מיטב דש טרייד – סקירת מערכת ההשקעות בבורסה

איריס קליין5 דקות קריאה
מיטב דש טרייד - מערכת השקעות
שתף:

לא נמאס לכם לשלם עמלות גבוהות על ניהול תיק השקעות בבנק? כך מתחיל סרטון הפרסומת של מיטב דש טרייד, המבטיח להציע אלטרנטיבה ראויה, מקצועית, וזולה משמעותית לניהול תיקי השקעות הן עבור משקיעים פרטיים והן עבור סוחרים מקצועיים המבקשים פתרון נוח, מקצועי וגם זול, לביצוע השקעות במסחר יומי, במניות ובאופציות מעו"ף. חברת מיטב דש טרייד עוסקת במתן שירותים בתחום ההשקעות והמסחר בבורסות בארץ ובעולם, על ידי פלטפורמות מאוד מתקדמות ובעזרת תמיכה של חדרי מסחר בכל זמני הפעילות. מיטב דש טרייד היא השער הבטוח והמהימן של כל סוחר יום או משקיע, להשקיע בבורסה בארץ ובעולם. כל מה שאתם צריכים לדעת על החברה ועל שירותיה, במאמר שלפניכם.

 

מיטד דש טרייד - מה היא מאפשרת לכם?
מיטב דש טרייד היא סביבת השקעות המאפשרת לסוחרים מקצועיים ולמנהלי תיקי השקעות פרטיים מסחר איכותי בכל שעות המסחר, בבורסה הישראלית ובבורסות בחו"ל, לצד ליווי אישי מקצועי, קורסים ללא עלות, ועוד הטבות. וכל זאת – בעלויות מופחתות משמעותית ביחס לעלויות ניהול תיק השקעות בכל תצורה אחרת

 

מיטב דש טרייד – מה היא מאפשרת לכם?

מיטב דש טרייד היא סביבת השקעות שמאפשרת לסוחרים מקצועיים ולמנהלי תיקי השקעות פרטיים מסחר איכותי בכל שעות המסחר, בבורסה הישראלית ובבורסות בחו”ל, לצד ליווי אישי מקצועי וקורסים, בין השאר. וכל זאת תוך שהחברה טוענת לעלויות מופחתות משמעותית ביחס לעלויות ניהול תיק השקעות בכל תצורה אחרת.

 

 

למה מיטב דש טרייד?

חבילת השירות של מיטב ש היא חבילה רחבה ששנועדה לסייע למשקיעים ולהגדיל את התשואה בתיק ההשקעות הפרטי ולבצע מסחר נוח ויחסית מהיר בבורסה בישראל ובעולם. חשבון בחבר בורסה ותיק שיש עליו פיקוח והוא פועל בחסות בית השקעות מוכר ואיתן, עם עמלות טובות שמשאירות את הרווח בחשבון, עם שירותי ליווי פיננסי ועם מקצועיות ללא פשרה, מערכות שיתאימו למשקיע שמתחיל ולכל סוחר מקצועי, עם גישה  לחדר המסחר, קורסים ומגוון של מפגשים ייעודיים לכל הלקוחות, מחקרים בתחום ותודעת שירות מבין הגבוהות שיש.

 

האם ניתן לסחור במניות גם בחו"ל?

מלבד היותה חברה בבורסה לניירות ערך, יש לחברת מיטב דש בית השקעות ושותפים רבים מהמובילים ברחבי העולם. לשירות הלקוחות של מיטב דש טרייד ובית השקעות מיטב דש קיים אתר משמעותי בתחום המסחר לאינפורמציה, מסרים ומסחר בורסות בארה"ב (Wall Street) ובנוסף חדרי מסחר שעובדים 24/7 ומעניקים שירותים ועסקאות בניירות ערך לבורסות בכל העולם.

 

מיטב דש טרייד
תוכלו לסחור במניות בחו"ל

 

מי יהיה ערב לכסף שלי?

מיטב דש טרייד נמצאת בכפוף לפיקוח הרשות לני"ע והבורסה בתל אביב. הנכסים הפיננסים וניירות הערך שאותם מפקיד כל לקוח יהיו שמורים במסלקה של הבורסה ויהיו רשומים על שמו של הלקוח בספר חבר הבורסה.

הכספים הזמינים בתיק הלקוח יופקדו בחשבון נאמנות ללקוח בתאגיד בנקאי וישנה הפרדה אבסולוטית בין כספי הלקוח לבין הכספים של החברה. נציין עוד שהחברה לא מספקת אשראי על בסיס נכסים של הלקוחות, כי אם רק על בסיס נכסים שלה. כמו כן, מיטב דש טרייד מבוטחת מפני כל מקרה של רשלנות או חלילה מעילה של אחד עובדים.

 

מסחר עצמאי עם מיטב דש טרייד

מי שמנהלים את תיק ההשקעות של עצמם, מוזמנים לשקול ניהול תיקי השקעות מקצועי באמצעות סביבות המסחר של מיטב דש טרייד. מיטב דש טרייד היא חבר בורסה מפוקח, והיא מציעה לסוחרים מקצועיים ולסוחרים אישיים המעוניינים לנהל את תיק ההשקעות שלהם סביבה תומכת וליווי מקצועי רציף. המסגרות למסחר עצמאי במיטב דש טרייד מוצעות בשני אפיקים שונים:

 

  • המסלול הכללי למסחר עצמאי – מאפשר שימוש במערכת ניהול ההשקעות של מיטב דש טרייד עם סכום מינימאלי לניהול תיק השקעות של 20,000 ש"ח. ניתן לבצע השקעות בבורסה בארץ ובבורסות בחו"ל, ולקבל מידע עדכני ומגוון על השקעות לבחירה, כמו סקירות, ניתוחים כלכליים וגרפים. בנוסף, ניתן להשתמש בשירותי חדר המסחר המקצועי של מיטב דש טרייד ולהשתתף במפגשים מקצועיים

 

  • מסלול הליווי הפיננסי של מיטב דש טרייד – מסלול המאפשר ניהול עצמאי של תיק השקעות, בסכום מינימאלי של 20,000 ש"ח בלבד, לצד ליווי מקצועי של סוחרי השקעות מנוסים ובעלי רישיון לשיווק השקעות של הרשות לניירות ערך. אנשי המקצוע שילוו את ניהול תיק ההשקעות של המשקיעים במסלול זה, יציעו אפשרויות להשקעה בהתאם לניתוחים ולסקירות הכלכליות המבוצעים כל העת על ידי מחלקת המחקר והניתוח של מיטב דש טרייד, ויציעו תובנות, רעיונות, אפשרויות ונתיבי השקעה, בפגישה טלפונית או בפגישה פנים אל פנים
  • מסחר עצמאי בקרנות נאמנות – ללא עמלות חשבון בכלל. במסלול זה, המיועד לסוחרים עצמאיים המעוניינים להשקיע בקרנות נאמנות בלבד, ניתן להשקיע החל מסכום מינימאלי של 100,000 ש"ח

 

מיטב דש טרייד ומסחר עצמאי
מסחר עצמאי במיטב דש טרייד מתאים לסוחרים ברמות ניסיון שונות, עם או ללא ליווי, ובהשקעה התחלתית של החל מ – 20,000 ש"ח

 

לסוחרים מקצועיים – מסלול מסחר יומי

לסוחרים מנוסים ומקצועיים, אשר מעוניינים להגדיל את האפשרות לרווחים על ידי מינוף ההשקעה, מוצגת גם האפשרות למסלול מסחר יומי, המאפשר פוזיציית שורט ומינוף על השקעות. באמצעות מינוף ניתן להגדיל רווחים על השקעות במניות, באג"ח ממשלתיים או קונצרניים, או במדדי התל בונד, בהתאם לכללי ההשקעה הממונפת של הבורסה לניירות ערך ובכפוף להעמדת ביטחונות בחשבון ההשקעה. הסוחרים באופציות מעו"ף יגלו במיטב דש טרייד סביבת מסחר שתתמוך בפעילות יומית ענפה, הכוללת גרפים, סימולציות, שיטות מקוצרות לרכישה מיידית אונליין, ועוד כלים מתקדמים שיאפשרו מסחר מהיר, מוצלח, ורווחי.

 

 

מתי כדאי להשתמש בתוכנת מסחר אוטומטי ?

מסחר אוטומטי או מסחר שהוא ממוחשב יתאים בעיקר לאנשים שפיתחו שיטה של מסחר עם פרמטרים מדויקים שאפשר להגדיר אותם מראש. אותם פרמטרים מוזנים לתוכנת מחשב שהיא מחוברת למערכות המסחר. התוכנה משדרת את ההוראות בצורה אוטומטית וכך למעשה משחררת את הדרישה של הלקוח לשבת צמוד למסך ומצליחה לאפשר לו לבצע כמויות גדולות יותר של הוראות וכל זה בלי שום גורם אנושי. מיטב דש טרייד מספקת לכל לקוח שלה- API עבור מסחר אוטומטי בבורסה.

 

גוף מידע ומחלקת מחקר ענפה

אחד המשתנים המשמעותיים עבור גוף המנהל ומלווה השקעות וניהול תיקי השקעות, הוא גוף מחקר מקצועי המפרסם סקירות, ניתוחי שוק, מדריכים וחדשות. במיטב דש טרייד תמצאו שפע של מידע גם באתר (מידע, סקירות, מדריכים, לקסיקון מקצועי ועוד – הפתוחים לקריאה בידי כל גולש) וגם במערבת המסחר עצמה (גרפים, סקירות, תחזיות ונתונים תומכי השקעה הפתוחים רק לסוחרים המשתמשים בתוכנות המסחר של מיטב דש טרייד). גוף עדכני, מקצועי ופעיל של מידע שכזה, יסייע לכל משקיע לקבל את ההחלטות הנכונות, תוך שהוא חשוף למידע כלכלי אובייקטיבי אשר מרחיב את ידיעותיו ומסייע לו לבחור, במוצרי השקעה שונים שישמרו על תיק השקעות מגוון ורווחי.

 

במיטב דש טרייד השפה היא השקעות ומסחר, שם מאמינים ביכולת לתת לכל מנעד הלקוחות את המענה הטוב ביותר, את השירות האיכותי כשהכל תחת מטריה אחת – בית ההשקעות מיטב דש שמוביל זה מכבר שנים לא מעטות בתחום הפיננסי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme