיותר לציין, אבל הרשתות החברתיות הן בדיוק המקום לקידום העסק שלכם.

 

השלמת הכנסה דרך הרשתות החברתיות
אם אתם ממילא ברשתות החברתיות כל היום, למה שלא תנצלו אותן לטובת השלמת הכנסה?

 

שירותי קלדנות

אם אתם מקלידים מהר, בורכתם באצבעות זריזות וגם יכולת ההקשבה שלכם לא רעה, זה הזמן לנצל את הכישורים הללו כדי להרוויח עוד כמה שקלים. השלמת הכנסה באמצעות קלדנות היא דרך טובה מאוד לעשות את זה,  משום שמדובר במשימה די פשוטה למי שמקליד מהר. עסקים (ובעיקר עורכי דין) עשויים להעביר לכם קבצי שמע לצורך תמלול, ולקוחות אחרים יעדיפו להקריא לכם את המכתב שהם מנסחים בזמן שאתם מקלידים עבורם. המהירות היא קריטית במצבים הללו, אבל אם אתם טובים הרי שזו השלמת הכנסה די טובה.

 

בשורה התחתונה: התשלום על שירותי קלדנות או תמלול נע על הטווח שבין 30 ₪ ל-60 ₪ לשעה, בתלות בקצב שלכם. מעבר לעובדה שתצטרכו מחשב ואינטרנט אתם פשוט חייבים אצבעות מהירות במיוחד, מעבד תמלילים ואוזניות טובות. אתרים טובים לקידום עבורכם הם אתרים כמו Fiverr או x-place למשל.

 

עיצוב גרפי

אחד הכישורים הנדרשים והמבוקשים ביותר היום הוא הכישרון לעצב ניוזלטרים, לוגואים, עלונים, חוברות מידה, באנרים, מודעות פרסום לעיתונות ופוסטים לרשתות החברתיות. מעצב גרפי מיומן יידע לעשות את זה היטב, ובהתאם יוכל להציע את שירותיו ללקוחות. אם אתם בוחרים בעיצוב גרפי לצורך השלמת הכנסה כדאי שיהיה לכם את הרקע הדרוש (קורס מקצועי בתחום) וכן כדאי שתבנו לעצמכם תיק עבודות.

 

בשורה התחתונה: מעצב גרפי יכול להרוויח (כפרילנסר) בין 45 ל-100 ₪ לשעה. כמובן שהמחיר תלוי בגורמים רבים, ואתם בהחלט יכולים להציע ללקוחות גם ריטיינר חודשי, אם הוא רלוונטי עבורם. מחשב ואינטרנט יידרשו לכם גם כאן, אבל גם רקע בתוכנות עיצוב שונות וכמובן – את התוכנות עצמן. פוטושופ ו-InDesign הן שתי דוגמאות לתוכנות מהסוג הזה. לבסוף, שימו לב שבמקרה שלכם אתר אינטרנט הוא קריטי, וחשוב שיהיו בו דוגמאות לעבודות שעשיתם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme